Спорт
Оскар Пјастри во тајност го тестирал Мекларен
Оскар Пјастри ги имал првите тест-возења во својот нов Формула 1 тим, Мекларен. Оваа ексклузивна информација ја објави францускиот магазин „Ауто Ебдо“, кој наведува дека станува збор за дводневна сесија на пистата „Пол Рикар“.
Австралиецот првиот ден возел по скратена патека долга 3,8 километри, а вториот на оригиналната долга 5,8 километри.
Репортерот од местото забележал и дека Пјастри возел во костум на Мекларен со логоа на новите спонзори.
Тестирањето на Пјастри се уште не е потврдено ниту во Мекларен, ниту во Алпин, а до овој момент на социјалните мрежи нема фотографии од овој настан.
Rumor: Piastri up and running in secret McLaren test – https://t.co/KFAylnU5Xu
(GMM) Oscar Piastri has got his career with McLaren up and running in France.
Auto Hebdo, a specialist French car magazine, claims the 21-year-old Australian privately tested a McLaren at Paul Rica… pic.twitter.com/3E6dJSLqXk— AutoRacing1.com (@AutoRacing1) November 8, 2022
До крајот на годината Пјастри е член на Алпин, а британскиот тим е свесен дека не може да го очекува побрзо во „својата штала“, за евентуално да вози за Мекларен на првиот слободен тренинг пред последната трка. на сезоната во Абу Даби.
Пјастри стана предмет на жестока расправија меѓу Алпин и Мекларен, бидејќи самиот возач најави дека нема да вози за францускиот тим на местото на Фернандо Алонсо, кој изненадувачки реши од наредната сезона да вози во Астон Мартин.
Извршниот одбор на Формула 1 одлучи дека Алпин нема договор со Пјастри за следната година и дека е слободен да потпише за Мекларен.
Кај Зак Браун, австралискиот дебитант, кој веќе има титули во Формула 3 и Формула 2, доаѓа на местото на Даниел Рикиардо, кому договорот му беше раскинат една година порано, поради лошата форма и резултатите што ги бележи оваа сезона.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Спорт
Чаби Алонсо има многу повеќе незадоволни отколку задоволни фудбалери
Медениот месец на Чаби Алонсо во Реал заврши, сега мора да се справува со големите ега во соблекувалната. Реал нема победа на последните три од последните четири натпревари, загуби од Ливерпул во Лигата на шампионите и одигра нерешено во Примера против Рајо Ваљекано и Елче.
Нерешениот резултат во Елче е резултат на нарушената атмосфера во тимот, тврдат шпанските медиуми. Откриваат дека две групи владеат во соблекувалната.
Според медиумите, дека атмосферата не е добра, јасно видливо и на теренот. Играчите не го притискаат противникот како порано и не изгледаат поврзани со тренерот, пишува „Копе“.
„Незадоволни играчи? Винисиус, Валверде, Родриго, Брахим, Ендрик, Менди… Задоволни? Хаусен, Карерас, Куртоа, Гулер и Мбапе“, објави „Копе“ и нагласува дека во тимот има повеќе незадоволни отколку задоволни фудбалери, но не сакаа да ги откријат сите имиња бидејќи некои, како што тврдат, се „некаде измеѓу“.
Чаби и неговите асистенти мора некако да ја обединат соблекувалната пред претстојните натпревари, во спротивно ќе се размислува дури и за смена на тренерот.
Чаби Алонсо и неговите помошбници сè уште веруваат дека можат да ја свртат сезоната во своја корист. Точно е дека некои клучни играчи се надвор од форма, но на 25 ноември е, Реал е прв во Ла Лига и меѓу осумте најдобри во Лигата на шампионите.
„Чаби Алонсо мора да воведе меритократија и да игра со оние кои се во најдобра форма, а да ги испрати на клупата оние кои не ги почитуваат неговите одлуки или не ги извршуваат неговите барања. Тоа е единствениот начин да ја добие довербата од соблекувалната на своја страна“, заклучуваат Шпанците.
Спорт
Mик Шумахер во Индикар
Германскиот возач Мик Шумахер (26), син на седумкратниот светски шампион во Формула 1, Михаел Шумахер, следната сезона ќе се натпреварува во Американската Инди серија за тимот Рахал Летерман Ланиган (RLL).
Синот на легендарниот седумкратен шампион во Формула 1, Михаел Шумахер, има 43 стартови во Формула 1, а неговиот најдобар пласман е шестото место.
Тој се тркаше за Хас во сезоните 2021 и 2022 година, а подоцна беше тест-возач за Ферари и Мерцедес. Последните две години се натпреваруваше во Светското првенство на издржливост (WEC) на ФИА за Алпин, пред да се пресели во Индикар.
Шумахер ќе го вози болидот Dallara DW12 со мотор на Хонда на сите 17 трки следната сезона.
„Возбуден сум за автомобилот и американскиот начин на мотоспорт, кој се чини дека е повеќе фокусиран на чисто и директно тркање, и токму тоа го очекувам. И секако, љубопитен сум за нови искуства и секогаш сум заинтересиран за проширување на моите хоризонти. За мене, ова е почеток на ново патување и возбуден сум за почетокот на сезоната“, рече Шумахер.
Сезоната „NTT Indy Series 2026“ започнува со Големата награда на Фајерстоун во Санкт Петербург на 1 март. Закажани се 17 трки, а сезоната завршува на 6 септември во Монтереј, Калифорнија.
Спорт
(Видео) Тешка повреда на Един Вишќа
Дуелот меѓу Башакшехир и Трабзон, одигран во синоќа, освен донесе гол шоу и победа на гостите 4:3, беше обележан и со сериозна повреда на Един Вишќа.
Поминаа само пет или шест минути од почетокот на натпреварот кога Фести Ебоселе сљкаше да спречи контра напад. Ирецот „влета“ во Вишќа, кој падна на левата нога, а стапалото му се сврте неприродно.
Вишќа веднаш гестикулираше, бараше помош, судијата му покажа жолт картон на Ебоселе, а играчот на Башакшехир дури и не разбра зошто. Дури откако доби повик од ВАР собата, главниот судија го исклучи фудбалерот на Башакшехир.
Başakşehir – Trabzonspor maçında
Başakşehir'de Ebosele, VAR incelemesinin ardından direkt kırmızı kart gördü
Edin Visca sakatlığının ardından yerini Olaigbe'ye bıraktı
#iBFKvTS pic.twitter.com/peb7E6jmSX
— 𝐂𝐚𝐜𝐚 𝐁𝐞𝐲 (@1Cacabeyy_cb) November 24, 2025
Капитенот на Трабзон беше однесен во болница, а клубот не коментираше за деталите од повредата. И Трабзон и Башакшехир му посакаа брзо закрепнување, а турските медиуми шпекулираа дека станува збор за повреда што би можела да му ја заврши кариерата на 35-годишниот фудбалер.
Вишќа има договор со Трабзон до крајот на сезоната, одигра повеќе од 500 натпревари во Турција и двапати беше шампион.

