Daily news
Успешно работење на Групацијата Триглав – предложена дивиденда од 2,5 евра бруто по акција
Работењето на Групацијата Триглав во 2016-та година беше успешно и во согласност со стратешките насоки, кои што се базираат на профитабилност и безбедност во работењето, како и на зачувување на финансиската стабилност, се вели во соопштението од компанијата.
На седницата одржана во вторникот, Надзорниот одбор на Заваровалница Триглав го потврди ревидираниот годишен извештај за Групацијата Триглав и за матичната компанија за 2016-та година.
Управата и Надзорниот одбор ќе достават на одобрување предлог до Собранието на акционери, дел од акумулираната добивка, во висина од 56.837.870,00 евра, да се исплати во форма на дивиденда, што претставува 69% од консолидираната нето добивка на групацијата Триглав, реализирана во 2016-та година.
Се предлага дивиденда од 2,5 евра бруто по акција. Известувањето за повикот за одржување на Собрание на акционери на Заваровалница Триглав ќе биде објавено на 21 април.
Триглав Осигурување Скопје, кој што е дел од Групацијата Триглав, ја заврши 2016-та година со раст во осигурителната премија и со подобрување на комбинираниот количник, како показател на успешното работење во основната дејност.
Добивката на Групацијата повисока од планираната. Групацијата оствари бруто деловна добивка во висина од 95 милиони евра (планираната беше помеѓу 80 и 90 милиони евра), што се должи првенствено на успешното работење во доменот на осигурување.
Од друга страна, на работењето негативно влијание имаа сè уште неповолните услови на финансиските пазари, на кои што се должи падот во приносите од финансиските вложувања во висина од 27%, доколку не се земе во предвид портфолиото кое што предвидува носител на инвестициониот ризик да биде осигуреникот (unit-linked производи).
Веќе втора година по ред се забележува пораст во премиите. Групацијата обезбеди 936 милиони евра консолидирана бруто премија од осигурување и соосигурување, наспроти планираните околу 900 милиони евра. Во сите шест земји, во кои што работи Групацијата, постигнат е пораст во премија.
Во Словенија порастот изнесува 2%, додека пак на пазарите надвор од Словенија, каде Групацијата обезбеди 17,3% од консолидираната премија, просечниот пораст на премијата изнесуваше 2%, односно 9%, доколку при споредувањето се земе во предвид продажбата на чешката осигурителна компанија во 2015-та година.
Фактурираните бруто штети на Групацијата, како и бруто оперативните трошоци во осигурителната дејност беа 2% повисоки од претходната година, и тоа првенствено поради поради повисоките трошоци за аквизиција на осигурување.
Доброто работење во доменот на неживотно и здравствено осигурување во 2016-та година е очигледно од комбинираниот коефициент на Групацијата Триглав во висина од 92,9% (планираната вредност изнесува околу 95%). Овој индикатор ја мери успешноста во осигурителната дејност, без приносите од вложувањата, а неговата вредност под 100 значи позитивно работење.
Признатите рејтинг агенции S&P Global Ratings и А.М. Best го подигнаа и онака високиот кредитен рејтинг на Групацијата Триглав од »A-« на »A«. Рејтинзите имаат стабилна среднорочна прогноза.
Групцијата Триглав, како водечка осигурителна и финансиска групација во Словенија, го покачи својот пазарен удел за 0,2 процентни поени, достигнувајќи 36,2%. Својата позиција ја подобри на пазарите во Србија и во Хрватска, додека во Босна и Херцеговина, Македонија и Црна Гора нејзиниот удел на пазарот падна за помалку од 1%, но и покрај тоа, на овие пазари Групацијата убедливо ја задржа својата водечка позиција.
Групацијата Триглав следниот четиригодишен период го започна во насока на градење на модерна, иновативна и динамична финансиско-осигурителна групација, која што цврсто стои на водечката позиција во Словенија и во поширокиот регион.
Новата стратегија главниот акцент го поставува на работење прилагодено на клиентите и насочено кон дигитализација, повеќеканален пристап и асистентски услуги. Осигурувањето и управувањето со средства остануваат двата столба на Групацијата Триглав, со тоа што вториот столб ќе биде дополнително зајакнат.
Групацијата останува присутна на постојните пазари во регионот, во кој што и понатаму има намера да работи одговорно и активно.
„Задоволни сме со работењето во 2016-та година, а резултатите се дури и повисоки од планираните. Во 2017-та година влегуваме во нов четиригодишен период. Управата и Надзорниот одбор на овогодинешното Собрание на акционери заеднички ќе предложат распределба на акумулираната добивка на Групацијата и исплата на дивиденда за 2016-та година, во согласност со политиката за дивиденди на матичното друштво. За таа цел се зема во предвид постоечката и очекуваната адекватност на капиталот на Групацијата, како и користењето на капиталот и изворите на капитал според сопствената процена на ризик. Во случај да се одобри дивиденда со предложениот износ, акцијата на Заваровалница Триглав ќе остане една од акциите со највисок принос на дивиденда во Словенија и глобално, во осигурителниот сектор”, изјави Претседателот на управа на Заваровалница Триглав, Андреј Слапар.
Одличните резултати на Триглав Осигурување Скопје во 2016-та година се показател на финансиската стабилност на компанијата.
Континуитетот во успешно работење е резултат на квалитетот на услугите кои што компанијата ги нуди, како и експертизата во работењето, за што е повторно доказ водечкиот удел на пазарот на неживотно осигурување на крајот на годината од 17,9%.
Во 2016-та година Триглав обезбеди 2,4% повисока бруто полисирана премија, споредено со 2015-та година, поточно 21,6 милиони Евра.
Според Ѓорѓе Војновиќ, главниот извршен директор на компанијата, најдобар показател за работењето во основната, осигурителна дејност е сепак комбинираниот коефициент, кој што треба да има вредност под 100%. Триглав, на крај на 2016-та година оствари комбиниран коефициент од 99,1%, откако компанијата успеа да го намали за 2,6 процентни поени, во споредба со претходната година.
“Ни причинува особено задоволство што имаме диверсифициран пораст на премија, која што ја прикажуваат скоро сите продажни места на Триглав во земјата. Најголем раст реализиравме во доброволното здравствено осигурување, што е особено важно, имајќи во предвид дека станува збор за стратешки важен производ. Да се биде лидер на пазарот е предизвик, бидејќи очекувањата од клиентите и јавноста се високи, но и одговорност, бидејќи треба да придонесеме кон развојот на осигурителната индустрија во земјата. Инвестираме во нови, иновативни производи, така во 2016-та година воведовме две нови услуги, автомобилска и домашна асистенција, како додадени вредности на постоечките производи. Покажуваме одлични резултати, па така и оваа година добивме признанија за најдобар квалитет на услуги, како и најдобра понудена вредност за парите. Постигнатите резултати, како и задоволството на клиентите се резултат на успешното спроведување на одличната деловна стратегија и на победничкиот пристап во справување со предизвиците”, дополни во оваа прилика Војновиќ. /крај/со/ст
Copyright 2017 makfax. Сите права се задржани. Текстов не смее да се печати или емитува, во целина или во делови, без договор со makfax. Во спротивно makfax го задржува правото да го фактурира преземениот текст согласно својот ценовник и правила.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Daily news
Измамници се претставувале како Бред Пит и навеле обожавателки да веруваат дека почнале романтична врска со него
Во Шпанија уапсени се пет лица кои изнудиле 325.000 евра од две жени претставувајќи се како познатиот американски актер Бред Пит, соопшти денеска МВР на таа земја на својата официјална веб-страница.
Во текот на истрагата се покажа дека криминалците контактирале со своите жртви преку веб-страница за обожаватели на американскиот актер, ја добиле нивната доверба и ги навеле да веруваат дека почнале романтична врска со Бред Пит.
Потоа со лажно претставување ги натерале жртвите да инвестираат во комерцијални проекти.
Daily news
Спаси жена што сакаше да скокне од мост, а со години бесплатно ги хранеше бездомниците: Џон Бон Џови ја враќа вербата во човештвото
Познатиот рокер Џон Бон Џови пред десетина дена беше тема на сите светски медиуми кога убеди непозната жена да не скокне од мост. Овој потег не е единствениот што ја докажува неговата емпатија и хуманост кон луѓето што не ги познава.
Џон Бон Џови, американскиот музичар и фронтмен на познатиот бенд „Бон Џови“, на пешачкиот мост го снимал спотот за песната The People’s House кога од другата страна на оградата забележал жена.
На снимките од надзорните камери што ги сподели локалната полиција може да се види како Џон со член на својата екипа ѝ приоѓа на потресена жена. Потоа се потпрел на оградата и почнал да разговара со неа повикувајќи ја да се врати на безбедно по што ѝ помогнал да се прекачи преку оградата.
Бон Џови потоа ја прегрна и тие стоеја така околу една минута пред заедно да одат по мостот.
Полицискиот оддел Метрополитен во Нешвил го сподели видеото на нивниот канал на „Јутјуб“ и рече дека пејачот ѝ помогнал на очајна жена.
Секоја чест за Џон Бон Џови и неговиот тим што ѝ помогнаа на една жена на пешачкиот мост „Сејгенталер“ во вторникот вечерта.
„Бон Џови успеа да ја убеди да се симне од платформата на мостот на реката Камберленд на безбедно“, објави полицијата на платформата X.
Обожавателите на рокерот не беа изненадени од неговиот потег. Имено, тој во 2011 година основал непрофитна организација, односно синџир ресторани, каде што немало ценовници, а плаќањето на сметката било опционално.
Daily news
Награда за „Бизнисот на задоволството“ на фестивалот во САД, кој ги откри Спилберг и Џорџ Лукас
Долгометражниот филм „Бизнисот на задоволството“ на Гоце Цветaновски е добитник на наградата „Сребрено реми“ на „Хјустон интернешнал филм фестивал“ (WorldFest-Houston International Film Festival) во САД.
Овој значаен фестивал, кој постои цели 57 години е еден од најстарите во Америка и најстар во светот за независни филмови. Се гордее со тоа што во својата историја им ги доделил првите награди на легендарни режисери како што се Стивен Спилберг, Џорџ Лукас, Анг Ли, браќата Коен, Ридли Скот, Брајан де Палма, Оливер Стоун, Роберт Родригез, Спајк Ли, Дејвид Линч и уште многу други.
„Ова е голем успех. Да бидеш награден во конкуренција од над 4.000 филмови од 70 држави, е признание кое ја потврдува естетската вредност на филмот. Дефинитивно влеговме во убаво друштво, со оглед на тоа кој се’ е добитник на „Реми награда“ во историјата на фестивалот. И’ честитам на целата екипа којашто допринесе за меѓународниот успех на филмот и едвај чекам сите да се собереме повторно и во септември да го претставиме филмот пред македонската публика.“, рече режисерот Гоце Цветановски.
Наградата е деветта по ред на филмските фестивали во светот, а трета во САД, откако претходно „Бизнисот на задоволството“ го доби признанието за најдобар филм на „Риверсајд филм фестивал“ во Калифорнија и за највпечатлив филм во Седона, Аризона.
Улогите ги толкуваат Муса Исуфи, Слаѓана Вујошевиќ, Исмаил Касуми, Дамјан Цветановски, Осман Ахмети, Елени Декидис, Мендим Муртези, Егзона Салиху, Авни Далипи и Катерина Коцевска, а Цветановски го потпишува и сценариото. Продуценти на филмот се Дритон Рамадани, Богдан Јончевски и Гоце Цветановски.
Снимен е со поддршка на Агенцијата за филм.