Европа
Метрото во Париз не одговара за 21 век
Незадоволни патници на париското метро, поднесуваат тужба против шефовите на јавниот транспорт затоа што константно доцнат на работа.
Незадоволни патници на париското метро, поднесуваат тужба против шефовите на јавниот транспорт затоа што константно доцнат на работа.
Заедничката тужба е прва од ваков вид, и вклучува група патници на метрото, кои се фокусираат на проблемите на линијата А, која го поврзува источниот со западниот дел на градот, а поминува низ бизнис центарот на Париз, Ла Дефенс. Но, патниците велат дека целата мрежа ги изневерува патниците.
Патниците секојдневно се соочуваат со пречки, а само минатитот месец штрајкот на возачите на возовите предизвија пандемонија за време на метежот.
Заедничката тужба ја предводи банкарот Жан – Луј Рур, кој се надева дека нивната тужба ќе биде прифатена, а тоа значи и дека ќе добијат датум на судење.
Ваков тип тужба дозволува група индивидуалци заедно да тужат некого, без поединечни тужби и без адвокат. Но, секој од нив треба да е дел од потрошувачка група.
Според Рур, економската состојба во Франција не енајдобра, а луѓето се борат да ги задржат своите работни места.
„Денеска добив две пораки од луѓе кои ми кажаа дека биле избркани од работа затоа што доцнеле поради проблеми со јавниот транспорт“, вели Рур.
Според него, метрото има проблеми, а тоа влијае на животите на луѓето и на нивните работни места.
„Покрај се, владата и локалните власти остануваат глуви за проблемите кои ги тиштат граѓаните“, вели Рур.
„Последните две години, проблемот се продлабочува. Не е само РАР А линијата, туку целата мрежа. Возовите доцнат, откажани се некои. Има проблеми со возови што откажуваат, се расипуваат, а има и проблеми што не ги ни разбираме. Ова е метро направено во 19 бек, и не може да одговори на потребите на гражаните во 21 бек“, додава тој.
Речиси секој ден некој возач на воз не доаѓа на работа.
„Властите зборуваат за проектот Гранд Париз, амбициозен план за јавниот транспорт, но тој нема да се спроведе до 2030 или 2050, а нам ни треба решение сега, за да може да стигнеме на време на работа“, велу Рур.
„Владата зборува дека финансискиот центар Ла Дефенс е најголем во Европа, но луѓето не можат да стигнат таму“. Патување од 10 минути, се претвора во 40 минутна борба“, додава тој.
На мрежата и треба добра инвестиција, а на патниците им сека кажува дека работите се во тек, но тие не гледаат никакви подобрувања.
„Ова е случај за кој сите зборуваат. И во весниците и на телевизија, што е добро, но политичарите се уште не се огласиле, не се будат. Избори не чекаат, а тие треба да сфатат дека патниците се гласачи“, додава Рур.
Тој додава дека целта на тужителите не е да добијат пари, туку да го придвиѓат системот и да стинуваат на време на работа./крај/тл/бб
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Европа
Венеција заработи огромна сума на пари со наплата на влезници во градот за само 11 дена
Новововедениот билет за туристите на еднодневно патување во Венеција на градот му донесе приход од 975 илјади евра во првите 11 дена од пробниот период.
Билетот, кој првпат беше воведен на 25 април, се наплаќа по стандардна цена од пет евра.
Градот објави дека продал вкупно повеќе од 195.000 билети, што е малку над очекувањата, пренесува Независне новине.
Влезот ќе се наплаќа во повеќето саботи и недели до средината на јули, кога градот ќе ја разгледа цената.
Како општо правило, целодневните посетители помеѓу 8:30 и 16:00 часот се обврзани да платат влезница и да добијат QR код, кој служи како доказ за плаќање. Ако не го сторат, може да платат казна од 300 евра.
Домашните жители, гостите кои преноќуваат, студентите и децата под 14 години се ослободени од плаќање.
Со околу 15 милиони посетители годишно, Венеција е една од најпосетуваните туристички дестинации во светот.
Масовниот туризам му носи многу приходи на градот, но и гужвите создаваат големи проблеми. Не е познато дали Венеција ќе ја задржи таксата по пробниот период.
Европа
(Видео) Украина уништи моќен руски ракетен лансер
Ракетата TOS-1A LANSER често се нарекува тежок фрлач на пламен поради специфичната термобарична муниција што ја истрелува, која е ефикасна против силно утврдените одбранбени позиции.
The warriors from the 93rd Mechanized Brigade destroyed another "no-analogue" russian TOS-1A Solntsepyok heavy flamethrower system with the use of a night-vision FPV drone. pic.twitter.com/lS22jAGa8o
— Defense of Ukraine (@DefenceU) May 7, 2024
„Војниците од 93-та механизирана бригада уништија уште еден руски тежок пламен фрлач TOS-1A Solntsepyok користејќи беспилотно летало за ноќно гледање FPV“, се вели во објавата на Твитер. Не е наведено кога и каде се случил нападот.
Вредноста на еден таков систем се проценува на 6,5 милиони долари.
Европа
Русија и Украина меѓусебно се обвинуваат за употреба на забрането хемиско оружје
Русија и Украина меѓусебно се обвинуваат за употреба на забрането хемиско оружје на бојното поле, објави Организацијата за забрана на хемиско оружје.
Организацијата за забрана на хемиско оружје соопшти дека наводите се „недоволно потврдени“ со доказите, но во соопштението се додава:
„Ситуацијата останува нестабилна и крајно загрижувачка кога станува збор за потенцијалната употреба на токсични хемикалии како оружје“.
Ниту Русија ниту Украина официјално не побарале од организацијата да ја истражи наводната употреба на хемиско оружје, се вели во соопштението.
Минатата недела, САД соопштија дека Русија ја прекршила меѓународната забрана за употреба на хемиско оружје, која е надгледувана од Организацијата.
Таа, наводно, користела хлоропикрин, моќен пестицид што се користи во земјоделството и е забранет за воена употреба, против украинските трупи и користела хемиски соединенија кои привремено ги онеспособуваат луѓето, како солзавец, „како метод за војување“ во Украина.
Ова следеше по украинските тврдења во април дека Русија ја засилила употребата на солзавец во рововите. Русија ги отфрли обвинувањата, а украинските власти не одговорија на барањето на Ројтерс за коментар во вторникот.
Организацијата за забрана на хемиско оружје соопшти дека ја следат ситуацијата од февруари 2022 година, кога Москва ја нападна Украина. Според Конвенцијата за хемиско оружје, секоја токсична хемикалија што се користи за да предизвика повреда или смрт се смета за хемиско оружје.
Употребата на токсични агенси на бојното поле во војна е против Конвенцијата, соопшти Организацијата за забрана на хемиско оружје. „Доколку се користат како метод на војување, овие агенси се сметаат за хемиско оружје и затоа, според Конвенцијата, тие се забранети“.