Uncategorized
Колонадата искршена, а за одржување на спомениците плаќаме по 36.000 евра месечно
Втор месец стои искршена колонадата „Независна Македонија“ на плоштадот Мајка Тереза пред Македонската опера и балет. Искршен е дел од плочките, а парчињата стојат расфрлани покрај колонадата. Град Скопје, во чија надлежност е одржувањето на спомениците од проектот „Скопје 2014“, вели дека за состојбата редовно ја информираат фирмата ангажирана за одржување на спомениците.
„Град Скопје има склучено договор со фирмата „Бетон“ за одржување објекти во централното градско подрачје во износ од 50 милиони денари за двегдишно одржување. Со договорот точно се предвидени сите објекти што се предмет на одржување и колонадата е дел од тие објекти. Одговорните за реализација на договорот од Град Скопје редовно ги регистрираат сите дефекти и доставуваат налог до ‘Бетон’ за интервенции“, велат од Град Скопје.
Според договорот објавен на Бирото за јавни набавки, друштвото за градежништво „Бетон“ АД Скопје во 2016 година е избрано во период од две години на Град Скопје да му дава услуги за поправка и одржување фонтани и спомен-обележја за 53 милиони денари или речиси 36.000 евра месечно.
Од Град Скопје не одговорија на прашањето дали ќе побараат одговорност од фирмата што ги одржува спомениците за тоа што колонадата два месеца стои искршена.
Колонадата е дел од спомениците за кои се врши анализа за евентуално преместување на друга локација.
„Град Скопје за дислокацијата го очекува ставот на комисиите што работат на истражување на состојбите на објектите од проектот „Скопје 2014“ и понатаму ќе постапи во согласност со законот“, велат од Градот.
Колонадата, која го доби името „Независна Македонија“, е меѓу последните објекти од проектот „Скопје 2014“. Нејзината изградба беше договорена во 2013 година во време кога градоначалник на општина Центар беше Владимир Тодоровиќ. Неговиот наследник Андреј Жерновски ги реализира договорите со објаснување дека евентуално раскинување ќе биде на штета на општинскиот буџет оти договорите не само што биле попишани туку фирмите и уметниците што работеле на колонадата веќе биле исплатени.
Изградбата чинеше 1,4 милион евра. Колонадата е висока 8 метри. Меѓу столбовите се поставени девет музи на уметноста излеани од бронза, а над крајните столбови има лавови. Автори на музите се Жарко Башески, Беди Ибрахим и Благоја Анѓелкоски, а лавовите се дело на Мирослав Славковиќ.
Градежните работи на колонадата ги изведе друштвото за градежништво „Бетон“ АД Скопје, кое од лани е задолжено и за одржување на спомениците, а скулптурите беа излеани во „РЖ – Институт Скопје“.
(М.И.П.)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Uncategorized
Фатени бегалци од затвор барани со потерници
На 02.01.2025 околу 02 часот полициски службеници од Секторот за меѓународна полициска соработка- Отсек потраги и СВР Тетово во Тетово ги лишија од слобода Е.З. (24) од с. Грчец, скопско и А.О. (24) од с. Грчец, скопско, кои биле барани со потерници по наредба на Основен суд Скопје 1 поради бегство од КПУ Затвор Скопје.
Е.З. е осуден на казна затвор во траење од пет години за сторено кривично дело по чл.215 ст.3 во врска со ст.1 од КЗ, а А.О. на казна затвор од три години за сторено кривично дело по чл.215 ст.1 од КЗ.
Лицата ќе бидат предадени на надлежната казнено поправна установа.
Uncategorized
Автомобил удри во заштитна ограда кај Градско, повредени две жени
На регионалниот пат Градско-Неготино во близина на мостот на Црна река, автомобил со велешки регистарски ознаки, управувано од Т.П.(47) од Градско, удрило во заштитна метална ограда.
Во несреќата со тешки телесни повреди се здобила сопатничката Н.М.(57), а со телесни повреди се здобила сопатничката Б.П.(45), двете од Градско, констатирани во болницата во Велес.
Извршен е увид.
Uncategorized
(Видео) Инцидент со уште еден авион на „Боинг“: принудно слетал во Норвешка поради проблеми со моторот
Авион на холандската авиокомпанија „КЛМ“ принудно слета во Норвешка откако имал проблеми со моторот за време на летот, но немало повредени, соопшти норвешката полиција.
Во соопштението се наведува дека Боингот 737, кој летал од Осло за Амстердам, принудно слетал синоќа во јужна Норвешка по технички дефект што се случил непосредно по полетувањето.
KLM 737-800 Skids Off Runway at Oslo Torp After Hydraulic Failure
– Bart Noëth #aviation https://t.co/9HkJ1zi21Nhttps://t.co/XafsWjG0fm— Aerospace News by HYPE (@HypeAviation) December 29, 2024
Сите 182 лица во авионот, вклучително и екипажот, не се повредени, објави „НЛ Тајмс“.
Локалните медиуми јавија дека пилотите забележале чадење од левиот мотор.
Video shows KLM flight #KL1204 skidding off the runway after an emergency landing at Torp Airport. The Boeing 737-800 (PH-BXM) was en route from Oslo to Amsterdam when it experienced a hydraulic failure. Thankfully, no injuries were reported.
Video @mackjacklar#BreakingNews… https://t.co/5OE4h79YSV pic.twitter.com/JPxxkM3zuL— Antony Ochieng,KE✈️ (@Turbinetraveler) December 28, 2024
Откако авионот безбедно слетал, патниците ракоплескале.
#BreakingNews: KLM Flight #KL1204 Skids Off Runway After Emergency Landing at Torp Airport,Norway 🇳🇴
A KLM Boeing 737-800 (#PHBXM) operating flight KL1204 from Oslo to Amsterdam faced a harrowing emergency landing on December 28, 2024. Shortly after takeoff at 18:00 CET, the… pic.twitter.com/HZWwluQwCi
— Antony Ochieng,KE✈️ (@Turbinetraveler) December 28, 2024
По инцидентот, почна истрага за причините за инцидентот.
Во меѓувреме, авионска несреќа се случи во Јужна Кореја, кога Боинг 737-800 се обиде да слета на трупот. Авионот се излизгал по пистата, а потоа удрил во ѕид и експлодирал. Според последните информации загинаа 176 лица, а спасени се двајца членови на екипажот. Истрагата за причината за падот на јужнокорејскиот авион може да трае и до три години.