Забава
Наполеоновата кошула на аукција во март

Личните предмети на францускиот император Наполеон Први, како што се кошула, навлака за ракави, облоги, коишто внимателно ги чувал неговиот личен слуга, ќе бидат понудени на наддавање на 23-ти март во Фонтенбло, во парискиот департман.
„Тоа е многу возбудливо. Го допираме животот на царот, во најличните и најинтимните детали“, вели за AFP аукцискиот извршител Жан-Пјер Осенат.
Спомените на заточението на Наполеон на британскиот остров Света Елена и неговата смрт на 5-ти мај 1821 година во Франција ги пренел Ашил Аршамбол, кој живеел од 1792 до 1858 година, кој влегол во служба на императорот и прво бил одреден да се грижи за коњите, а на крајот станал негов личен слуга. Наполеон по поразот од 18-ти јуни 1815 година во битката кај Ватерло, бил заробен од Британците и заточен на островот Света Елена каде и што починал, а според некои теории таму бил систематски труен.
Предметите коишто ќе бидат понудени на наддавањето останале до денес во сопственост наследниците на Аршамбол. Биле чувани во ковчег во мало селце на Корзика, од каде што инаку потекнува Наполеон, додава Осенат.
Највредниот предмет, како што се смета, кошулата од батист којашто Наполеон ја носел на 4-ти мај 1821 година, ден пред да почине, е проценета меѓу 30 и 40 илјади евра. Аукциската куќа Osenat во најавата проценува дека на кошулата се забележливи дамки од ‘рѓа, мали закрпи и голема трага најверојатно од пот, можен знак за тешкотии на пациент.
Навлаките за ракави коишто Наполеон ги носел во времето на смртта на 5-ти мај квечерината, исто така, ќе бидат понудени на аукцијата и се проценети на меѓу 8 и 10 илјади евра.
Аршамбол, исто така, сочувал и облоги од батист, исечени од една кошула, со коишто се освежувало челото на Наполеон која на 3-ти мај му се влошиле симптомите. Тие се проценети меѓу три и пет илјади. Меѓу другите понудени предмети од егзилот на Наполеон, колекционерите ќе можат да купат и две шамичиња, режач за хартија и бастун со дршка од слонова коска.
Ашил Аршамбол бил „најверен од верните“ кој останал крај Наполеон во текот на неговата агонија и единствениот кој плачел за време на аутопсијата, според сведочењата во британските историски архиви, истакнува Осенат и додава дека Аршамбол ја држел главата на покојникот во текот на земањето отпечаток за славната посмртна маска. /крај/мф/сн
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
(Видео) „Неверојатно е дека има 44 години“ – Златан Ибрахимовиќ со видео од сауна ги воодушеви обожавателите

Поранешниот фудбалер Златан Ибрахимовиќ повторно привлече внимание со видео објавено на социјалните мрежи. Тој се сними во сауна сместена во природа, носејќи само долна облека и гледајќи кон пејзажот, а снимката за помалку од едно деноноќие собра над 140 илјади лајкови.
Во коментарите се редеа пофалби: „Златан е жив оган“, „Изгледаш како да имаш 23 години“, „Викинг“, „Неверојатно дека има 44“. Дел од фановите забележаа и дека ја скратил косата.
View this post on Instagram
Ибрахимовиќ неодамна го прослави 44. роденден и, според традицијата, си подари нов автомобил – Ferrari F80, со што ја продолжи својата „роденденска колекција“ од луксузни модели на Ferrari.
View this post on Instagram
Забава
Водител на „Фокс њуз“ со несоодветни коментари за изгледот на Џенифер Анистон

Во емисијата The Five на американската телевизија „Фокс њуз“ се разви необична и непријатна расправа меѓу водителите, откако Џеси Вотерс почна да ја коментира физичката привлечност на актерката Џенифер Анистон, пренесе HuffPost.
Сѐ започна кога неговиот колега, комичарот Грег Гатфелд, го пофали изгледот на политичарката Кејти Портер, нарекувајќи ја „хероина“ затоа што не подлегнува на современи стандарди за убавина и „не се менува за камерите“. Тој додаде шеговито дека „пред YouTube туторијалите сите изгледале како Кејти Портер“ и дека дури „луѓето не станале привлечни сѐ до интернетот“.
На тоа Вотерс се надоврза со коментар дека „Џенифер Анистон денес изгледа подобро, иако е дваесет години постара“. Разговорот потоа се претвори во расправа за тоа кога актерката била попривлечна — за време на снимањето на „Пријатели“ или денес.
Откако Вотерс се премисли и рече дека „всушност била поубава во ‘Пријатели’, но сега е погламурозна“, неговиот колега Херолд Форд Џуниор остро ја прекина дискусијата со зборовите: „Зошто не преминеме на следниот сегмент?“ Водителката Кејти Павлич додаде дека „елеганцијата на Анистон денес е резултат на богатството“, велејќи дека „парите купуваат многу трансформации“.
Анистон, која често јавно ги критикува политиките на Доналд Трамп и Републиканската партија, досега не реагираше на оваа расправа.
Забава
Блејк Лавли заработувала по 50.000 евра дневно за снимањето на филмот „Ова завршува со нас“

Откриена е платата на актерката Блејк Лајвли за нејзината улога во „Ова завршува со нас“ како дел од правната битка што ја води со својот колега Џастин Балдони. Правните документи покажуваат дека 38-годишната актерка заработила речиси 1,5 милион евра за шестнеделното снимање на романтичната драма или нешто повеќе од 50.000 евра дневно, според „Дејли мејл“.
Дополнителни бонуси и успех на киноблагајните
Покрај основната плата, договорот вклучувал и бонус од 171.000 евра ако Лајвли освои „Оскар“ за улогата на цвеќарката Лили Блум и 85.000 евра за номинација. Блејк и нејзината компанија требало да добијат и дополнителни 214.000 евра ако филмот, кој се појави во кината во август минатата година, заработи повеќе од трипати повеќе од својот буџет.
Филмот, кој ја следи турбулентната врска помеѓу Лили Блум (Лајвли) и Рајли Кинкејд (Балдони), има значаен комерцијален успех. Со буџет од 20,7 милиони евра филмот заработи 300 милиони евра во целиот свет и покрај мешаните критики.
Правната битка се интензивира
Овие финансиски детали се појавија само неколку дена откако поранешниот агент на Џастин Балдони ја обвини Блејк за изнуда за време на продукцијата. Според транскриптот од сведочењето добиен од „Дејли мејл“, агентот Дени Гринберг тврдел дека однесувањето на актерката на снимањето и во постпродукцијата станувало сè понепредвидливо. Во разговор со Балдони во јули 2024 година тој ги опишал нејзините постапки како „континуирана изнуда и обид за преземање контрола врз филмот“.
Гринберг подоцна појасни дека под изнуда не се осврнувал на буквално кривично дело, туку на кумулативното однесување и зголемениот притисок врз продукциските компании „Вејфарер“ и „Сони студиос“. „Дејли мејл“ контактирал со претставниците на актерката за коментар, но сè уште нема одговор, а претставниците на Балдони одбиле да коментираат.
Тужби за меѓусебно вознемирување и клевета
Правната битка почна во декември 2024 година кога Лајвли го тужеше Балдони за наводно сексуално вознемирување на снимање, што тој жестоко го негира.
Балдони и неговото студио „Вејфарер“ одговорија со контратужба за клевета против Лајвли, нејзината публицистка Лесли Слоун и сопругот Рајан Рејнолдс. Балдони исто така поднесе тужба од 400 милиони долари против „Њујорк тајмс“ за она што тој го тврди дека било сензационалистичко известување за обвинувањата, но таа тужба беше отфрлена во јуни оваа година.