Европа
Кобни 16 минути за грчкиот „воз на смртта“: Можел ли шефот на станицата да види дека ќе дојде до судир

Врз основа на извештајот, шефот на станицата во Неи Пори преку радио врска ги информирал своите колеги дека во 23:05 часот, товарниот воз 63503 тргнал од Неи Пори во правец на Атина. Само една минута претходно, патничкиот воз IC 62 помина покрај станицата во Лариса. Во следните 15 минути, два воза се движеа по истата пруга во спротивни насоки, а никој не забележа дека тоа се случува, анализираат медиумите во регионот.
Откако патнички и товарен воз се судрија во Грција, при што загинаа повеќе од 50 луѓе, властите се обидуваат да откријат што точно тргнало наопаку, и зошто шефот на станицата го пренасочил патничкиот воз на пруга каде што товарниот воз се движел во спротивна насока.
Се верува дека шефот на железничката станица во Лариса очигледно не ја забележал неговата грешка, но доказите покажуваат дека имал време да реагира и да ја спречи трагедијата.
Шефот на станицата, Василис Самарас, сигурно имал јасна слика каде се движат двата воза цели 15 минути пред него, на конзолата за контрола на сообраќајот, каде што има светлосни индикатори. Сепак, Самарас од непозната причина не ја забележал оваа грешка, пишува во написите.
Шефот на станицата во Лариса од непозната причина не реагирал, а бил убеден дека ИЦ 62 нормално се движи во правец на Солун. Во првите пет минути откако возот ја напушти својата станица, Самарас имаше визуелни индикатори на конзолата и виде каде се движи патничкиот воз. Потоа светлосниот индикатор се исклучува, но пет минути беа повеќе од доволни за да се забележи дека има аномалија во движењето на возовите, пишуваат грчките медиуми.
Според протоколот, шефовите на станиците се обврзани да одржуваат меѓусебна комуникација, таканаречена „книга на телеграми“. Освен ова, има и меморија за контрола на сообраќајот и снимање на аудио комуникација.
„Постои телефон, интерен, со кој шефот во Неи Пори го информира својот колега во Лариса што се случува на патеката. Шефот во Лариса е должен да го запамети бројот на телеграмата. Се чини дека шефот во Лариса не забележал дека возот тргнал на погрешна пруга“, изјави директорот на компанијата „ОСЕ Раилвеј“ Томас Хамамис.
Според сознанијата на ЕРТ, информацијата на шефот на станицата Неи Пори за возот ја слушнале сите кои имале отворени радиоврски. Сепак, не е јасно дали комуникацискиот протокол го следел менаџерот на станицата во Лариса.
„Штом возот IC 62 ја напушти станицата во Лариса, управникот на станицата беше должен телефонски да го извести својот колега во Неи Пори дека возот ја напуштил станицата и се движел по пругата кон него. Не знам што се случило меѓу нив“, рече Хамамис.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Европа
(Фото+видео) Опасна бура во Словенија: паѓаше град со големина на јајце, издадено портокалово предупредување

Словенија е погодена од силни бури придружени со силни налети на ветер, поројни дождови и град.
Сообраќајот во земјата е забавен, а Агенцијата за заштита на животната средина издаде портокалово предупредување за целата територија.
Од агенцијата посочуваат дека поради дождот може да дојде до задржување на вода и зголемување на реките.
На објавите на социјалните мрежи се гледа дека паѓал град со големина на јајце.
Според објавите и коментарите, најлошото било околу Шемпетер во долината Савиња.
Како што јавува ТВ Словенија, во текот на вечерта бурата постепено ќе ослабне , најдоцна на истокот од земјата.
Бура пристигнува и во Хрватска
Силна бурна ќелија, која пристигна преку брегот од Италија, се движи кон внатрешноста на Хрватска, придружена со врнежи од дожд, силни налети на ветер и локален град.
Водна пијавица е снимена над морето во близина на Умаг. Се очекува активноста на бурата дополнително да се интензивира во наредните часови.
Управата за заштита на животната средина издаде портокалова тревога за регионите Риека, Карловац и Загреб поради локално можни грмотевици со привремено силни до бурони ветрови, а можна е и појава на град.
Европа
Колона долга околу 700 километри забележана на автопат во Франција

Колона долга речиси 700 километри е забележана денеска на автопат во Франција, додека вкупната должина на сите колони на патиштата во земјата изнесуваше 1.051,6 километри во време на зголемен сообраќаен интензитет поради летните одмори и смената на туристи, што колоквијално се нарекува „Црна сабота“.
Како што извести BFM TV, сообраќајот на патиштата во Франција дополнително бил забавен поради две сообраќајни несреќи на автопатот кон Медитеранот и Атлантскиот Океан.
Според податоците на Bizon Futé, француската агенција за следење на состојбата на патиштата, до 7 часот утрово колоните биле подолги од 200 километри, а до 10 часот веќе надминале 570 километри.
Како што беше соопштено, гужвите се во согласност со прогнозите на агенцијата, која предупреди на „исклучително тешки сообраќајни услови“ за оваа сабота, а врвот на метежот се очекува околу пладне.
Сообраќајот во правец кон Алпите исто така е интензивен и загушен, со задржувања од час и 45 минути во тунелот Мон Блан во правец кон Италија
Европа
Финска, Норвешка и Шведска под жештина невидена од 1961 година

Земјите од Северна Европа, познати по својата студена клима, се соочуваат со интензивни топлотни бранови, со температури над 30 степени Целзиусови во подолг временски период.
Во норвешкиот дел од Арктичкиот круг, метеоролошките станици регистрирале температури над 30 степени Целзиусови дури 13 дена во јули, додека Финска имала три последователни недели со температури од 30 степени, пишува денес британскиот „Гардијан“.
Според научниците, тоа е најдолгиот период според историските податоци од 1961 година, а трае 50 проценти подолго од претходниот рекорд.
„Топлотниот бран е сè уште во полн ек, со максимални температури денес околу 32-33 степени. Дури и арктичките региони забележаа три недели со температури над 25 степени и може да ги соборат своите августовски температурни рекорди утре“, изјави Мика Рантанен, климатолог во Финскиот метеоролошки институт, во објава на социјалните мрежи.
Норвешкиот метеоролошки институт соопшти дека температури над 30 степени се регистрирани 12 дена во јули во најмалку една станица во трите најсеверни покраини на Норвешка.
Во Шведска, метеоролозите, исто така, регистрираа продолжени топлотни бранови во неколку северни градови, при што метеоролошката станица во Хапаранда регистрираше температури од 25 степени или повеќе 14 дена по ред.
Овие топлотни бранови, кои ја погодија северна Европа кон средината на јули, беа предизвикани од топлите води покрај северниот брег на Норвешка, кои ги покачија температурите во нордиските земји за осум до 10 степени над сезонските норми.
Поради интензивен топлотен бран, лизгалиште на мраз во северна Финска ги отвори вратите за луѓе кои бараат засолниште од жештината, откако локалните болници беа преполни, а сточарите предупредија дека нивните ирваси се на работ на смртта од жештината.