Свет
Седум преживеани во падот на индискиот авион
Повеќе од 159 лица загинале а седум преживеале утрово коа авион на „Air Indiа Express“ се уран при слетувањето на аеродромот во индискиот град Мангалоре, пренесоа агенциите (проширено)
Во авионот се наоѓале околу 160 патници и шест членови на екипажот а летал на утрово полетал од Дубаи а според новинските извештаи при слетувањето не успеал да се задржи на пистата која мила влажна од густиот дожд и се распаднал во шумата надвор од аеродромот. Притоа се располовил и се запалил. Како што пренесува Reuters, индиската телевизија утрово прикажала снимки од обидот на пожарникарите да го совладаат огнот.
Во меѓувреме едно седум годишно дете кое било живо извлечено од остатоите на авионот починало од здобиените повреди, јави индиската државна телевизија. Компанијата утврдила дека најмалку осум патници ја преживеале несреќата. Неколку од нив биле прикажани на телевизијата NDТV. AFP јавува дека тие биел сместени во болница и дека се наоѓаат во тешка состојба.Компанијата „Air India Express“ е нискобуџетниот дел од „Air India“, индискиот национален авионски превозник. Основана е пред пет години и ова е прва несреќа на нејзин авион.„Пилотот кој управуваше со авионот е Србин. Вториот пилот е индиски државјанин“, изјавил за новинарите висок службеник на авиокомпанијата, Ануп Шривастав, кој додал дека и двата пилота биле нови во компанијата во која се вработиле во 2009 г. Тој споменувајќи ја националност на српскиот пилот го именувал како капетан „Златко Глушица“, пренесува РИА Новости. Според информациите на индиското министерство за внатрешни работи, тој бил британски државјанин со српска националност. Авионот од типот „боинг 737-800“ ој летал на линијата IX-812 од Дубаи за Мангалор, околу 6.30 часот по средноевропско време при обид да атерира пролизгал од пистата и завршил неколку километри подалеку во шумата каде се располовил и се распаднал. Во авионот имало вкупно 116 луѓе, 160 патници и шест членови на екипажот. Според последните информации меѓу патниците имало 19 деца од кои четири бебиња. Како што беше првично јавено, во катастрофата загинале 158 лица а осум ја преживеале несреќата од кои четири се во критична состојба. Индиските медиуми соопштија дека досега се извлечени стотина тела од остатоците на авионот. Аеродромот на Мангалор бил изграден во 1950-тите а на почетокот од 2010 г. бил модернизиран.Последиве десет години најголеамта авионска катастрофа во Индија се случи на 17 јули 2000 г. која „бонг 737“ на идниската компанија „Alliance Air“ се урна кај градот Патна во северниот дел од државата, при што загина 61 патник. Инаку најголемта катастрофа во иднсикиот авиосообраќај се случи во 1996 г, кога над Њу Делхи се судрија два авиона едниот што летал од КАзахстан а другиот од Саудсика Арабија, при што загинаа 349 луѓе.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Свет
Америка објави како изгледал нападот врз Иран, Ф-35 ја уништил воздушната одбрана
САД објавија нови детали за нападите врз иранските нуклеарни постројки во јуни, истакнувајќи ја клучната улога на Ф-35 во пробивањето на иранската противвоздушна одбрана во операцијата „Полноќен чекан“. Нападнати биле објектите во Фордо, Натанз и Исфахан.
Ф-35 ги неутрализирале ПВО-системите и овозможиле коридор за бомбардерите B-2 и F-22. Иран следниот ден испукал балистички ракети кон американска база во Катар, без жртви.
Американските команданти наведуваат дека операцијата ги потврдила клучните способности на F-35 и дека искуствата ќе се користат за идни операции, особено во Индо-Пацификот.
Свет
Малолетнички измамени со понуди за моделинг и одведени на приватни забави во Дубаи – руските медиуми објавија преписки
Руски тинејџерки ги мамат во Дубаи на забави со шеици, со ветувања за раскошни подароци и милиони долари, пишуваат руските медиуми. „Менаџерите“ на овие малолетни девојки, од кои некои имаат само 16 години, бараат нивни експлицитни фотографии пред заминувањето, со што ја откриваат вистинската цел на патувањето и им нудат совети како да ги измамат своите родители, објавува Lenta.ru.
Се појави преписка помеѓу девојка и „агент за модели“, кој се обидел да ја убеди да оди на патување. Тинејџерката сакала да знае дали нејзиното отсуство на сексуално искуство ќе влијае на цената на услугата, откако тој ѝ ветил 10 илјади долари и алудирал дека клиентот често им дава на жените скапи часовници. Тој ја придружувал пораката со фотографии од дебели купчиња банкноти, луксузни подароци и златни Ролекс часовници.
Девојките им кажуваат на своите родители дека одат во ОАЕ за да работат како модели, а потоа ги замолуваат да потпишат заверени формулари за согласност што им дозволуваат на малолетниците да патуваат во Дубаи. Најчесто, станува збор за девојки од дисфункционални семејства кои не се финансиски стабилни.
Иако овие забави се скриени од јавноста, анонимен украински „агент“ зборуваше за приватни настани во Дубаи за американското списание Vice во текот на 2018 година. Тој рече дека настаните се одржуваат во тајност со дискретен пристап и дека религијата не спречува никого да се забавува. Цената на сексуалните услуги е исто така доста висока поради приватноста. Еден час со жена чини најмалку илјада долари, додека со маж чини околу 500 долари.
Истата година, Екатерина Стетсјук од Русија, тогаш 22-годишна, беше приведена во ОАЕ откако скокна од шестиот кат на хотел во Дубаи. Таа претрпе тешки повреди на ‘рбетот. Таа призна дека скокнала од прозорецот за да избега од 39-годишниот шеик, откако избувнала расправија за време на која тој се обидел да ја избоде.
На крајот, мажот не беше казнет, но Стетсјук беше префрлена од болницата во затвор три дена по операцијата. Подоцна беше постигната спогодба за која таа беше депортирана. Стетсјук пристигна во ОАЕ за да учествува во снимање за моделирање на покана на луѓе што ги запознала на социјалните мрежи.
Таа следела неколку модни агенции, како и профили што рекламирале отворени работни места во странство „за привлечни жени“. Друга девојка, Марија Ковалчук, која заработуваше пари како модел на „Онли фанс“, беше пронајдена повредена во ОАЕ по сличен инцидент.
Таа исчезнала по забава во хотел во Дубаи и била пронајдена од минувачи покрај патот со скршени нозе и скршен ‘рбет. За време на хоспитализацијата, таа била во кома и морала да биде оперирана неколку пати. Подоцна изјавила дека не слушнала за забавите во Дубаи и ја нарекла верзијата на приказната во која е вклучен шеикот измислена.
Таа вели дека навистина била насилно држена во хотелот и тепана, но како виновници именува група млади мажи, пишува Lenta.ru.
Свет
Братот на принцезата Дијана: Интервјуто на „Би-би-си“ директно доведе до нејзината смрт
Братот на принцезата Дијана, грофот Чарлс Спенсер, изјави дека интервјуто што Дијана го дала за „Би-би-си“ во 1995 година директно довело до нејзината смрт. Спенсер повторно проговори речиси три децении по трагедијата, поврзувајќи ја измамата при обезбедувањето на интервјуто со несреќата во Париз во 1997 година.
Неговите тврдења доаѓаат четири години по интерната истрага која утврди дека новинарот Мартин Башир користел измамни тактики за да го добие разговорот со Дијана. Спенсер за People изјави дека во BBC имало високопозиционирани лица кои учествувале во ова и дека токму тоа ја направило Дијана ранлива.
Бившиот приватен секретар на Дијана, Патрик Џефсон, потсети дека Башир покажувал фалсификувани банкарски извештаи и дека тоа ја довело Дијана во „оправдана анксиозност“. Башир лажно тврдел и дека тогашниот принц Чарлс имал афера со дадилката на Вилијам и Хари, придружувајќи ги наводите со измислени документи.
Според Џефсон, измамата имала разорно влијание и ја натерала Дијана да не им верува на службите за безбедност, што ја оставило во рацете на неквалификувани лица.
BBC ја призна својата одговорност и јавно се извини. Истото го направи и Башир, кој повторно изрази жалење што побарал да се фалсификуваат банкарски документи.

