Европа
(Видео) Русите ги надградуваат застарените тенкови, но тие сè уште имаат тенок оклоп и непрецизно оружје

Вод од 5-тата тенковска бригада на руската армија е опремен со надградена, ултимативна верзија на тенкот „Т-62“, пишува новинарот на „Форбс“, Дејвид Акс, врз основа на видео снимено на фронтот во Украина и проучувано од open-source аналитичарот @ naalsio26. Сепак, „T-62MV“ од 2022 година со нова оптика, додаден реактивен оклоп, миноловец, оклоп против дрон и радиопопречувач сè уште е „Т-62“. Ова значи дека сè уште има тенок оклоп и недоволно моќен за огромната дополнителна тежина, како и непрецизно оружје од 115 мм.
Сомнително е колку овие недостатоци се важни во моментот. На украинските сили очајно им недостига артилерија за напад на кој било тенк, без оглед на неговата старост. Овие надградени тенкови „Т-62“ се појавија во неодамнешното видео од линијата на фронтот во Украина. Тоа видео го проучуваше аналитичарот @naalsio26.
Тој заклучил дека тенковите припаѓаат на 5-тата тенковска бригада, која го чува секторот на фронтот во областа Донецк на југот на Украина. Исто така, можно е тенковите да припаѓаат на 39-тата бригада во Донецк.
Основниот тенк „Т-62МВ“, изграден во 60-тите и надграден во 80-тите, сега е застарен, но во Русија има стотици од овие тенкови. Кога загубите на руските тенкови надминаа илјада во средината на 2022 година, односно третина од вкупниот број пред војната, Кремљ почна да враќа во служба стотици од најсочуваните тенкови „Т-62“.
Некои од нив беа испратени директно на фронтот без значителни надградби, а други добија некои мали модификации. Новиот надворешен експлозивен реактивен оклоп и релативно модерен нишан 1PN96MT-02 за главниот пиштол на надградениот тенк „Т-62МВ“ го создадоа „Т-62МВ“ во 2022 година
Тие тенкза од 5-тата бригада исто така имаат дополнителни надградби, вклучувајќи плугови за ископување мини, заштита од експлозивни беспилотни летала FPV и радиозаглавувачи RP-377, кои теоретски треба да ги блокираат радиосигналите што ги користат пилотите за контрола на беспилотните летала.
Плугови и заштита од беспилотни летала се одговор на најсериозните закани со кои секојдневно се соочуваат тенковските екипи од двете страни: мини и беспилотни летала ФПВ.
Сепак, надградбите не ги поправаат основните недостатоци на овие тенкови. Дизел-моторот на резервоарот на „Т-62МВ“ има само 620 коњски сили. Бидејќи тој резервоар со сите надградби тежи над 45 тони, односот моќ – тежина е помал од 14 коњски сили на тон.
Модерниот тенк „Т-90М“ има 26 коњски сили на тон, а украинските тенкови „М-1А1“ од американско производство имаат 22 коњски сили на тон. Од ова лесно може да се заклучи колкава моќ му недостига на моделот „Т-62“, што влијае и на неговата подвижност, особено кога се обидува да се движи низ минско поле.
Проблем е и заштитата. Реактивниот оклоп може да ја удвои заштитата од некои бојни глави, но нема да отфрли неексплозивна продорна артилерија. Заштитата од дронови најдобро функционира против дронови што фрлаат гранати. Наспроти лесно подвижните ФПВ-модели, овој вид заштита е многу помалку ефикасен.
Заглавувачите на „RP-377“, веројатно, нема да може да ги приземјат беспилотните летала ФПВ бидејќи украинските пилоти најдоа начин да го заобиколат заглавувањето, веројатно со брзо менување на контролните фреквенции. Ништо од ова, веројатно, нема да значи многу бидејќи Украинците со месеци се борат со сè поголемиот недостиг на артилерија. Не е важно дека тенкот е бавен и слабо заштитен ако немате со што да го нападнете.
Сè додека на Украинците им недостига артилерија, античкиот надграден тенк ќе го постигне она што им треба на Русите: да издржи оган од мало оружје, да пука на непријателските позиции и да ги тероризира војниците на тие позиции.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Европа
(Фото+видео) Опасна бура во Словенија: паѓаше град со големина на јајце, издадено портокалово предупредување

Словенија е погодена од силни бури придружени со силни налети на ветер, поројни дождови и град.
Сообраќајот во земјата е забавен, а Агенцијата за заштита на животната средина издаде портокалово предупредување за целата територија.
Од агенцијата посочуваат дека поради дождот може да дојде до задржување на вода и зголемување на реките.
На објавите на социјалните мрежи се гледа дека паѓал град со големина на јајце.
Според објавите и коментарите, најлошото било околу Шемпетер во долината Савиња.
Како што јавува ТВ Словенија, во текот на вечерта бурата постепено ќе ослабне , најдоцна на истокот од земјата.
Бура пристигнува и во Хрватска
Силна бурна ќелија, која пристигна преку брегот од Италија, се движи кон внатрешноста на Хрватска, придружена со врнежи од дожд, силни налети на ветер и локален град.
Водна пијавица е снимена над морето во близина на Умаг. Се очекува активноста на бурата дополнително да се интензивира во наредните часови.
Управата за заштита на животната средина издаде портокалова тревога за регионите Риека, Карловац и Загреб поради локално можни грмотевици со привремено силни до бурони ветрови, а можна е и појава на град.
Европа
Колона долга околу 700 километри забележана на автопат во Франција

Колона долга речиси 700 километри е забележана денеска на автопат во Франција, додека вкупната должина на сите колони на патиштата во земјата изнесуваше 1.051,6 километри во време на зголемен сообраќаен интензитет поради летните одмори и смената на туристи, што колоквијално се нарекува „Црна сабота“.
Како што извести BFM TV, сообраќајот на патиштата во Франција дополнително бил забавен поради две сообраќајни несреќи на автопатот кон Медитеранот и Атлантскиот Океан.
Според податоците на Bizon Futé, француската агенција за следење на состојбата на патиштата, до 7 часот утрово колоните биле подолги од 200 километри, а до 10 часот веќе надминале 570 километри.
Како што беше соопштено, гужвите се во согласност со прогнозите на агенцијата, која предупреди на „исклучително тешки сообраќајни услови“ за оваа сабота, а врвот на метежот се очекува околу пладне.
Сообраќајот во правец кон Алпите исто така е интензивен и загушен, со задржувања од час и 45 минути во тунелот Мон Блан во правец кон Италија
Европа
Финска, Норвешка и Шведска под жештина невидена од 1961 година

Земјите од Северна Европа, познати по својата студена клима, се соочуваат со интензивни топлотни бранови, со температури над 30 степени Целзиусови во подолг временски период.
Во норвешкиот дел од Арктичкиот круг, метеоролошките станици регистрирале температури над 30 степени Целзиусови дури 13 дена во јули, додека Финска имала три последователни недели со температури од 30 степени, пишува денес британскиот „Гардијан“.
Според научниците, тоа е најдолгиот период според историските податоци од 1961 година, а трае 50 проценти подолго од претходниот рекорд.
„Топлотниот бран е сè уште во полн ек, со максимални температури денес околу 32-33 степени. Дури и арктичките региони забележаа три недели со температури над 25 степени и може да ги соборат своите августовски температурни рекорди утре“, изјави Мика Рантанен, климатолог во Финскиот метеоролошки институт, во објава на социјалните мрежи.
Норвешкиот метеоролошки институт соопшти дека температури над 30 степени се регистрирани 12 дена во јули во најмалку една станица во трите најсеверни покраини на Норвешка.
Во Шведска, метеоролозите, исто така, регистрираа продолжени топлотни бранови во неколку северни градови, при што метеоролошката станица во Хапаранда регистрираше температури од 25 степени или повеќе 14 дена по ред.
Овие топлотни бранови, кои ја погодија северна Европа кон средината на јули, беа предизвикани од топлите води покрај северниот брег на Норвешка, кои ги покачија температурите во нордиските земји за осум до 10 степени над сезонските норми.
Поради интензивен топлотен бран, лизгалиште на мраз во северна Финска ги отвори вратите за луѓе кои бараат засолниште од жештината, откако локалните болници беа преполни, а сточарите предупредија дека нивните ирваси се на работ на смртта од жештината.