Забава
Листа на најдобрите ресторани во светот

Неодамна беше објавен првиот дел од листата на најдобрите светски ресторани (од 51. до 100.) за 2023 година, а сега е објавено кој се наоѓа на првите 50 места.
„Централ“ во Лима (Перу) е на врвот на листата, потоа следат „Дисфрутар“ во Барселона (Шпанија), „Диверксо“ во Мадрид (Шпанија), „Асадор Еткебари“ во Баскија (Шпанија) и на петтото место е „Алхемист“ во Копенхаген (Данска).
„Централ“ Лима
„Дисфрутар“ Барселона
„Диверксо“ Мадрид
„Асадор Еткебари“, Баскија
„Алхемист“ Копенхаген
Вечерата овде чини 600 евра по лице, а места се резервираат за секунда.
На шесто место е ресторанот „Маидо“ во Лима (Перу), понатаму до број 10 се „Лидо 84“ во Гардоне Ривиера (Италија), „Атомикс“ во Њујорк (САД), „Квинтонил“ во Мексико Сити (Мексико) и на десетто место е „Тејбл“ во Париз (Франција).
Меѓу првите 50 се ресторани во Дубаи, Бразил, Мексико, Сингапур, Тајланд, Италија, Австрија, Аргентина, Шпанија, Британија, Франција, Шведска и Швајцарија.
Словенскиот „Хиша Франко“ под водство на Ана Рош е на 32. место, а на 31. е шпанскиот „Мугариц“ кој со децении е на оваа престижна листа.
Изборот на 50 најдобри ресторани во светот се одржува од 2002 година. Благодарение на панелот од 1.080 кулинарски експерти и структурираниот, ревидиран процес на гласање, годишната листа на најдобри светски ресторани ги издвојува некои од најдобрите дестинации за уникатни кулинарски искуства и е барометар за глобалните гастрономски трендови.
Во далечната 2002 година, британското списание Restaurant, водечка публикација посветена на угостителство во Велика Британија, одлучи да направи листа на најдобрите светски ресторани врз основа на советите на 150 експерти. Следната година, истиот тим одлучи да организира прослава за да го одбележи прогласувањето на 50-те најдобри светски ресторани. Така се роди познатата листа.
Овој систем е усовршен со текот на времето. Најпрво порасна во панел од 300 експерти, а потоа до повеќе од илјада. Набргу потоа, листата на 50 најдобри ресторани во светот беше независно составена од магазинот Restaurant. Светот е поделен на 27 гласачки региони. Комитетот во секој регион е составен од писатели и критичари за храна, готвачи, ресторани и хранители, секој со по 10 гласа.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Hitech
Сточар на Солунска глава најде телефон изгубен пред четири години, а планинари го најдоа сопственикот

Tелефон изгубен пред повеќе од четири години во реонот на Солунска Глава, бил најден пред еден месец од сточарот Јетмир од селото Горно Јаболчиште, раскажува на социјалните мрежи Игор Смилев, еко-активист од организацијата „Грин Пауер“ и советник во Општина Велес.
Смилев вели дека Јетмир, како чесен човек, го пријавил телефонот како изгубен, а неверојатно – по 4 години во планина, уредот успеал да се наполни и да работи делумно. Телефонот содржи сочувани СМС пораки и успеал да испрати неколку слики до планинари.
После еден месец објави на неколку Фејсбук групи, сопственикот на телефонот бил пронајден – Гоце Глигуровски од Битола, поранешен домар во сега веќе непостоечкиот Планинарски дом „Папрадиште“. Телефонот Гоце го добивал на користење од Емил Смилев.
„Фрапантно е што ‘Хуавеј’ телефонот преживеа 4 години во планина и сè уште е функционален“, додава Смилев.
Забава
(Фото) Изгледа нереално во новата модна кампања

Францускиот бренд за долна облека „Етам“ ја претстави својата есенска кампања за 2025 година, а заштитно лице е познатата манекенка Ирина Шајк.
Кампањата, со соодветен наслов J’ETAM, го комбинира името на брендот со францускиот збор за љубов и го поставува прашањето: „Која емоција е карактеристична за Французите?“, а одговорот е љубов.
View this post on Instagram
Кампањата служи како увертира на претстојната модна ревија на брендот, закажана за 30 септември, и ја слави љубовта во сите нејзини форми – од платонска и романтична до семејна и љубов кон себе.
Фотографиите од Бриен Капоци отстапуваат од традиционалните кампањи во будоар-стил. Тие се снимени во мека, природна светлина, со минимален сценографски дизајн, што им дава интимен изглед.
View this post on Instagram
„Совршена“, „Икона“, „Божица“, „Толку убава“, „Најубава Ирина“, „Величествена“, се некои од многуте коментари на „Инстаграм“ на брендот.
Колекцијата нуди облека за секоја жена и за секоја пригода, вклучувајќи удобни памучни парчиња и заводливи комплети од тантела.
View this post on Instagram
Палетата на бои се движи од розова, бела, кафеава и црна до впечатливи тонови, како што се електрично сина и светлоцрвена.
фото: принтскрин
Забава
(Фото) Најскромниот милионер секогаш го привлекува вниманието на шоуто

Актерот Адам Сандлер се појави на црвениот тепих на Венецискиот филмски фестивал со сопругата Џеки и нивните ќерки Сејди и Сани.
Семејството веднаш привлече внимание поради нивните координирани модни изданија, но и затоа што сите тие се сметаат за обични луѓе, кои не сакаат премногу да го разоткриваат својот приватен живот. Адам дури е наречен и најскромниот милионер поради неговиот начин на живеење.
За оваа пригода Сандлер избра црн костум, па иако претходно беше модна икона за помладите генерации поради неговиот лежерен стил, сега беше доста елегантен.
Неговата сопруга Џеки избра едноставен бел фустан без прерамки, кој нежно паѓа, а ќерките позираа во слични модели како мајка им, само што Сејди имаше црн модел.
Сè на сè, беше јасно дека Сандлерови се потрудија да бидат координирани и дека се издвојуваат од сè друго, само поради нивниот гламур и среќа.
Премиерата на филмот „Џеј Кели“ се одржа на Венецискиот филмски фестивал, во кој Сандлер глуми покрај Џорџ Клуни.
фото: принтскрин