Забава
Сопственици на „ајфон“ не сакаат да одат на состаноци со корисници на „Андроид“
Убавиот изглед, шармот и смислата за хумор се карактеристики со кои најчесто можете да привлечете некого, но кај некои корисници на „ајфон“ ваквите одлики на личноста стануваат ирелевантни.
Поточно, има одреден број луѓе што поседуваат телефони „ајфон“ и кои, според истражување на „Њујорк пост“, не сакаат да излегуваат со оние што имаат друг вид телефон.
Ако мислите дека ова е ограничено само на помладата популација, новинарката на овој портал, Хана Фришберг, вели дека тоа се однесува и на некои возрасни кои се грижат за бојата на балончето во кое пристигнуваат пораките.
Кај сопствениците на „ајфон“, кога се допишуваат еден со друг, бојата на нивните пораки е сина. Доколку, пак, сопственик на „ајфон“ се допишува со корисник на „Андроид“, пораките што пристигнуваат се во зелено балонче. Тоа изгледа им е многу важно на одредени луѓе, па врз основа на типот на телефонот што го имаат нивните соговорници одлучуваат дека не сакаат да се забавуваат со такви луѓе.
„Доколку пораката не е сина, нема да губам време флертувајќи со таа личност. Само ќе се запрашам зошто не користи ‘ајфон’“, рекла Кејти Мекдонау, една од интервјуираните.
Иако андроид-уредите доминираат на пазарот, припадниците на помладите генерации имаат невообичаена врска со производите на „Епл“. Тие се многу повеќе приврзани со нив од другите сопственици на уреди, што беше потврдено и во анализа спроведена минатата година.
Многумина ја припишуваат оваа врска на т.н. екосистем на „Епл“, кој најдобро може да се опише како систем на апликации и услуги што ги навлекува сопствениците на уреди на „Епл“ да се навикнат на него и да му останат верни на брендот.
Сепак, некои очигледно решиле да го пренесат ова и на малку подлабоки одлуки.
Во ваквата група луѓе припаѓа и Кејти (23), која тврди дека комуникацијата со сопствениците на „Андроид“ е тешка од неколку специфични причини.
Имено, таа сака да гледа три точки што се појавуваат кога и пишува друго лице, сака да го гледа известувањето дека пораката е доставена и можност да одговори на порака со „ха, ха“ или срце.
„Ме одбива ситуација кога ќе видам дека немаат ‘ајфон’. Кога на ‘Тиндер’ ќе размениме броеви со некого, секогаш се надевам дека неговите пораки ќе бидат сини. За мене тоа е вистинско олеснување“, објаснила таа.
Џејкоб Лендсмарт (23), сопственик на „Андроид“, е свесен за овој тренд, но и дека ваквиот, како што рекол, снобизам може да ги намали неговите шанси кај некои девојки.
„Дефинитивно, тоа е нешто од што малку се плашам“, бил искрен тој.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Најштетни возачки навики што го скратуваат животниот век на автомобилот
Според „Карбаз“ неколку вообичаени навики значително ја намалуваат долговечноста на возилото и ги зголемуваат трошоците за одржување.
Работење на моторот во празен од
Мит е дека моторот треба да се загрева во место – тој побавно достигнува работна температура без оптоварување. Најдобро е веднаш да се почне со леснo возење.
Кочење со левата нога
Користењето на левата нога за кочење додека се додава гас ја оптоварува трансмисијата и го забрзува абењето.
Прекумерна или неправилна употреба на кумплугот
Држењето нога на кумплугот или честoто користење го скратува работниот век. Треба да се користи само при тргнување и менување брзини.
Неправилно користење на кочниците
Честото кочење за одржување брзина води до прегревање и побрзо трошење. Подобро е да се намали брзината со префрлање во пониска или да се планира возењето.
Брзо поминување преку „лежечки полицајци“
Може да предизвика оштетување на тркалата.
Возење со максимална брзина
Иако моторите се конструирани да поднесат брзо возење додека моторот не е загреан може да доведе до оштетувања.
Долготрајно непоместување на автомобилот
Гумите се деформираат, сопирачките кородираат. Треба да се вози барем еднаш неделно.
Преполнување на автомобилот
Ги оптоварува амортизерите, гумите и моторот, што забрзува абење и ја зголемува потрошувачката на гориво.
Несредоточено возење
Гледање во телефон или разговор со совозачот го зголемува ризикот од пропуштање дупки и препреки, што може да предизвика штета на возилото.
Забава
Инфлуенсерка (12) лансира бренд за нега на кожа: „Работам на ова две години“
Дванаесетгодишната инфлуенсерка Еверли Лабрант, членка на познатото семејство Лабрант, гордо го претстави својот нов бизнис потфат. Вчера таа го лансираше bev.skin, бренд за нега на кожа наменет за деца и тинејџери, но набрзо беше критикувана од група загрижени родители, пишува E! Online.
Младата претприемачка одлучи да одговори на загриженоста на јавноста, објаснувајќи дека инспирацијата за брендот доаѓа од нејзините лични искуства. Во коментар на Instagram, таа ја објасни својата мотивација.
„Кога имав околу 10/11 години, сакав да одам во Sephora со мајка ми“, напиша Еверли. „Секако, сакав да ги купам и користам сите производи за нега на кожата што ги користеше таа, само затоа што беше забавно. Сите мои пријатели го правеа истото.“
Но, Еверли – која, со нејзината мајка Савана (32), нејзиниот очув Кол (29) и браќата и сестрите Пози (6), Зеланд (5), Сандеј (3) и 19-месечниот Бекам, го сочинуваат популарното семејство Лабрант – сфатила дека производите во продавниците се наменети за возрасни и дека нивните формули не се соодветни за нејзината возраст.
„Откривме колку се лоши сите состојки за нега на кожата против стареење за тинејџери/тинејџери“, продолжи таа. „Затоа се зафатив да создадам супер забавна, супер ефикасна, супер чиста нега на кожата што ги има сите добри работи и ништо лошо.“
Таа нагласи дека bev.skin не содржи никакви состојки против стареење, туку нуди производи „кои и мајките и ќерките всушност можат да ги користат и сакаат“. Линијата вклучува производи како средство за чистење, хидратантен крем, серум и тоник, и е создадена за да „им даде на тинејџерите побезбеден и поедноставен начин да се грижат за својата кожа“.
Еверли откри на својот Инстаграм дека работи на развој на брендот две години. „Ова е како сон“, возбудено сподели таа додека ги отвораше финалните производи. „О, боже. Совршено е“.
фото/депозитфотос
Забава
Хрватите дисквалификуваа пејачка од „Дора“: Не е наша
Хрватска избра 24 кандидати што ќе се натпреваруваат за титулата најдобра песна на натпреварот „Дора“. Каролина Илиќ беше дисквалификувана од оригиналниот список бидејќи се покажа дека нема документи што го потврдуваат нејзиното хрватско државјанство.
ХРТ објави дека Каролина Илиќ, која требаше да настапи на „Дора“ во 2026 година со песната Breathe her in, е дисквалификувана. Габриел Ивиќ, кој беше на списокот како прва резерва, ќе го заземе нејзиното место. Патем, овој фестивал избира претставник за Евровизија.
View this post on Instagram
Како што е наведено во соопштението, пејачката е дисквалификувана бидејќи не е државјанка на Република Хрватска и не ги исполнува условите од правилата за натпреварот „Дора“.
Каролина е родена во Шведска, нејзините родители се Хрвати, но тоа не беше доволно за да се задржи на конечниот список на учесници бидејќи Каролина е шведска државјанка од раѓање, без оглед на нејзините балкански корени.
фото/депозитфотос

