Забава
Патници заборавени во автобус на писта
Дванаесет патници коишто во понеделникот требало да полетаат со авион на една германска воздухопловна компанија од Келн за Цирих, останале заборавени во автобус на аеродромската писта, објавија локалните медиуми во средата.
Според пишувањето на дневниот весник Koelner Stadt-Anzeiger, воздухопловната компанија „Germanwings“, признала дека се случила грешка по којашто патниците наместо во авионот завршиле во автобус.
Имено, кусо време пред полетувањето во 18.40 часот во понеделникот, од „Germanwings“ ги известиле патниците дека авионот е расипан и дека мораат да излезат и да чекаат додека пристигне друг воздухоплов. Патниците биле брзо преместени, но дванаесетмина останале заборавени во автобусот на пистата.
„Возачот на автобусот се чудел што не добил знак да тргне и се распрашал кај персоналот на аеродромот“, изјавил еден од патниците за весникот. Патниците во автобусот во шега покажувале на еден авион кој штотуку полетувал, тврдејќи дека тоа е оној со кој тие требало да патуваат, незнаејќи дека всушност се во право.
„Можеме само да им се извиниме на сите“, изјавил портпаролот на компанијата „Germanwings“, Хајнц Јоаким Шоетес. Тој тврди дека возачот на автобусот не го видел знакот дека може да тргне, а возачот на автобусот кој бил пред него ја имал истакнато плочата со натписот „качувањето завршено“, којашто всушност требало да ја има колегата зад него. „Станува збор за низа несреќни околности“, заклучил портпаролот.
Имајќи предвид дека патниците практично ја минале процедурата на влегување во авионот, нивниот багаж отпатувал во Цирих во понеделникот, а тие отпатувале во вторникот./крај/мф/сн
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Забава
Брижит Бардо имаше четири брака: „Кога страста ќе завршеше, ги пакував куферите“
Брижит Бардо, француската актерка која се прослави како меѓународен секс-симбол пред да ѝ го сврти грбот на филмската индустрија и да стане активистка за правата на животните, почина на 91-годишна возраст.
И покрај контроверзните изјави што ја следеа низ кариерата, Брижит Бардо беше една од најголемите икони на филмското платно. Со својата слободоумна и често провокативна појава го одбележа новиот бран на француската кинематографија, а иако од глумата се повлече уште во 1973 година, нејзиното наследство и денес е неизбришливо.
Јавноста ја памети подеднакво по нејзината импресивна филмографија, како и по бурниот љубовен живот.
Првиот сопруг: режисерот Роже Вадим
Во брак влезе многу млада. Со наполнети 18 години, во 1952 година, се омажи за шест години постариот режисер Роже Вадим. Тоа беше години пред тој да стане познат по врските со млади и убави актерки, како Џејн Фонда. Нивниот брак заврши во 1957 година, но и покрај разводот, тие останаа добри пријатели и продолжија професионално да соработуваат.
Аферата што го урна бракот
За време на бракот со Вадим, на снимањето на култниот филм „И Бог ја создаде жената“ во 1956 година, започна афера со колегата актер Жан-Луј Трентинјан, што доведе до распад на бракот. Во тоа време и Трентинјан беше оженет, но неговата сопруга, актерката Стефан Одран, истата година побара развод.
Бардо и Трентинјан живееја заедно две години, но врската не потраја, делумно и затоа што актерката започна нова афера – овој пат со музичарот Жилбер Беко. Се разделија во 1958 година.
Вториот брак и раѓањето на синот
По љубовните бродоломи, Бардо брзо пронајде нова љубов со актерот Жак Шарије, нејзин колега од филмот „Бабет оди во војна“. Нивната бурна романса беше крунисана со брак во 1959 година, а само седум месеци подоцна го добија синот Никола. Сепак, актерката во подоцнежните интервјуа отворено признаваше дека улогата на мајка не ја исполнувала.
Нови љубови по разводот
Бракот со Шарије траеше до 1962 година, а за разводот наводно придонела нејзината афера со холивудската ѕвезда Глен Форд. Нивниот син Никола-Жак Шарије израсна со таткото, а контакт со мајката воспостави дури во зрелата возраст. По разводот, Брижит целосно се посвети на кариерата, а меѓу 1963 и 1965 година беше во врска со музичарот Боб Загури.
Третиот сопруг: милионерот Гунтер Закс
По третпат пред олтар застана во 1966 година со германскиот милионер и плејбој Гунтер Закс. Ја освои на спектакуларен начин – летајќи со хеликоптер над нејзината вила на Француската ривиера и фрлајќи ливчиња од рози. Но, страста беше краткотрајна.
Наводно, само неколку дена по венчавката започнала афера со пејачот Мајк Сарн. Бракот со Закс се распадна во 1968 година, а официјално беше раскинат една година подоцна. Потоа, од 1968 до 1971 година, таа беше во врска со актерот Патрик Жил, нејзин колега од филмот „Мечката и куклата“.
Децении бурни романси
Следните две децении беа обележани со бројни врски со познати мажи, меѓу кои пејачот Серж Генсбур, актерот Ворен Бити, писателот Џон Гилмор, како и барменот и инструктор по скијање Кристијан Калта. Меѓу подолгите врски од тој период се издвојува онаа со скулпторот и актер Мирослав Брозек, со кого беше од 1975 до 1979 година и за кого позираше, како и врската со францускиот ТВ-продуцент Ален Бугрен-Дубур од 1980 до 1985 година.
Четвртиот и последен сопруг: Бернар д’Ормал
Својата четврта и, како што се покажа, последна љубов ја пронајде во 1992 година. Го запозна Бернар д’Ормал, бизнисмен и советник на Жан-Мари Ле Пен, поранешниот лидер на француската десничарска партија. Се венчаа веќе следниот месец, во август 1992 година. Овој брак ја поттикна да го подобри односот со синот. Врската траеше подолго од нејзините претходни три брака заедно.
Вечно во потрага по страст
Во својата книга „Larmes de combat“ („Солзи на борбата“), Бардо ја објасни својата потреба за постојани промени во љубовта:
„Со секоја врска, постојано се враќав во потрага по нови љубови кога сегашноста ќе станеше млака. Не го сакам она меѓу, она помалку добро.“
„Секогаш барав страст. Затоа често бев неверна. А кога страста ќе завршеше, ги пакував куферите.“
Забава
Во француско село 30 соседи делат еден автомобил
Во малото француско село Пон-де-Баре, со околу 300 жители, триесетина соседи одлучиле да делат еден заеднички автомобил, наместо секој да има свој. Станува збор за стар Citroën ZX, кој од приватно возило станал заеднички ресурс, пренесува „Ел Паис“.
Проектот не е поддржан од компанија или дигитална платформа, туку функционира врз основа на доверба и солидарност. Соседите плаќаат 25 центи по изминат километар, со што се покриваат само трошоците за гориво и одржување. Нема месечни членарини ниту резервации.
Клучевите од автомобилот се чуваат во локалниот бар, кој станал неформален центар на иницијативата. Освен што ги намалува трошоците и загадувањето, проектот, според жителите, придонел и за зајакнување на меѓусебните односи и чувството на заедништво во селото.
Примерот од Пон-де-Баре покажува дека одржливата мобилност е можна и без скапи решенија – понекогаш е доволно само поинаков начин на користење на автомобилите.
Забава
Со нив нема „само уште 5 минути“: хороскопски знаци што мразат доцнење
Постојат хороскопски знаци кои времето го сфаќаат многу сериозно. За нив доцнењето не е ситница, туку знак на неодговорност и непочитување.
Девица – исклучително организирана и точна. Доцнењето кај Девиците предизвикува фрустрација и ги тера да се прашаат колку сериозно можат да ве сфатат. Точноста за нив е основа на почитта.
Јарец – го цени времето како ресурс. Доцнењето го доживува како губење време и непрофесионалност. Не реагира бурно, но јасно покажува незадоволство и ретко заборава.
Овен – импулсивен и нетрпелив, не сака да чека. Очекува да бидете на време и доцнењето лесно го вади од такт, дури и ако тоа не го каже директно.

