Економија
Peugeot седишта: Навидум едноставен, но всушност хипер технолошки дел

Во висококонкурентското опкружување на автомобилската индустрија, ентериерите на возилата станаа важен елемент кај клиентите во процесот на купување. PEUGEOT, со широко распространета употреба на i-Cockpit® во скоро целата гама, има револуционерен пристап во внатрешниот дизајн на возилата, каде особено внимание е насочено кон седиштата, кои преку технолошки развој стануваат сè покомплексни. Тие подлежат на разновидни стандарди и во исто време мора да ги исполнат очекувањата на клиентите: да пренесат карактеристична и прилагодлива визуелна слика, но и да пренесат чувство на безбедност и удобност на патниците.
Во изминативе 60 години, седиштата поминаа важни технолошки пресвртници. Во 1955 година на голем дел од произведените автомобили се појавија првите прилагодувања на седиштата (прилагодување на аголот на потпирачот за грб, висина на седиштето, итн.). Peugeot, исто така, ја претстави опцијата за целосно хорзонтални седишта на својот предводник на времето: Peugeot 403.
Што се однесува до функцијата за пристап до задните седишта, таа беше лансирана во комерцијални возила во 1957 година. Другите иновации се понови, како што е поделбата на 2/3 1/3 клупа – седиште (на пример PEUGEOT 306) или додавање на трет ред на седишта кои лесно може да се извадат и складираат (PEUGEOT 5008).
Уште во 2007 година, PEUGEOT ја искористи можноста за лансирање на новата платформа EMP2 за да започне со развој на вкрстено засилување за предните седишта. Ова е модуларно вкрстено засилување кое е вградено во првата верзија на PEUGEOT 308, лансирана во 2014 година.
Оваа рамка се користи и на платформата CMP и е индустријализирана во Европа, Кина и Латинска Америка.
Ова е силен економски предизвик, со цените на трошоците што можат да надминат неколку илјади евра. Комплетното седиште се состои од 150 делови и е составено од возачко место, совозачко седиште и задно седиште.
Седиштата исто така подлежат на многу силни и разновидни дневни предизвици:
– Отпорност (морфологијата и тежината различни според корисникот);
– Употреба и абење (седиштето ќе се изаби илјадници пати во текот на неколку години или дури и децении);
– Температура (во возилото, може да варира од многу ладна до многу топла).
Во светски рамки, поимот „удобност“ се разликува според географската област:
-Во Европа, побарувачката е фокусирана на удобност на предните седишта, при што клиентите сакаат прецизност во држење на телото, странична поддршка и поддршка по долги патувања. За задното седиште, побарувачката е фокусирана на идејата за преклопување.
-Во Кина побарувачката е фокусирана на удобност на предните и задните седишта со мек пристап и мала странична поддршка. За повисоката класа, ова е надополнето со големи очекувања во однос на опремата и додатоците на задните седишта.
– Во Јужна Америка, пак, побарувачката е за оптимална апсорпција на вибрации и удобност на предните и задните седишта.
Од гледна точка на клиентот, седиштата кај автомобилите мора да исполнуваат три приоритетни и суштински функции: „Поставеност, удобност и безбедност“.
Исто како и патникот, тие даваат важен придонес во типологијата на возилото, што е специфично за секој бренд.
Од 2013 година, различните брендови на РЅА Групацијата имаат дефинирано стратегија за разграничување со која јасно се изразува DNK кодот на секој бренд.
Клиентите мора на прв поглед да се идентификуваат со брендот, при првото чувство кога ќе седнат на седиштето.
За брендот PEUGEOT, клиентот мора да ги чувствува седиштата како динамични и вертикални со поцврста поддршка.
Седиштата на иднината сè повеќе ќе бидат под влијание на модата и моменталниот тренд на облекување. Боите и материјалите што се користат за тапацирот на седиштата ќе бидат инспирирани од најголемите трендови во модата и урбаниот живот.
Благосостојбата е исто така составен дел од грижите на дизајнерите. Неодамнешните иновации вклучуваат интеграција на воздушни перничиња во пената, за да се прилагодат седиштата на морфологијата на патниците.
PEUGEOT нуди, како опција за многу возила во гамата, систем за масажа на грбот кој особено е ценет кај клиентите затоа што овозможува релаксација на патниците и опуштање на мускулите на грбот.
Во оваа ера на автомобили без возачи, седиштата ќе бидат главни адути на внатрешниот дизајн на возилото повеќе од кога било досега. Тие ќе треба да понудат повеќе можности за трансформација на патничкиот простор како што е предложено во е-LEGEND концептниот автомобил. Целта е времето поминато во автомобилот да се претвори во уживање и релаксација.
Со текот на времето новите композитни материјали ќе ја заменат делумно металната рамка на седиштата за да понуди поголема суптилност, а со тоа да се ослободи простор во патничкиот простор.
Фамозната историја за PEUGEOT седиштата јасно е дека сè уште не е завршена!
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Божиновска: Новата ТС Охрид го поврзува Балканот и европскиот пазар на електрична енергија

Министерката за енергетика, рударство и минерални суровини, Сања Божиновска, денес изврши теренска посета на градилиштето за изградба на новата трансформаторска станица Охрид (ТС Охрид), дел од проектот за интерконекција Македонија–Албанија. Проектот опфаќа две целини – LOT 1: далноводот Битола – граничен премин со Албанија и LOT 2: изградба на трансформаторската станица Охрид во близина на селото Мешеишта.
Божиновска се запозна со текот на интензивните градежни активности што се одвиваат на површина од 80.000 метри квадратни: изградба на потпорни ѕидови и наклони, градежни работи на командната зграда, комплетирани фундаменти и започната монтажа на челични носачи и опрема во 400 kV постројка.
„Со реализацијата на овој проект, Северна Македонија гради мост кон европските пазари на електрична енергија, создава услови за стабилно и економично снабдување за граѓаните и отвора простор за приклучување на нови производители од обновливи извори – што е наш врвен приоритет, “истакна Божиновска.
Изградбата на новата 400 kV линија е стратешко зајакнување на стабилноста и сигурноста на електроенергетската мрежа на земјава. Со тоа се заокружува електроенергетското поврзување со сите соседи, што овозможува не само зголемена стабилност и доверливост, туку и активно учество на пазарите за балансни и системски услуги и размена на енергија во регионот.
При посетата, таа беше пречекана и детално информирана за напредокот на проектот од страна на проект менаџерот Дарко Докузовски.
Економија
Поставен камен-темелник на новата фабрика на „Чагатај кабло“, инвестиција вредна 6 милиони евра

Поставен е камен-темелник на новата фабрика на „Чагатај кабло“, инвестиција вредна 6 милиони евра и 200 нови работни места, изјави премиерот, Христијан Мицкоски.
„Компанијата ‘Чагатај кабло’ почнува со изградба на нова фабрика во рамките на ТИРЗ Скопје 1. Се работи за инвестиција во вредност од 6 милиони евра. Ќе се изгради објект со површина од 10.000 квадратни метри и ќе се отворат нови до 200 работни места или вкупно, како што рече и претседателот на управниот одбор, ќе дојдеме до бројка од 500 работни места, кои ќе произведуваат овде во производните капацитети на компанијата ‘Чагатај кабло’“, рече Мицкоски.
Тој додаде дека со ова ќе се воведат нови технологии, ќе се прошири капацитетот и ќе се создаде идна вредност што ќе остане овде – во нашата татковина.
Секој ваков почеток не е добар само за компанијата, додаде Мицкоски, туку е добар за локалната заедница, добар за националната економија и добар за иднината на секој млад човек што сака да остане овде.
„Нашата цел е да ја направиме Македонија земја на можности. Земја во која трудот се исплати. Земја во која инвестицијата има смисла. Земја во која институциите се партнери на бизнисот – не пречка, туку поддршка“, рече Мицкоски.
Економија
Инвестиција од 1 милијарда евра на „Казанџи груп“ за изградба на гасни централи, трајно решение за аерозагадувањето, најави ВМРО-ДПМНЕ

Приоритет на Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ е создавање услови за нов циклус на економски раст. Се поттикнува економската слобода на инвеститорите преку креирање на фер услови за сите стопански субјекти. Се враќа довербата на странските инвеститори за своите инвестиции да ги пласираат во државата, да отворат нови или да ги прошират своите капацитети. За разлика од минатото кога имаше недостаток на доверба кај инвеститорите во владата на СДС и ДУИ сега домашните и странските инвеститори имаат партнер во владата на ВМРО-ДПМНЕ, велат од владејачката партија.
Од таму наведуваат дека се официјализираше меморандум за соработка со компанијата „Казанџи груп“ којашто е светски гигант во енергетиката. „Казанџи Холдинг“, е водечка турска компанија со преку 25 години искуство, оперира со инсталиран капацитет од над 3,500 MW во осум држави и е активна во 22 земји на четири континенти.
„Во Македонија „Казанџи груп“ ќе инвестира 1 милијарда евра за изградба на секундарна гасоводна мрежа, топловодна мрежа и когенеративните централи со 500 MW инсталиран капацитет кои произведуваат 4,1 TWh електрична енергија и 720 GWh топлинска енергија на годишно ниво. Освен енергетската стабилност, со градењето на когенеративни гасни централи, трајно се решава загадениот воздух. Со оваа и останатите инвестиции во енергетиката државата ќе стане енергетски независна. Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ има јасна стратегија и план за енергетскиот сектор во служба на граѓаните. За енергетска ефикасност, енергетска стабилност и независност на државата. Ги градиме темелите на промените. Доаѓа времето на Македонија“, велат од ВМРО-ДПМНЕ.