Регион
(Видео) Објавен разговорот на машиновозачот од грчкиот воз на смртта: со 160 на час удрил во друг воз

Објавени се разговорите меѓу шефот на станицата во Лариса и машиновозачот на патничкиот воз „Интерсити 62“, кој во вторникот вечерта се судри со товарен воз. Во несреќата загинаа најмалку 43 лица, а повеќе од 80 се повредени.
Се верува дека стационарецот, без да знае за тоа, му дал на машиновозачот зелено светло да се престрои на друг дел од пругата по кој веќе сообраќал товарниот воз.
Машиновозачот не внимавал на црвеното светло пред себе бидејќи сигналниот систем не работел извесно време. Уште повеќе, како што велат извори од железницата, стационарецот не бил ни свесен дека возот излетал од шините, па не можел да ја поправи грешката во следните минути.
Како течеше разговорот меѓу машиновозачот и станицата
Машиновозачот: „Лариса, може ли да се слушнеме. Васили, да одам“?
Станицата: Оди, оди.
Возачот: Добро, пријатна вечер.
Станицата: Среќно.
Има и снимка од разговорот на стационарот и браварот, кој открива што се случило.
Браварот: Шефе, да го вратам?
Станицата: Не, не, нека оди така.
Браварот: Добро, ќе го оставам како што е, дијагонално.
Овој разговор открива дека работникот го прашал управникот на станицата дали треба да го врати прекинувачот за возот да се врати на првата пруга. Меѓутоа, тој добил инструкции дека локалниот воз ќе ја користи дијагоналната пруга.
Овие разговори се официјални и возачот немаше причина да се сомнева во наредбите на стационарецот бидејќи веруваше дека Лариса се слушнала со колегите на следната станица во Неи Пори и верувал дека патеката е слободна.
Има индиции дека во тој кобен вторник имало низа технички проблеми поради кои на моменти биле затворени делови од пругата.
„Интерсити“ тргна во 22.48 часот со задоцнување од 48 минути од железничката станица „Палеофарсало“, а на средбата на смртта со комерцијалниот воз пристигна неколку минути по 23 часот, пишува „Прототема“.
Шефот на станицата, откако првично тврдеше дека го заклучил возот на вистинската пруга, но, системот не го послушал, ја признал својата фатална грешка и се соочува со сериозно обвинение за убиство од небрежност.
Меѓуградскиот воз „62“ на релација Атина – Солун ја помина станицата кај Лариса нешто пред 23 часот во вторникот, со 341 патник и 13-член екипаж.
Неколку минути подоцна се случи трагедија. Имено, и покрај тоа што железничката линија Атина – Солун е двојна, возот со најмалку 350 луѓе директно се судрил со товарен воз, кој се движел во спротивна насока, при што првите три вагони излетале од шините и се запалиле.
Досега пожарникарите извлекле 43 тела, но властите веруваат дека конечниот биланс на загинати ќе биде поголем бидејќи 19 сè уште се водат за исчезнати.
Тоа се претежно ученици и студенти, кои по три дена одмор се враќаа во училиштата.
Во моментот на трагедијата се верува дека возот се движел со брзина од 160 километри на час, пренесе „Телеграф.рс“.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Регион
Локални избори во Заечар и Косјериќ

Денеска во Заечар и Косјериќ се одржуваат редовни локални избори, на кои се избираат советници во општинските совети на овие две локални самоуправи. Гласачките места се отворија утрово во 7:00 часот, а се затворија во 20:00 часот.
Осум изборни листи учествуваат на изборите во Заечар и три во Косјериќ. Изборниот молк ќе трае до затворањето на гласачките места.
Министерот за внатрешни работи на Србија, Ивица Дачиќ, изјави дека нарушувањето на изборите е кривично дело и дека полицијата ќе реагира.
– Полицијата мора да си ја врши својата работа. Во кривичниот законик постои кривично дело попречување на избори. Доколку некој крши гласачки кутии или им попречува на луѓето да гласаат, тоа нема да биде дозволено – рече Дачиќ.
Општина Косјериќ има околу 10.000 жители, а право на глас имаат 8.897 гласачи.
Според податоците на Градската изборна комисија, вкупниот број на гласачи на територијата на Заечар е 47.357.
Прелиминарните резултати се очекуваат вечерва.
Регион
(Фото) Поскапо отколку на Ибица: лежалка на Јадранското море чини 1.300 евра на ден

Цените во хрватските туристички центри се зголемуваат од година во година, а се чини дека оваа сезона трката за профит започна порано од кога било. Од кафе кое чини пет евра, лежалки кои се изнајмуваат поскапо од ноќевање во соба, до порции риба кои достигнуваат цени како и во луксузните ресторани во европските метрополи – сето ова веќе ги загрижува и домашните и странските гости на Јадранското Море, пишува Блиц.
Едно е сигурно – сезоната сè уште не е ни започната, а за цените се зборува како да сме веќе во средината на август. Ова го потврдува и последната објава на Reddit, каде што еден корисник објави фотографија од ценовник од кафуле на плажа во Сплит.
„Можеби ценовникот е поставен на 100 метри од барот на плажата, но барот е во сенка (Жњан, Сплит)“, напиша тој во објавата со фотографијата и додаде: „Добредојдовте на Ибица“, алудирајќи на високите цени.
Цената за изнајмување лежалки се движи од 35 до 1.300 евра!
Možda je cjenik stavljen 100m dalje od beach bara, ali je bar u ladovini (Žnjan, Split)
byu/MantisTobogan_dr incroatia
Во коментарите, корисник ги спореди цените во популарно одморалиште во Шпанија, Ибица и Сплит. Според податоците од веб-страницата Numbeo, Сплит е поскап, барем кога станува збор за туристичките објекти. Авторот на објавата одговори на тоа:
„О, ужас! Сè уште му се потсмевам, а дури е поскап од Ибица“.
Многумина се прашуваат каков туристички бран нè очекува кога, веќе во предсезоната, цените на сместувањето, кафето или порциите лигњи достигнаа нивоа што до вчера беа резервирани за најскапите европски дестинации.
Регион
Силен земјотрес ја погоди Света Гора, почувствуван на Халкидики и во Солун

Земјотрес со магнитуда од 5,3 степени е регистриран попладнево во морската област на Света Гора.
Според Геодинамичкиот институт и Сеизмолошката станица на Универзитетот „Аристотел“ во Солун, епицентарот на потресот бил на 7 километри западно од Кареја, на длабочина од 12,5 километри.
Како што јавуваат грчките медиуми, силниот земјотрес го потресе целиот регион Халкидики, како и градот Солун. Бил почувствуван и на крајбрежните области на Кавала и Тасос.