Забава
Анџелина Џоли: „Повторно научив да дишам поради неа“

Актерката Анџелина Џоли, која ја игра главната улога во биографскиот филм за познатата оперска дива Марија Калас, откри колку личат.
„Без моите деца, таа и јас сме многу слични“, изјавила актерката Анџелина Џоли за Vogue на прашањето за улогата на Марија Калас во биографскиот филм за познатата оперска пејачка.
Таа откри и што би ѝ рекла на Марија Калас кога би имала можност да седне спроти неа.
Актерката и ѕвезда на филмот „Марија“ откри што би ѝ рекла на вистинската Марија Калас доколку и се укаже можност да седне спроти неа. Меѓу другото, таа исто така рече дека мора повторно да научи да дише, дека не очекувала да ги погоди сите ноти, но „пронаоѓањето на здивот на Марија Калас“ било доволно за да се извлечат работи за кои не ни знаела дека се во неа.
„Сите ние навистина не разбираме каде нашето тело складира различни искуства во текот на животот и каде ги чуваме за да се заштитиме“, рече Џоли, а потоа појасни:
„Ги чуваме во стомакот. Ги чуваме во градите. Дишеме од друго место кога сме нервозни или тажни. Првите неколку недели беа најтешки бидејќи моето тело мораше да се отвори и морав повторно да научам да дишам“.
Во „Марија“ на Пабло Ларејн, Џоли многумина потсети на тоа колку голема актерка е.
Од објавувањето на „Во земјата на крв и мед“ во 2010 година, таа режира филмови во последниве години, а приоритет им даде на одгледувањето на нејзините шест деца.
„Значи, моите избори во текот на неколку години беа она што беше паметно финансиски и не бараше премногу време. Всушност, во последните осум години работев многу малку“, изјави Џоли.
„И бев некако исцрпена. Имаше денови кога не можев да сторам ништо“.
Но, нејзините најмали деца сега имаат 16 години, а и за прв пат по многу години, Џоли повторно е во центарот на вниманието како актерска ѕвезда. Се чини дека улогата во „Марија“ на Џоли ќе и донесе трета номинација за Оскар. Ја доби за споредната улога во 2000 година за филмот „Неприлагодена“.
Нејзините најстари деца, Медокс и Пакс, работеа на снимањето на филмот. Таму видоа верзија на нивната мајка која досега немале прилика да ја запознаат.
„Сигурна сум дека ме видоа тажна, но јас не плачам така пред моите деца“, признала Џоли, зборувајќи за емоциите кои кај неа ги разбудила Марија Калас.
„Тоа беше моментот кога сфатив дека ќе биде со мене, рамо до рамо, во овој процес на вистинско разбирање на длабочината на болката што ја носам“.
Инаку, ова е трет филм на режисерот Пабло Лараин од трилогијата „иконски жени“ на 20 век. Неговите претходни филмови за Џеки Кенеди („Џеки“) и принцезата Дијана („Спенсер“) беа многу успешни, а главните актерки – Натали Портман и Кристин Стјуарт беа номинирани за Оскар за најдобра женска улога.
На прашањето дали се поистоветува со таа линија, Џоли одговори:
„Да, да… Сигурна сум дека луѓето ќе читаат многу за ова и веројатно би можела да кажам многу, но не сакам да се занимавам со ова. Знам дека беше јавна личност бидејќи ја сакаше својата работа. И јас сум јавна личност затоа што ми се допаѓа мојата работа, а не затоа што ми се допаѓа да бидам во очите на јавноста, мислам дека некои луѓе го претпочитаат јавниот живот и никогаш не сум била целосно удобно во тоа.“
Лараин беше убеден дека Џоли е родена за улогата на Марија Калас.
„Чувствував дека може да го има тој магнетизам. Загадочна дива која дојде до момент во животот кога треба повторно да ја преземе контролата врз својот живот. Но тежината на нејзиното искуство, нејзината музика, нејзиното пеење, сè, почива на неа. Таа е некој што е веќе оптоварен со интензивен живот“, го објасни својот избор на актерка.
„Постои осаменост што ја делиме. Тоа не е нужно зло. Мислам дека луѓето понекогаш можат да бидат сами и осамени, а тоа може да биде дел од тоа што се”, рекла актерката, која истакнала дека никогаш порано не пеела, дури ни на караоке.
Но, како што изјавила, ова искуство и дало нова перспектива на операта и нејзините лековити својства.
„Се прашувам дали тоа е нешто на што се потпирате додека стареете. Можеби длабочината на болката е поголема, длабочината на вашата загуба е поголема и тој звук во операта го исполнува тоа”, рекла актерката.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
На Џенифер Лопез не ѝ било дозволено да влезе во продавница во Истанбул, обезбедувањето ѝ го блокирало патот

Џенифер Лопез доживеала непријатен момент за време на турнејата во Турција. 56-годишната пејачка и актерка сакала да ја посети продавницата на „Шанел“ во Истанбул, но обезбедувањето ја спречило бидејќи веќе имало многу луѓе внатре, пишува „Турција тудеј“.
Пејачката не направила драма, туку само рекла: „Добро, нема проблем“ и си заминала.
Вработените во продавницата наводно подоцна ја поканиле назад кога ја препознале, но наместо тоа, таа отишла во други продавници за луксузна мода.
Посетата на продавницата на „Шанел“ во Истанбул се случила непосредно пред нејзиниот настап во тој град. Таа моментно е на крајот од турнејата Up All Night: Live in 2025, која завршува на 12 август на Сардинија, Италија.
Посетата на Истанбул беше нејзина втора посета на Турција за време на турнејата. На 23 јули таа настапи во хотелот „Регнум Карја ризорт“, а денот по концертот, таму го прослави својот роденден, пишува медиумот.
Кога Џенифер ќе се врати во САД, веројатно ќе биде зафатена со подготовки за објавувањето на Kiss of the Spider Woman. Мјузиклот, напишан и режиран од Бил Кондон, премиерно беше прикажан на филмскиот фестивал „Санденс“ во јануари, а во кината ќе се прикажува од 10 октомври.
Новиот филм е базиран на мјузиклот од Теренс Мекнали, Џон Кандер и Фред Еб, кој е инспириран од романот на Мануел Пуиг од 1976 година. Диего Луна и Тонатиух Елизарарас ги играат затворениците Валентин и Молина, а Лопез ја игра Ингрид Луна, филмската дива, која Молина ја обожава.
Фото: принтскрин
Забава
(Видео) Ја реновирале куќата и откриле нацистички бункер со морничава порака

Кога Шон Талиер (35) и неговата сопруга Каролина (32) почнале да ја реновираат куќата во октомври 2021 година, не можеле да замислат какво изненадување ги чека.
Под нивниот дом на островот Гернзи, близу брегот на Нормандија, се криел огромен нацистички бункер од Втората светска војна!
Парот го открил масивниот комплекс со две големи простории, пренесува „Дејли стар“.
Талиер знаел дека островот бил под германска окупација во периодот 1940-1945 година, кога нацистите ги претвориле Каналските острови во воени тврдини. Сепак, не очекувал да најде бункер токму под својот дневен престој.
„Знаев за бункерите по островот, но никогаш не би помислил дека еден се наоѓа под мојата дневна соба“, изјавил тој за локалните медиуми.
Претходната сопственичка, гледајќи фотографии од куќата на Фејсбук, го прашала парот дали ги пронашле просториите под темелите, откривајќи дека како деца се играле таму пред нивниот татко да ги затрупа со земја.
Парот ангажирал багер и отстранил десетици тони земја, по што откриле бетонски влез во бункерот.
Кога слегле внатре, останале без здив. Внатре имало две простории со димензии 5×3 и 5×6 метри, поврзани со коридор долг девет метри. Бункерот се наоѓал на осум метри длабочина.
Внатре пронашле стари шишиња, излез во случај на опасност, но и застрашувачки пораки испишани од нацистите за време на Втората светска војна. Особено внимание им привлекла пораката: „Внимание, непријателот слуша“ (Achtung, Feind hört mit).
„Ова не се само неколку простории, ова е историја. Студено, влажно и застрашувачко сведоштво за она што луѓето го поминувале тогаш“, рекол Шон.
Парот планира да го претвори бункерот во просторија за забави — со билјард сала и мини-теретана, при што ќе вградат 80 тони бетон за да ги обезбедат ѕидовите и скалите. Пораките на германски јазик планираат да ги зачуваат и реставрираат со калиграфија.
„Каролина сака да ја завршиме куќата, но јас ветив забавa за Ноќта на вештерките во бункерот“, се пошегувал Шон. „Морам да го исполнам тоа ветување“.
Забава
Британската монархија во нов проблем: пронајден документ што го зголемува притисокот врз кралот Чарлс

Британскиот крал Џорџ IV лично профитирал од работата на робови на плантажите во Гренада, покажува најновото истражување, што дополнително ја зголемува јавната критика кон монархијата да се соочи со својата улога во времето на ропството.
Дезири Баптист, независен истражувач, пронашла документ од 1823/24 година во Националниот архив во Лондон, кој сведочи за уплата од 1.000 фунти (што денес изнесува речиси 103.000 фунти или приближно 120.000 евра) од две кралски плантажи во Гренада на кои работеле стотици поробени луѓе.
Парите биле наменети за приватната каса на кралот Џорџ IV и, според Баптист, придонеле за неговиот раскошен начин на живеење“.
Баптист истакнува дека досега никој британски монарх јавно не признал дека Круната поседувала и профитирала од поробени луѓе.
Нејзиното истражување е дел од поширока студија наречена „Робови, сопственост на Неговото Величество: Џорџ IV и Гренада“.
Професорот Едмон Смит од Универзитетот во Манчестер, кој ја води студијата за улогата на кралската фамилија во ропството, изјави дека оваа уплата може да биде само врвот на ледениот брег.
Тој заедно со Ник Дрејпер од Универзитетскиот колеџ во Лондон ги потврдил наодите на Баптист.
Смит додаде дека доказите укажуваат на поширок образец на колонијална експлоатација во потрага по приходи од карипските колонии.
Бакингемската палата не дала коментар на извештајот.
Крал Чарлс претходно изразил жалење поради ропството во говор пред лидерите на Комонвелтот во 2022 година и ја поддржал академската студија за историската улога на монархијата, но засега не ја признал директната вмешаност на Круната во робовласништвото, пренесе „Ројтерс“.