Hitech
Microsoft го лансира Windows 10
Новиот оперативен систем Windows 10 на американскиот информатички гигант Microsoft ќе биде претставен во средата, со што овој водечки светски произведувач на софтвер ќе се обиде да зазема нова улога во светот во кој луѓето сé повеќе се потпираат на паметните телефони, таблетите и информациите зачувани на интернет.
Од 29-ти јули оперативниот систем Windows 10 ќе биде достапен во 190 земји во текот на следните дванаесет месеци, како бесплатна надградба за корисниците на претходните два оперативни система на Microsoft – Windows 7 и Windows 8.1, се наведува во соопштението на компанијата во кое се истакнува дека преминувањето на најновиот оперативен систем ќе биде слободно.
По надградбата до Windows 10, Microsoft ќе продолжи со поддршката на оперативниот систем до крајот од функционирањето на дадениот уред на кој ќе биде инсталиран. Претставници на компанијата, исто така, појаснија дека во следните неколку седмици корисниците ќе можат да резервираа бесплатна копија од Windows 10.
Како што неодамна изјави извршниот потпретседател на Microsoft, Тери Мејерсон, со лансирањето на овој оперативен систем компанија започнува со „претворање во реалност“ на концептот за персоналните компјутер, кој е базиран на „одговорен пристап во заштитата податоците и неприкосновеноста на личните информации“. Исто така, ќе претставува „континуитет на функциите на секој уред и максимално задоволство за корисниците во користењето на системот кој вклучува гласовна контрола, влез на допир, зачувување белешки, како и алатки за креирање холографски слики“.
Првично новата верзија на Windows ќе биде достапна за компјутери и таблети, а подоцна пред крајот на годинава ќе биде лансирана и верзијата Windows 10 за други преносни уреди.
Од Microsoft појаснија дека Windows 10 ќе биде заеднички ажуриран со пакетот Office 2016, до новите верзии за Word, Excel, PowerPoint, OneNote и Outlook. Неговата основна карактеристика е континуитетот во функционирањето и контролата преку допир на секој персонален компјутер или мобилен уред.
Во компанијата не очекуваат дека Windows 10 ќе биде преку ноќ прифатен од корисниците, како што тоа беше случајот пред две децении со Windows 95. Меѓутоа, во Microsoft сметаат дека во следните месеци стотици милиони луѓе бесплатно ќе го преземат нивниот најнов оперативен систем.
Објавувањето на Windows 10 ќе биде проследено со глобална маркетиншка кампања, за која се смета дека ќе биде клучен настан за неговата иднина и за огромниот број корисници на компјутери низ светот.
Оперативниот систем Windows 10 прво ќе биде достапен за компјутери и таблети, но исто така е осмислен и за паметни телефони, играчки конзоли, па дури и за холографските очила. Има нови карактеристики, помодерен интернет пребарувач наречен Edge и десктоп верзијата Cortana, интернетски асистент кој претставува одговор на Microsoft на Now на Google и Siri на Apple.
Компанијата, меѓу другото, истакнува дека Windows 10 ќе им биде лесно прифатлив на корисниците на Windows 7, оперативниот систем кој беше лансиран пред шест години и кој се користи и натаму на најголем број компјутери во светот.
На специјализираните блогови се истакнува дека и Microsoft и производителите на компјутери со ова сакаат да го истиснат сеќавањето на последното големо ажурирање на Windows од 2012 година, со оперативниот систем Windows 8, кој многу корисници го критикуваа поради „тромиот“ дизајн. Во Microsoft дури и го прескокнаа називот Windows 9, во желбата што повеќе да се дистанцираат од последната верзија на својот оперативен систем.
Иако многу аналитичари сметаат дека Windows 8 дополнително ја влошил продажбата на лични компјутери, засега не е јасно дали Windows 10 ќе успее повторно да го поттикне растот на оваа индустрија./крај/мф/сн
Извор: Макфакс
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Hitech
Шефот на „Гугл“: Вештачката интелигенција е склона кон грешки, корисниците не треба слепо да ѝ веруваат
Корисниците не треба слепо да веруваат на сè што им кажуваат нивните алатки за вештачка интелигенција (АИ), изјави денес за Би-би-си шефот на матичната компанија на „Гугл“, „Алфабет“. Извршниот директор на компанијата, Сундар Пичаи, изјави за британскиот медиум дека моделите на АИ се склони кон грешки и ги повика корисниците да ги користат заедно со други алатки.
Пичаи ја нагласи важноста на богат информациски систем, наместо да се потпираат исклучиво на технологијата на АИ, објави Би-би-си. „Затоа луѓето го користат пребарувањето на „Гугл“, а ние имаме и други производи што обезбедуваат подобри, поточни информации“.
Пичаи, индиско-американскиот шеф на „Алфабет“, рече дека алатките на АИ се корисни ако „сакате да напишете нешто креативно“, но предупреди дека луѓето треба да научат да ги користат овие алатки за „она во што се добри, а не само слепо да веруваат на сè што ќе кажат“.
„Горди сме на трудот вложен во обезбедување на најточни можни информации, но дури и најдобрата технологија на АИ во моментов е склона кон грешки“, нагласи тој.
Пичаи разговараше со Би-Би-Си додека технолошкиот свет со нетрпение очекува нова верзија на комерцијалниот модел на вештачка интелигенција на „Гугл“, „Џемини 3.0“, кој во тековните верзии веќе врати дел од пазарниот удел во битката против ChatGPT.
Неговите коментари се во согласност со истражувањето на Би-би-си спроведено претходно оваа година, кое заклучи дека ботовите со вештачка интелигенција се неточни при производство на резимеа на вести.
Hitech
Финансискиот спор меѓу „Дизни“ и „Јутјуб“ ги остави корисниците без програма
Претплатниците на YouTube TV останаа без голем број популарни канали во сопственост на Disney од полноќ во четврток, откако двата медиумски гиганти не успеаја да постигнат договор за нов договор за дистрибуција. Договорот истече во полноќ во четврток, што значи дека корисниците повеќе нема да имаат пристап до канали, вклучувајќи ги ESPN, ABC, Disney Channel, FX, National Geographic и Freeform, објави CNN.
Иако преговорите меѓу двете компании се уште се во тек, ниту една страна не даде никакви индикации кога корисниците можат да очекуваат враќање на програмирањето.
„За жал, YouTube TV на Google одлучи да им ја одземе на своите претплатници содржината што ја ценат најмногу, одбивајќи да плати фер цена за нашите канали, вклучувајќи ги ESPN и ABC“, изјави портпарол на Disney за CNN. „Без нов договор, нивните претплатници нема да имаат пристап до нашата програма, која ги вклучува најдобрите понуди за спортски преноси во живо – предводени од NFL, NBA и колеџ фудбал, со 13 од 25-те најдобри колеџ тимови кои играат овој викенд.“
Google одговори во соопштение дека одлуката на Disney „директно им штети на нашите претплатници, а воедно има корист од нивните сопствени производи за телевизија во живо, вклучувајќи ги Hulu + Live TV и Fubo.“
Одлуката не е изненадување за претплатниците на YouTube TV, кои во текот на изминатата недела добиваа известувања со кои се предупредува за потенцијално прекинување. Како и обично, спорот е околу парите.
Disney бара повисоки надоместоци за дистрибуција за кои вели дека ја одразуваат вредноста на неговите мрежи, како што е спортскиот канал ESPN. „Ние значително инвестираме во нашата содржина и очекуваме нашите партнери да плаќаат фер цени што ја признаваат таа вредност“, рече портпаролот на Disney. Од друга страна, YouTube рече дека барањата на Disney ќе „ги зголемат цените за корисниците на YouTube TV и ќе им дадат на нашите корисници помалку избор“.
Битката со Disney е само најновата во низата слични медиумски битки што YouTube ги води оваа година.
фото: принтскрин
Hitech
Уредувањето на „Инстаграм сторис“ никогаш не било полесно
„Мета“ ги носи своите ВИ-алатки за уредување директно во „Инстаграм сторис“. Корисниците сега може да пишуваат команди за да додаваат или отстрануваат елементи или целосно да ја менуваат содржината.
Иако „Мета“ претходно нудеше можности за уредување фотографии на „Инстаграм“, тие алатки беа ограничени на интеракција со „Мета ВИ-четботот“ . Додавањето текстуални команди во „Сторис“ сега ги прави овие функции многу подостапни.
Новите опции се наоѓаат во менито „Ристајл“, што се појавува на врвот од екранот на „Инстаграм сторис“ кога ќе ја допрете иконата со четка. За да едитирате фотографија, изберете add, remove или change и опишете што сакате да промените. На пример, „Мета“ објаснува дека можете да побарате да ја промените бојата на косата, да додадете круна на главата или да вметнете зајдисонце во заднина.
Исто така, постојат претходно поставени ефекти што може да ја променат вашата облека или стил на фотографијата. На пример, можете да додадете предмети, како очила за сонце или кожена јакна, или да примените ефект на акварел. За видеа, можете да направите да изгледа како да врне снег или да додадете пламен.
Важно е да се напомене дека кога користите „Мета ВИ“ на „Инстаграм“, се согласувате со условите за користење на „Мета“ за ВИ-функциите, кои ѝ овозможуваат да ги анализира вашите медиуми и црти на лицето користејќи вештачка интелигенција.
Според овие услови, кога ги прикачувате вашите фотографии, „Мета“ може „да сумира содржина, да менува фотографии и да генерира нова содржина врз основа на нив“.

