Забава
Милионитата Lieca продадена за 840 илјади евра
Милионитиот произведен фотоапарата од германскиот производител „Leicа“ моделот „M3 Chrome“ е продан за 840 илјади евра на аукцијата на виенската галерија Westlicht, на наддавањето организирано преку викендот по подови стогодишнината од основањето на германската компанија „Leica“ во 1913 година.
Апаратот од моделот „M3 Chrome“ произведен од 1960 година беше во сопственост на музејот „Leica“. Пред наддавањето беше проценет на вредност меѓу 400 и 500 илјади евра, а името на купувачот останува непознато.
На неделната продажба, апаратот од моделот „Lieca Ill f“ од 1950 година кој го има бројот на производство „500.000“ е продаден за 360 илјади евра, а беше проценет меѓу 200 и 250 илјади евра.
Неименуван купувач на истата аукција во ораганизација на виенската галерија Westlicht, во светот, позната како организатор на аукции на скапи фотографии на светски познати фотографи, како и историски парчиња од фотографска опрема, е новиот сопственик на фотоапаратот од моделот „Leica 1 Mod. C Luxus“ од 1930 година, и тоа за 504 илјади евра, што е трипати повеќе од првично предвидената цена.
Меѓу историските фотоапарати кои беа понудени на аукцијата во Виена, апаратот од 1842 година кој му припаѓал на францускиот инженер Шарл Шевалје е продаден за 132 илјади евра.
Галеријата Westlicht истовремено организираше и аукција на фотографии. Така, серијата од 114 фотографии „Автопортрети: САД“ на американскиот фотограф Дејвид Даглас Данкан е продадена за 144 илјади евра.
Фотоапаратите на „Leica“ се водечките на аукциите на фотографска опрема во сите наддавања последните години, како поради нивниот исклучителен квалитет, така и поради раритетноста и лускузноста. Така, викендов анонимен Азиец плати на наддавање на стари фотоапарати во организација на аукциската куќа Bonhams во Хонгконг – 620 илјади американски долари за еден од само четирите примероци на светот од фотоапарат од моделот „Leicа Luxus II“ од 1932 година. Но останува непозната судбината на преостанатите примероци од моделот „Leicа Luxus II“ обложен со злато и во футрола од крокодилска кожа.
Друг фотоапарат „Leicа“ од моделот „Luxus I“ е 1930 година е продаден во саботата за истата цена, што според аукциската куќа укажува на сѐ поголемото интересирање во Азија за постарата и луксузна фотографска опрема.
Фотоапаратите од „Leica“ се доста цените во колекционерските кругови и редовно на наддавањата постигнуваат рекордни цени. Така, цената постигната во Хонгконг, сепак, не е ниту одблизу до цените што ги постигнаа некои други модели. Така, во мај 2013 година фотоапаратот „Leicа 250 Reporter“ од 1933 година кој беше проценет на 60 илјади евра беше продаден за 528 илјади евра или над 720 илјади американски долари, како и моделот Leica Illf од 1956 година, специјално дизајниран за шведската армија.
Во мај 2012 година, исто така, на аукција организирана од виенската галерија Westlicht беше продаден фотоапаратот „Leica“, серија 0 број 116 од 1923 година кој достигна цена од 1,8 милиони евра, односно со даночните давачки од 2,16 милиони евра или повеќе од 2,8 милиони долари, а исто така купувачот беше анонимен колекционер од Азија. Станува збор за фотоапарат од серијата од 25 прототипови направени во 1923 година, две години пред оваа прославен германска фирма да почне со комерцијалното производство.
Претходната рекордна цена на фотопарат беше постигната во 2011 година, кога апаратот „Leica“ серија 0 број 117 беше продаден за вкупно 1,32 милиони евра. Во светот постојат уште 12 од овие 25 прототипови на „Leica“.
До 2010 година рекорд за фотоапарат го држеше дагеротип од 1839 година со потпис на неговиот пронаоѓач, кој на аукцијата беше продаден за 732 илјади евра/крај/мф/сн
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
(Фото) Кралицата на латексот повторно се „стегна“ во фустан и го покажа своето совршено тело
Позната по своите атрактивни изданија, ријалити ѕвездата Кајли Џенер повторно го привлече вниманието на јавноста. Фотографите неодамна ја фотографираа на едно вечерно излегување, а за таа пригода таа одлучи да облече уште еден фустан од латекс.
Kylie Jenner parties in red latex dress after quashing Timothée Chalamet breakup rumours https://t.co/k2Ja3gFvYz
— Daily Mail Celebrity (@DailyMailCeleb) December 14, 2025
Ова е модел кој ги „прегрнува“ сите женски облини и ја нагласува нејзината витка фигура. Фустанот има и отворен грб, а овој детаљ дава доза на софистицираност на нејзиниот изглед.
KYLIE JENNER pic.twitter.com/t25j77E6f4
— acervo kylie jenner (@acervokyjenner) December 14, 2025
Својот стил го надополни со шминка во голи тонови од нејзината колекција за убавина „Kylie Cosmetics“, а своите долги црни прамени ги остави слободно да паѓаат по грбот.
Забава
Децата кои добиваат премногу подароци подоцна имаат 3 проблеми
Родителите обожаваат да им купуваат подароци на своите деца за време на празниците, но претерувањето може да доведе до несакани последици. Истражувањата покажуваат дека материјализмот е поврзан со пониски нивоа на среќа, а овие обрасци се формираат во детството, обликувајќи го начинот на кој децата учат благодарност, разбирање на трудот и чувство на задоволство.
Намерите на родителите се секогаш добри, но понекогаш подароците почнуваат да имаат спротивен ефект од наменетото. Психотерапевтот со повеќе од 25 години искуство, Шон Гровер, тврди дека родителите кои им купуваат на своите деца премногу подароци честопати ги забележуваат следниве проблеми подоцна.
1. Често деструктивно однесување
„Децата кои алчно зграпчуваат подароци за време на празниците честопати развиваат негативни социјални и емоционални обрасци подоцна. Една студија покажа дека таквите деца се посклони кон задолжување со кредитни картички, се посклони кон коцкање и компулсивно купување како возрасни. Краткиот наплив на среќа брзо исчезнува и тие остануваат со постојано чувство дека им треба повеќе“, објаснува Гровер за YourTango.
2. Пониска самодоверба
Трајната самодоверба се базира на идентитетот, а не на количината на работи што ги поседува детето.
Психотерапевтот истакнува: „Студиите потврдуваат дека нема врска помеѓу материјалните добра и среќата или самодовербата. Децата кои имаат помалку работи, но силни врски со родителите и врсниците, постигнуваат повисоки резултати на тестовите за самодоверба, имаат помалку проблеми во однесувањето и покажуваат поголема отпорност.“
3. Пад на долгорочната среќа
Истражувачите кои објавуваат во харвардскиот Journal of Happiness откриле дека луѓето ги ценат подароците што им ги даваат на другите повеќе од оние што ги купуваат за себе. „Оние кои даваат подароци, исто така, постигнуваат повисоки резултати на скалите за лично задоволство. Децата кои развиваат великодушност стекнуваат посилно чувство на поврзаност и поголема среќа, додека децата кои се фокусираат само на примање подароци, имаат поголема веројатност да развијат недостаток на емпатија и егоцентричност“, заклучи Гровер.
Забава
(Видео) За сите љубители на цветни дезени – оваа убавица има совршена комбинација
Позната по својот привлечен изглед, актерката Зои Салдана не погреши ни малку кога стануваше збор за избор на совршена комбинација за црвениот тепих.
Актерката неодамна присуствуваше на премиерата на филмот „Avatar: Fire and Ash“ во Мајами, а за таа пригода избра комбинација која „носи добра атмосфера“.
Станува збор за бел фустан украсен со цветни детали и дискретно деколте, кој ја нагласува витката фигура на актерката.
Треба да се напомене дека токму овие шарени цветни мотиви на фустанот придонесоа нејзиното појавување на црвениот тепих да го привлече вниманието на модните критичари, како и целата креација да биде окарактеризирана како уметничко дело.
Својот стил го надополни со златни додатоци, минимална шминка и класична фризура – ниска пунџа што го заокружи овој, навидум, едноставен изглед.
Со овој потег, Зои докажа дека цветниот дезен има многу поголема „моќ“ на црвениот тепих од кој било друг.

