Uncategorized
Како се облекуваа момците во 70-тите
70-тите беа голема деценија за модата.
Фокусирани на индивидуализмот, седумдесеттите ги охрабруваа мажите да се изразат со поавантуристички стил.
„Сега нема правила во модната игра“, прогласи магазинот „Вог“. Хипи, глам рок, диско, ѕвонарки, светки и сатен се само дел од елементите што ја одбележаа машката мода во 70-тите.
Психоделичен хипи
Кога „битлсите“ се вратија од Индија во 1966 година, тие го заменија изгледот на добро момче со шарени етнотуники, ѕвонести фармерки, долга коса, шапки и шарени шалови. Нивниот нов стил, во комбинација со употреба на дроги, ги издигна до статус на хипи-икони. Џон Ленон дури тврдел дека ги сменил фризурата и облеката на светот, вклучително и Америка.
Револуција на паунот
Не беше потребно многу за да се премине од хипи-модата во стилот на паун. 70-тите означија вистинска пресвртница во машката мода. Под влијание на музичарите и уживајќи во предностите на професионалниот живот, многу мажи ги напуштија класичните костуми во корист на шарени парчиња со дезен, понекогаш украсени со карнери или тантела. Концептите како социјална класа и стандарди за облекување исчезнаа.
Мода без род
Британскиот дизајнер Мајкл Фиш, кој се смета за татко на паун-модат, се прослави со своите екстравагантни креации. Всушност, неговата машка линија несомнено ги вклучуваше најконтроверзните креации, особено претставени од Мик Џегер на концертот на „Ролинг стоунс“ во Хајд парк во 1969 година и Дејвид Боуви следната година на корицата на „Човекот што го продаде светот“ (The Man Who Sold The World). Мајкл Фиш на фотографијата носи едно од своите препознатливи парчиња, долг кожен капут.
Глам рок
Футуристичка шминка, сјајна облека, светкави чизми и шарени фризури беа насекаде во раните 70-ти. Уметниците, како Дејвид Боуви во маската на Зиги Стардаст, имаа сè поексцентричен и андроген стил на своите настапи. Други славни уметници, како што се Литл Ричард и Марк Болан, исто така помогнаа да се прослави глам рок-модата.
Кадифе
Неформалните комплети стануваа поприфатливи, но класичните костуми не беа целосно напуштени. Во мода беа припиени јакни, лелеави панталони и нови материјали, имено кадифе.
Твид
Во тоа време во машката мода доминираа и сомот и твид. Спортските јакни, костуми и палта имаа разни дезени, вклучително и каре. Мажите почнаа да се одлучуваат за палта со пошироки раглан-ракави, лелеави панталони и потесни ревери и вратоврски.
Црно и бело
Додека мажите прифатија многу бои во текот на оваа деценија, црно-белите облеки не беа целосно заборавени. Парчињата во тренд вклучуваа карирани кошули во комбинација со лелеави панталони и кратка јакна со патент, костуми со дворедно закопчување и задолжителен џемпер без ракави со геометриски дезени.
Диско
До втората половина на деценијата диското стана мода за задолжително носење. Се разбира, никогаш нема да го заборавиме ликот на Џон Траволта во Saturday Night Fever („Треска во сабота навечер“) во бел триделен костум со широки ревери, висок елек, лелеави панталони и црна кошула со јака. Додајте чевли на платформа и авијатичарски очила и практично сте таму.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Uncategorized
Фатени бегалци од затвор барани со потерници
На 02.01.2025 околу 02 часот полициски службеници од Секторот за меѓународна полициска соработка- Отсек потраги и СВР Тетово во Тетово ги лишија од слобода Е.З. (24) од с. Грчец, скопско и А.О. (24) од с. Грчец, скопско, кои биле барани со потерници по наредба на Основен суд Скопје 1 поради бегство од КПУ Затвор Скопје.
Е.З. е осуден на казна затвор во траење од пет години за сторено кривично дело по чл.215 ст.3 во врска со ст.1 од КЗ, а А.О. на казна затвор од три години за сторено кривично дело по чл.215 ст.1 од КЗ.
Лицата ќе бидат предадени на надлежната казнено поправна установа.
Uncategorized
Автомобил удри во заштитна ограда кај Градско, повредени две жени
На регионалниот пат Градско-Неготино во близина на мостот на Црна река, автомобил со велешки регистарски ознаки, управувано од Т.П.(47) од Градско, удрило во заштитна метална ограда.
Во несреќата со тешки телесни повреди се здобила сопатничката Н.М.(57), а со телесни повреди се здобила сопатничката Б.П.(45), двете од Градско, констатирани во болницата во Велес.
Извршен е увид.
Uncategorized
(Видео) Инцидент со уште еден авион на „Боинг“: принудно слетал во Норвешка поради проблеми со моторот
Авион на холандската авиокомпанија „КЛМ“ принудно слета во Норвешка откако имал проблеми со моторот за време на летот, но немало повредени, соопшти норвешката полиција.
Во соопштението се наведува дека Боингот 737, кој летал од Осло за Амстердам, принудно слетал синоќа во јужна Норвешка по технички дефект што се случил непосредно по полетувањето.
KLM 737-800 Skids Off Runway at Oslo Torp After Hydraulic Failure
– Bart Noëth #aviation https://t.co/9HkJ1zi21Nhttps://t.co/XafsWjG0fm— Aerospace News by HYPE (@HypeAviation) December 29, 2024
Сите 182 лица во авионот, вклучително и екипажот, не се повредени, објави „НЛ Тајмс“.
Локалните медиуми јавија дека пилотите забележале чадење од левиот мотор.
Video shows KLM flight #KL1204 skidding off the runway after an emergency landing at Torp Airport. The Boeing 737-800 (PH-BXM) was en route from Oslo to Amsterdam when it experienced a hydraulic failure. Thankfully, no injuries were reported.
Video @mackjacklar#BreakingNews… https://t.co/5OE4h79YSV pic.twitter.com/JPxxkM3zuL— Antony Ochieng,KE✈️ (@Turbinetraveler) December 28, 2024
Откако авионот безбедно слетал, патниците ракоплескале.
#BreakingNews: KLM Flight #KL1204 Skids Off Runway After Emergency Landing at Torp Airport,Norway 🇳🇴
A KLM Boeing 737-800 (#PHBXM) operating flight KL1204 from Oslo to Amsterdam faced a harrowing emergency landing on December 28, 2024. Shortly after takeoff at 18:00 CET, the… pic.twitter.com/HZWwluQwCi
— Antony Ochieng,KE✈️ (@Turbinetraveler) December 28, 2024
По инцидентот, почна истрага за причините за инцидентот.
Во меѓувреме, авионска несреќа се случи во Јужна Кореја, кога Боинг 737-800 се обиде да слета на трупот. Авионот се излизгал по пистата, а потоа удрил во ѕид и експлодирал. Според последните информации загинаа 176 лица, а спасени се двајца членови на екипажот. Истрагата за причината за падот на јужнокорејскиот авион може да трае и до три години.