Забава
Изложба на фалсификати

Во Националната галерија во Лондон ќе биде отворена изложба „Под микроскоп: фалсификати, грешки и откритија“, на која публицисти ќе ги претстават сликите во кои експертите погрешно ги препишале од други автори.
Во Националната галерија во Лондон ќе биде отворена изложба „Под микроскоп: фалсификати, грешки и откритија“, на која публицисти ќе ги претстават сликите во кои експертите погрешно ги препишале од други автори.Познатиот британски музеј од колекцијата која брои 2.000 дела издвоиле околу 40 дела за да се прикажат предизвиците со кои поголем дел од експертите со векови се соочуваат кога станува збор за именување на уметничките дела.Благодарение на современите техники (испитување со инфрацрвена светлина, рентгенски зраци, електронски микроскоп, масена спекатрометрија), научниот оддел на Националната галерија, основана во 1934 година, успеа да се реши мистеријата.Некои откритија беа пријатни изненадувања.Слика на дрво, „Групен Портрет” музеј го купил 1923 година како изработка од 15 век, но се испостави дека за сликата користени се пигменти од 19 век.Експертите им се отежнува работата за некои дела кои биле создадени во ателје каде што имало повеќе уметници кои би можеле да работат на истиот дел или пак ги копирале делата на старите мајстори.Во јуни, 1874 година музејот купи две дела од Ботичели, „Марс и Венера” и “Алегорија”, кој во времето на купување се сметаше за добра слика, и се плаќа повеќе пари за неа.Подоцна се испостави дека “Алегорија” е дело на студент на еден италијански мајстор.Изложени се и дела кои се намерно модифицирани за комерцијални причини, како “Портрет на Александар Морнауер” од страна на непознат уметник од периодот 1464-1488, која во 18 век се промени со цел да се припише на Ханс Холбајн, чии дела во тоа време биле многу популарни.За да се постигне тоа, позадината е пребоена и е променет обликот на шеширот, а овие податоци се откриени од страна на рентгенски преглед и анализа на различните слоеви на боја.Изложбата ќе биде отворена до 12 септември./крај/мондо/мт
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
„Нема ‘голи’ фустани на црвениот тепих“: Канскиот филмски фестивал воведува построги правила

Пред отворањето на Канскиот филмски фестивал организаторите одлучија да ги заострат правилата во врска со облекувањето на црвениот тепих, пишува „Дејли мејл3. Новите правила диктираат дека дамите ќе мора повнимателно да ги избираат своите свечени облеки.
Во последните години некои учеснички привлекоа големо внимание избирајќи ги таканаречените голи фустани. За да се обезбеди поголема пристојност, организаторите одлучија да забранат вакви облеки оваа година.
„Голотијата е забранета на црвениот тепих, како и во другите области во кои се одржува фестивалот“, се наведува во официјалната одлука објавена од странските медиуми.
Исто така, беше нагласено дека пристапот до фестивалот ќе му биде одбиен на секој што не ги почитува горенаведените правила.
Сè уште е непознато дали телевизиските станици што го емитуваа настанот имале какво било влијание врз оваа одлука.
За потсетување, 78. издание на фестивалот ќе се одржи од 13 до 24 мај.
Забава
(Видео) Кристина Аплгејт ги откри првите симптоми на мултиплекс склероза: „Беше суптилно“

Актерката Кристина Аплгејт, најпозната на пошироката јавност по улогите во сериите Married… with Children и Dead to Me, во 2021 година зборуваше за најраните знаци на болеста што засекогаш ѝ го промени животот – мултиплекс склероза.
За време на гостувањето во поткастот Conan O’Brien Needs a Friend, Аплгејт сподели лично и емотивно сведоштво за тоа како сè почнало.
Иако во тоа време сè уште играла тенис и планинарела, првиот симптом, вели таа, бил толку суптилен што лесно можела да го игнорира: трпење и вкочанетост во прстите на нозете.
„Беше јануари 2021 година. На мајка ми ѝ беше дијагностициран рак третпат, а се случуваа и други стресни работи… Беше многу трауматично време. Почнав да чувствувам вкочанетост во прстите. Само малку. Сè уште бев физички активна, но нешто не беше во ред“, рече Кристина.
Како што минуваа месеците, симптомите се ширеа, од прстите на нозете до глуждовите, а потоа и до колената. Таа почнала да ја губи рамнотежата, сфатила дека почнува да се чувствува непријатно кога е на високо, а болката станала неподнослива. „Кога велам дека беше вкочането, беше, но исто така болеше“, додава Аплгејт.
Ѝ помогнала нејзината пријателка и колешка Селма Блер, која самата се бори со истата болест. Блер беше таа што ја убеди да посетам невролог, што доведе до официјалната дијагноза.
Денес, на 53-годишна возраст, Кристина не крие колку е предизвикувачки секојдневниот живот со мултиплекс склероза за неа. За време на поткастот таа призна дека имала симптоматски навистина лош ден и дека понекогаш, едноставно, не може да функционира.
„Да го видат луѓето мојот живот секој ден, нема да може да го поднесат. Бидејќи понекогаш ни јас не можам да го поднесам“, искрено рече таа. Покрај физичките тешкотии, Кристина се бори и со стигмата што често ја носи болеста.
Забава
Концерт на Владо Јаневски во Охрид

Еден од најзначајните автори и изведувачи на македонската музичка сцена, Владо Јаневски, ќе одржи ексклузивен концерт на 8 август во неповторливиот амбиент на Античкиот театар во Охрид. Овој настан, организиран од „Прагма продукција“, е уште една потврда за исклучителната уметничка тежина што Јаневски ја носи со себе речиси три децении.
Во уникатниот амбиент на еден од најубавите простори во државата ќе оживеат баладите што се дел од колективната емоција – „Црно тиквешко“, „Евергрин“, „Некогаш и негде“, „Тајна отровна“… песни со кои растевме, созревавме, радувавме и тагувавме.
Во градот во кој секоја калдрма има приказна, а секој здив е исполнет со историја и убавина, Владо ќе настапи на сцена под отворено небо, пред публика што го следи и сака со генерации. Античкиот театар, со својата специфична атмосфера, ќе биде идеалната сценографија за едно вечерно музичко патување низ безвременските хитови на овој врвен уметник.
Концертот на 8 август ќе ве потсети на моменти за кои сте мислеле дека сте ги заборавиле, ќе ве натера да се сетите кого сте сакале, кого сте изгубиле и зошто љубовта секогаш останува најважната животна лекција.