Забава
Дедо Мраз тргна на патот околу светот
Дедо Мраз во вторникот го започна својот традиционален пат околу светот за да под секое божикно дрво да остави дарови а во 16 часот по македонско време се наоѓаше над Шангај во Кина, соопшти Командниот штаб на северноамериканската воздушна и вселенска одбрана – NORAD којашто најочекуваниот дедо го следи со помош на својот радарски систем на неговиот 24-часовен пат за кој треба да го обиколи светот и да го посети секое семејство.
По тргнувањето од јужниот Пацифик, санките на Дедо Мраз прво се регистрирани над Нов Зеланд и Австралија, Потоа се упатил кон Азија, од каде што ќе тргне за Блискиот исток, Европа, Африка и Северна и Јужна Америка.
Американскиот противвоздушна одбрана е многу сериозна служба задолжена за заштита на САД и Канада и рано забележување воздушни напади и лансирање нуклеарни проектили. Но како и секоја година досега од 1955 година, нејзините мочни радарски системи и сателити користат и се користат и во „вистински“ цели.
Спротивно на мистериозноста што го опкружува, NORAD дури се впушти и во објаснување на тоа како знае каде се наоѓа Дедо Мраз во секој момент. Станува збор за тоа „црвениот и сјаен нос на собот Рудолф испраќа инфрацрвени сигнали кои ги фаќаат нашите сателити и така го лоцираат“, велат од NORAD.
Ангажирањето на NORAD околу патувањето на Дедо Мраз започна во 1955 година како во рекламата на стоковната куќа „Sears, Roebuck & Co“ децата беа повикани директно да го повикаат на одреден телефонски број.
Меѓутоа, бројот во рекламата содржел и еден погрешно напишан број. Наместо приватниот телефонски број на Дедо Мраз, децата така го добиле бројот на Континенталната команда на воздушната одбрана, претходник на NОRАD.
„Секој повик на тој број обично бил од функционер, министерот за одбрана па дури и претседателот“, вели Стејки Нот, заменичка на командантот во NORAD.
Кога на Бадник вечерта ѕвонело првото дете, на должност бил полковникот Хари Шоуп. „Тенок глас на девојченце запраша ‘Дали е тоа Дедо Мраз?’, појаснува Нот. „Полковникот Шоуп помислил дека некој се шегува со него, но веднаш поразговара со мајката на девојчето и сфатил што се случува“.
Шоуп потoа на својот персонал му наложил на радарот да провери дали има некои сигнали од Дедо Мраз, и така е родена традицијата.
Минатата година NORAD одговорил на повече до 114 илјади телефонски повици. Може да биде следен и преку Twitter, Facebook сметките или електронската пошта на NORAD. Специјалната интернет страница за таа намена ја посетиле 22 милиони луѓе. Децата најчесто прашуваат дали се на списокот на добри или лоши деца и што е потребно да се посвои еден од нордиските елени на Дедо Мраз.
Но разузнавачите не биле тоа што се да не се обидоа да дознаат на кој начин Дедо Мраз воопшто успева да го обиколи целиот свет и да го посети секои дете само за 24 часа.
„Како прво, Дедо Мраз лета со брзина на ѕвездена светлина“, вели Нот, а нејзините колеги дошле до заклучок да времето за Дедо Мраз минува побавно отколку на обичните луѓе. „Неговото обиколување нам можеби ни трае 24 часа, но за Дедо Мраз може да му трае со денови, седмици, дури и со месеци“, поради тоа и може толку брзо да ги изврши својата задача, објаснуваат од NORAD
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
(ФОТО) И на 40 години во врвна форма: Роналдо повторно ги воодушеви фановите
Кристијано Роналдо повторно ги воодушеви фановите со фотографија објавена на Инстаграм, на која позира без маица во црни боксерки, покажувајќи ја одличната физичка форма и на 40-годишна возраст.
„По сауна“, напиша кратко Роналдо под фотографијата направена во теретана. Ова не е првпат фудбалската ѕвезда да објави вакви фотографии, со кои редовно ја истакнува дисциплината, тренинзите и начинот на живот по кои е препознатлив.
View this post on Instagram
Забава
Леонардо ди Каприо никогаш повторно не го гледал „Титаник“
Актерот Леонардо ди Каприо ги шокираше фановите со признанието дека никогаш повторно не го погледнал „Титаник“, филмот што во 1997 година го лансираше во светска слава и ја обележа цела една генерација.
Ди Каприо за тоа зборуваше во разговор со Џенифер Лоренс во емисијата Actors on Actors, пренесува „Варајети“. За време на опуштениот разговор, Лоренс директно го праша: „Дали некогаш повторно го погледна ‘Титаник’?“
Ди Каприо без размислување одговори: „Не. Не сум го гледал.“
Лоренс се изненади и му рече: „Па, треба да го гледаш! Се кладам дека сега би можел да го гледаш, навистина е добар.“
„Јас всушност не ги гледам моите филмови. Ти ги гледаш ли твоите?“ ја праша Ди Каприо колешката.
„Не“, одговори Лоренс низ смеа. „Никогаш не сум снимила нешто како ‘Титаник’. Да сум, сигурно ќе го гледав. Еднаш бев многу пијана и го пуштив ‘American Hustle’. Се прашував: ‘Дали јас сум добра актерка?’ Го пуштив филмот… и не се сеќавам на одговорот.“
Ди Каприо слично признание дал и претходно. Во август, за списанието „Есквајр“, изјави дека ретко ги гледа своите филмови, но дека постои еден исклучок.
„Тоа е ‘Авијатичарот’. Тој филм ми беше особено важен“, рече актерот, присетувајќи се на соработката со режисерот Мартин Скорсезе и на неговиот долгогодишен интерес за ликот на Хауард Хјуз.
Филмот „Титаник“, во режија на Џејмс Камерон, стана еден од најуспешните филмови во историјата, а Ди Каприо во него глумеше заедно со Кејт Винслет.
„‘Титаник’ беше голем експеримент за Кејт и за мене“, изјави Ди Каприо уште во 2016 година. „Не можевме ни да замислиме колку голем ќе стане филмот. Сè тоа нè изненади.“
Тој додаде дека по тој успех морал да забави и да се врати на своите актерски цели.
„Знаев дека од мене се очекува нешто одредено, но сакав да останам верен на себе и на причината поради која воопшто почнав да глумам“, порача Ди Каприо.
Забава
Од февруари ќе се наплаќа пристап до фонтаната ди Треви
Од 1 февруари, туристите ќе мора да платат две евра за да добијат пристап одблиску до фонтаната ди Треви во Рим, една од најпознатите туристички атракции во градот. Бесплатен пристап ќе имаат само жителите на Рим, додека разгледување од далечина ќе остане без надомест.
Градоначалникот Роберто Гвалтиери изјави дека со оваа мерка се очекува годишен приход од околу 6,5 милиони евра. Наплатата е дел од поширок план со кој од 1 февруари ќе се воведат влезници и за уште пет локации во градот, со цена од пет евра.
Фонтаната ди Треви ја посетуваат во просек околу 30.000 луѓе дневно, а градските власти ја оправдуваат мерката со пренатрупаноста и проблемите со џепчии. Само во периодот од 1 јануари до 8 декември, просторот пред фонтаната го посетиле околу девет милиони туристи.
Традицијата на фрлање парички во фонтаната продолжува.

