Забава
НЛО почна редовно да се појавува над Москва

По подолг период на речиси секојдневни известувања за неидентификуван летечки објект (НЛО) на небото над Москва, неодамна на интерннет беше постирано видео кое прикажува огромен триаголник, широк 1,5 километри, како виси над Кремљ и Црвениот плоштад во Москва, пренесува рускиот дневен весник Правда
За ова видео наголемо се дискутира во меѓународните кругови на уфологистите (UFO, Unidentified Flying Object). Според еден поранешен аналитичар на НЛО од британското Миистерство за одбрана, ова е најбизарното и најневообичаеното видео на НЛО кое некогаш го видел. На 7 октомври 2009 година, чуден кружен облак кој личи на чинија беше сликан над Кружниот тек во Москва. Најпрвин било забележано над станицата на подземната железница „Ленински“, која се наоѓа во центарот на руската престолнина. Според вработените во независната група „Херитиџ“ (Наследство), објектот најверојатно имал за цел да испрати кодирана порака дека Земјата е под закана од астероиди. на 27 октомври НАСА ја објави задоцнетата информација за експлозија на метеор над островото Сулавеси, која се случила непосредно по појавувањето на НЛО над Москва. Некои „вжештени глави“, пак, тврдеа дека се работи за живи суштества кои не и’ се познати на науката, а други, пак, за суштества кои доаѓаат од плазма светот, кој е населен со души и призраци. Мајкл Гернштајн од руското Географско друштво вели дека тоа се таканаречените „небесни риби“ или „летечки шипки“, чест природен феномен со кој се исполнети сите веб сајтови посветени на уфологијата. НЛО над Москва не се честа појава, но не се ни исклучок. Во зимата во 1584 година, објект со облик на крст и меур кој гори во средината се појавил над Москва и тоа сред бел ден. Иван Грозни, кој тогаш бил руски цар, излегол надвор веднаш штом слушнал за феноменот, за да го види со свои очи. Сведоците тврдат дека некое време го набљудувал објектот, а потоа, пребледен, изјавил дека тој е знак за неговата смрт. Умрел неполна година по тоа. Огнените топки се, исто така, честа појава на небото над центарот на Москва. Во август 1977 година биле видени три огнени топки. Една слетала на плоштадот „Ивановскаја“, другата исчезнала во градината „Таиницки“, а третата влетала во катедралната црква во Архангелск. Топката се движела по патека во форма на „с“, бидејќи влезот во катедралата се состои од две порти. Од влезот, огнената топка се упатила кон олтарот , се удрила од Портите на Царот и експлодирала. На олтарот се’ уште постои црна дамка од експлозијата. тешко е да се поверува дека сето ова било случајно. Некои научници веруваат дека ваквите појави се знаци од иднината. Но што покажуваат? Некои невообичаени идни настани? Или, можеби, вонземјаните се обидуваат да ни кажат дека не подржуваат во нашиот од низ времето? Ќе видиме.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Видео) „Неверојатно е дека има 44 години“ – Златан Ибрахимовиќ со видео од сауна ги воодушеви обожавателите

Поранешниот фудбалер Златан Ибрахимовиќ повторно привлече внимание со видео објавено на социјалните мрежи. Тој се сними во сауна сместена во природа, носејќи само долна облека и гледајќи кон пејзажот, а снимката за помалку од едно деноноќие собра над 140 илјади лајкови.
Во коментарите се редеа пофалби: „Златан е жив оган“, „Изгледаш како да имаш 23 години“, „Викинг“, „Неверојатно дека има 44“. Дел од фановите забележаа и дека ја скратил косата.
View this post on Instagram
Ибрахимовиќ неодамна го прослави 44. роденден и, според традицијата, си подари нов автомобил – Ferrari F80, со што ја продолжи својата „роденденска колекција“ од луксузни модели на Ferrari.
View this post on Instagram
Забава
Водител на „Фокс њуз“ со несоодветни коментари за изгледот на Џенифер Анистон

Во емисијата The Five на американската телевизија „Фокс њуз“ се разви необична и непријатна расправа меѓу водителите, откако Џеси Вотерс почна да ја коментира физичката привлечност на актерката Џенифер Анистон, пренесе HuffPost.
Сѐ започна кога неговиот колега, комичарот Грег Гатфелд, го пофали изгледот на политичарката Кејти Портер, нарекувајќи ја „хероина“ затоа што не подлегнува на современи стандарди за убавина и „не се менува за камерите“. Тој додаде шеговито дека „пред YouTube туторијалите сите изгледале како Кејти Портер“ и дека дури „луѓето не станале привлечни сѐ до интернетот“.
На тоа Вотерс се надоврза со коментар дека „Џенифер Анистон денес изгледа подобро, иако е дваесет години постара“. Разговорот потоа се претвори во расправа за тоа кога актерката била попривлечна — за време на снимањето на „Пријатели“ или денес.
Откако Вотерс се премисли и рече дека „всушност била поубава во ‘Пријатели’, но сега е погламурозна“, неговиот колега Херолд Форд Џуниор остро ја прекина дискусијата со зборовите: „Зошто не преминеме на следниот сегмент?“ Водителката Кејти Павлич додаде дека „елеганцијата на Анистон денес е резултат на богатството“, велејќи дека „парите купуваат многу трансформации“.
Анистон, која често јавно ги критикува политиките на Доналд Трамп и Републиканската партија, досега не реагираше на оваа расправа.
Забава
Блејк Лавли заработувала по 50.000 евра дневно за снимањето на филмот „Ова завршува со нас“

Откриена е платата на актерката Блејк Лајвли за нејзината улога во „Ова завршува со нас“ како дел од правната битка што ја води со својот колега Џастин Балдони. Правните документи покажуваат дека 38-годишната актерка заработила речиси 1,5 милион евра за шестнеделното снимање на романтичната драма или нешто повеќе од 50.000 евра дневно, според „Дејли мејл“.
Дополнителни бонуси и успех на киноблагајните
Покрај основната плата, договорот вклучувал и бонус од 171.000 евра ако Лајвли освои „Оскар“ за улогата на цвеќарката Лили Блум и 85.000 евра за номинација. Блејк и нејзината компанија требало да добијат и дополнителни 214.000 евра ако филмот, кој се појави во кината во август минатата година, заработи повеќе од трипати повеќе од својот буџет.
Филмот, кој ја следи турбулентната врска помеѓу Лили Блум (Лајвли) и Рајли Кинкејд (Балдони), има значаен комерцијален успех. Со буџет од 20,7 милиони евра филмот заработи 300 милиони евра во целиот свет и покрај мешаните критики.
Правната битка се интензивира
Овие финансиски детали се појавија само неколку дена откако поранешниот агент на Џастин Балдони ја обвини Блејк за изнуда за време на продукцијата. Според транскриптот од сведочењето добиен од „Дејли мејл“, агентот Дени Гринберг тврдел дека однесувањето на актерката на снимањето и во постпродукцијата станувало сè понепредвидливо. Во разговор со Балдони во јули 2024 година тој ги опишал нејзините постапки како „континуирана изнуда и обид за преземање контрола врз филмот“.
Гринберг подоцна појасни дека под изнуда не се осврнувал на буквално кривично дело, туку на кумулативното однесување и зголемениот притисок врз продукциските компании „Вејфарер“ и „Сони студиос“. „Дејли мејл“ контактирал со претставниците на актерката за коментар, но сè уште нема одговор, а претставниците на Балдони одбиле да коментираат.
Тужби за меѓусебно вознемирување и клевета
Правната битка почна во декември 2024 година кога Лајвли го тужеше Балдони за наводно сексуално вознемирување на снимање, што тој жестоко го негира.
Балдони и неговото студио „Вејфарер“ одговорија со контратужба за клевета против Лајвли, нејзината публицистка Лесли Слоун и сопругот Рајан Рејнолдс. Балдони исто така поднесе тужба од 400 милиони долари против „Њујорк тајмс“ за она што тој го тврди дека било сензационалистичко известување за обвинувањата, но таа тужба беше отфрлена во јуни оваа година.