Спорт
ГН на Кина ќе се вози и следната сезона
Трката за Големата награда на Кина ќе се вози и следната сезона потврди директорот на Формула 1, Берни Еклстоун.
Трката за Големата награда на Кина ќе се вози и следната сезона потврди директорот на Формула 1, Берни Еклстоун.
Договорот за седум сезони ќе заврши во недела со трката за ГН на Кина во Шангај и градот не сака да ја продолжи трката за уште пет сезони поради големите загуби.
Сепак трката ќе се врати и следната година а за подолгорочни планови сеуште не е дискутирано меѓу организаторите.
Трката чинеше 350 милиони долари годишно и може да привлече 200.000 посетители, но трибините никогаш не беа ни половина исполнети.
Минатата година го загубија и главниот спонзор нафтената компанија Синопек. Причината за загубите Еклстоун ја гледа во лошиот маркетинг.
„Навистина штета што е ваква ситуацијата бидејќи патеката е во ред, но тие не ја рекламираат доволно“, соопшти Еклстоун денеска за „Еуроспорт“.
Дополнителна лоша околност за промоција на трката е што конструкторот на самата Ју Зи Феј трка моментално отслужува затворска казна за корупција./крај/ес/сл
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Спорт
Динамо во 102-та минута се спаси од пораз во дербито со Хајдук
Најголемото хрватско дерби, меѓу Динамо и Хајдук во 16-то коло од СуперСпорт ХНЛ заврши 1:1.
Натпреварот имаше неверојатен тек, Динамо доминираше речиси 70 минути, но не успеа да поведе, додека по интервенцијата на ВАР, на „модрите“ им беа поништени гол и пенал.
После тоа, Шего го шокираше „Максимир“ во 68-та минута и Хајдук беше на дофат на голема победа, но Арбер Хоџа ги постави конечните 1:1 во 12-тата минута од судиското продолжение.
По ова лудо дерби, Динамо го задржа првото место на табелата со бод повеќе од второпласираниот Хајдук.
Спорт
ФИФА враќа правило кое не се применуваше 20 години
ФИФА одлучи да врати правило кое не се применуваше на Светските првенства 20 години.
Во петокот, во Вашингтон се одржа ждрепката за групната фаза на Светското првенство, кое ќе се игра во јуни и јули 2026 година.
Ова ќе биде првото светско првенство со 48 репрезентации, кои се поделени во 12 групи од по четири екипи.
Првите две репрезентации од секоја група се пласираат во нокаут фазата, како и осумте најдобри третопласирани екипи.
ФИФА реши да воведе промена во одредувањето на пласманот во групата. Имено, ФИФА одлучи да врати правило кое не се користеше на СП 20 години, од Мундијалот во 2006 година во Германија.
Првиот критериум за одредување на рангирањето (доколку екипите се изедначени) повеќе нема да биде вкупната гол-разлика во групата, туку меѓусебниот дуел. На последните четири Светски првенства за пласманот на табелата решаваше гол-разликата.
Секако, при одредувањето на најдобрите третопласирани репрезентации, прво ќе се гледаат освоените бодови, а потоа и вкупната гол-разлика.
Foto/ EPA
Спорт
Ферстапен на стартот пред Норис и Пјастри
Возачот на Ред Бул, Макс Ферстапен, ја освои пол-позицијата пред Големата награда на Абу Даби, последната трка од овогодинешното првенство во Формула 1.
Актуелниот шампион стигна до најдобрата стартна позиција на патеката „Јас Марина“ со време од 1:22.207 минути, две десетинки пред Ландо Норис во Мекларен.
Двајцата, инаку главни претенденти за титулата, беа следени од вториот возач на Мекларен, Оскар Пјастри, кој беше 28 илјадити зад својот тимски колега.
Трката од вториот ред, веднаш до Пјастри ќе ја започне Џорџ Расел од Мерцедес.
На стартот, во третиот ред се Шарл Леклер (Ферари) и ветеранот од Астон Мартин, двократниот шампион, Фернандо Алонсо.
Во првите десе место на стартот изборија: Габи Бортолето (Заубер), Естебан Окон (Хас), Исак Хаџар (Рејсинг Булс), Јуки Цунода (Ред Бул).
Норис е лидер во генералниот пласман со 12 поени повеќе од Ферстапен и 16 од Пјастри. Доколку Ферстапен утре победи, Норис треба да биде најмалку трет за да ја освои титулата.
Трката за Големата награда на Абу Даби ќе започне во 14 часот.
Foto/ EPA

