Забава
(Видео) „Таче подобро да не го запознавме, Мицкоски врти на турбината во МНТ, Бисера се слика за сајто“, аплаузи и смеење на Златна Бубамара

Шегите и наградите доминираа и на овогодинешната Златна бубамара на популарноста. Се започна со песната „Еден бакнеж“ од Нина Спирова, продолжи со Тино и Атанас кои ја имаа улогата на водители, а на сцената не се појави актерот Сашко Коцев. Се доделија десетици награди за најпопуларни музичари и најдобри концерти, а почестени беа и доктори, актери, текстописци. Публиката беше најгласна кога ги слушаше шегите на Тино и Атанас, чиј таргет беа политичарите – премиерот Димитар Ковачевски, опозицискиот лидер Христијан Мицковски, министерката за култура Бисера Костадиновска-Стојчевска, скопската градоначалничка Данела Арсовска, ексградоначалникот Коце Трајановски, директорот на ЦУК Стојанче Ангелов.
View this post on Instagram
Секој посетител доби гратис перниче од организаторот Ранко Петровиќ, а Тино и Атанас порачаа: „По десет години, на отворање на Универзална сала, донесете ги перничињата..“, по што додадоа: „Минатата година се жалеа задникот ги болел, затоа ви ставивме перничиња“.
Бидејќи во изминатата година поскапе струјата, а дел од Скопје беше и без улични светилки, од сцената се побара добитниците да имаат помали говори, додека пак, публиката да дава пократок аплауз.
“Кога ќе излегувате на сцена, кажете здрaво, фала за сите што ургираа за наградата и толку”, рекоа Тино и Атанас.
На тапет се најде премиерот Ковачевски, за кого беше обзнането дека во 100 дена потрошил 26 илјади евра на реклами на социјални мрежи.
“Лани не знаевме кој е Таче, а оваа година дознавме. 26 илјади евра даде да го дознаеме. Подобро да не дознаевме”, рече Тино.
Се осврнаа и на кавгата ВМРО-ДПМНЕ – Данела Арсовска.
“Ја запознавме и мама Данела.. ама брзо се скара со фамилијата.. ама овие брцаа, брцаа, брцаа во медот… и се скараа”, рече Атанас.
Громогласен аплауз доби фудбалската легенда Горан Пандев, на кого Игор Џамбазов и Гуру Харе му испеаја и песна, направена специјално за него.
Меѓу многуте, награди добија Ефто Пупиновски и Блага Петреска, Лара, Панчо и Андреј од ДНК, Некст Тајм, Меморија, Мирослав Илиќ, Џибони, Венко Андоновски…
View this post on Instagram
Настапи имаа и Џамбо Агушев, Наум Петрески, групата „Меморија“…
Кога дојдоа наградите за театар и филм, следеа и нови шеги. Овој пат на сметка на министерката за култура Бисера Костадиновска-Стојчевска. Преку шегите беше претставена лошата состојба во театрите и актерската фела. Глумците беа револтирани поради распоредот на парични средства од годишната програма за култура, лошите услови во театрите, како и нерегуларниот статус на голем дел од нив.
„МНТ е пренаменет во аквапарк“, рекоа Атанас и Тино алудирајќи на прокиснувањето на кровот на театарот и водата од Вардар која го прокиснува театарот.
За Костадиновска-Стојчевска имаше шеги во кои Атанас и Тино опишуваа како министерката кога ги видела вреќите пред МНТ кои спречуваат поплави, барала од нејзиниот тим да ја фотографира.
„Ај сликај ме тука и клај ја на веб-сајтон“, рекоа Атанас и Тино смеејќи се на сметка на министерката. Потоа опишуваа како министерката би изреагирала кога ќе влезе во поплавениот МНТ со штикли, поминувајќи ги баракадите: „Леле дај чизмите од Коце, оние жолтине“.
Тие смислија и нови имиња на претставите кои се играат во МНТ, па така две од нив ги именуваа како „Барајќи го Немо“, и „20.000 милји под морето“. Улогата на Аквамен, пак, му ја дадоа на Игор Џамбазов.
Шега имаше и на сметка на опозиционерот Христијан Мицкоски. Тино и Атанас посочуваа што се има во т.н. мала сцена (често поплавена) во МНТ.
„Пливала Бисера во длабокото и ја видела турбината, до неа човек. Отишла од блиску, кога видела Христијан Мицковски ја вртел турбината за да си произведе сам струја“, кажаа тие.
Награда за трајни музички вредности доби Јаков Дренковски, а наградата за животно дело ја добија браќата Миле и Георги Барбаровски, кои напишаа некои од најубавите песни во антологијата на македонската народна музика.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Забава
Ретко покажуваат кога им е тешко: три хороскопски знаци кои држат во себе

Додека некои веднаш кажуваат кога нешто им тежи или пречи, има хороскопски знаци кои сè доживуваат длабоко, но тивко. Не сакаат да се отвораат, не бараат помош и не сакаат да покажуваат слабост. Наместо да плачат или да се жалат, тие чуваат сè внатре, надевајќи се дека непријатните чувства едноставно ќе поминат.
Ова се трите знаци кои најчесто ги носат своите грижи сами, за никој да не забележи колку навистина им е тешко.
Јарец
Јарецот е симбол на сила, контрола и одговорност. Кога му е тешко, нема да го покажува тоа бидејќи мисли дека мора да остане цврст и да не ги оптоварува другите со своите проблеми. Неговата болка често е тивка и се крие зад зафатеност, работа и реченици од типот „се е во ред“. Јарците веруваат дека емоциите треба да се решаваат сами, во тишина, па дури и ако можат да користат поддршка.
Девица
Девиците анализираат сè, вклучително и сопствените емоции, но ретко зборуваат за нив. Наместо да се жалат, тие се обидуваат да си објаснат зошто се чувствуваат така и каде згрешиле. Често делуваат мирно и присебно, додека внатре се борат со анксиозност и несигурност. Девицата ќе ви помогне во се, но ќе и биде тешко да признае дека и треба помош.
Шкорпија
Иако се познати по своите интензивни емоции, Шкорпиите ретко ги откриваат своите слабости. Нивната болка е длабока. Тие не сакаат да ги гледаат како ранливи и претпочитаат да држат сè под контрола. Кога тие страдаат, обично нема да знаете освен ако не ги знаете многу добро. Тие ќе се повлечат, ќе молчат и ќе размислуваат, но ретко ќе ги отворат своите срца ако не сте ја стекнале нивната целосна доверба.
Забава
Хали Бери: Морав да го сменам фустанот поради строгите правила на Кан

Организторите на Канскиот филмски фестивал годинава воведоа строги кодекси на облекување до кои славните мора да се придржуваат.
Забрането е носење фустани со голем волумен, фустан што се влече по земја зад грбот, како и разголени фустани за да се обезбеди поголема пристојност.
Кинеската актерка Ван Ќенхуи ги прекрши правилата со излегувањето на црвениот тепих, но актерката Хали Бери не препушти ништо на случајноста и откри дека поради новите правила во последен момент се одлучила за поинаков фустан.
„Имав одличен фустан за вечерва, но не можев да го облечам бидејќи задниот шлеп е преголем. Морав да го сменам. Но делот за голотија е веројатно добро правило”, рече таа на прес-конференцијата.
58-годишната Бери оваа година е член на жирито на фестивалот, а за разлика од неодамнешното предизвикувачко издание со кое го привлече вниманието, таа во Кан се појави во долг фустан со црно-бели риги, а со тоа ги избегна строгите казни кои ги најавија организаторите.
„Целта не е нужно да се регулира облеката, туку да се забрани целосната голотија на црвениот тепих, во согласност со институционалната рамка на настанот и француските закони“, велат организаторите.
„Фестивалот го задржува правото да го оневозможи пристапот на лица чија облека може да го попречи движењето на другите гости или да го отежне распоредот на седење во салите за прикажување“, додаваат тие.
Забава
(Видео) Претставниците на Албанија на Евровизија ја освоија публиката

Албанија ги воодушеви гледачите на Евровизија со својот настап во првата полуфинална вечер, што се одржа синоќа во Базел.
Дуото „Шкодра електронике“ ја изведе песната „Зерм“ и се пласира во финалето. Тие моментно се на деветтото место за победа во обложувачниците за Евровизија.
Видеото од нивниот настап собра 144.000 прегледи на „Јутјуб“ за 10 часа од објавувањето, со позитивни коментари подолу.
„Шкодра електронике“ е италијанско-албанско фолктроничко дуо формирано во 2019 година во Скадар, град во северозападна Албанија, и го сочинуваат членовите Коле Лаца и Беатриче Ѓерѓи. Тие се албански имигранти, кои пораснале во Италија.
Музиката на „Шкодра електроник“ се карактеризира со фузија на жанрови, како што се електронска музика, поп и традиционална албанска музика. Нивните текстови често се занимаваат со теми, како што се љубовта и секојдневниот живот.