Daily news
„Скопје сити мол“ го прославува 5. роденден
По повод петтиот роденден на „Скопје сити мол“ денеска се одржа прес-конференција на која претставници на менаџментот од трговскиот центар на медиумите им ги претставија досегашното работење и идните планови, како и детаљната роденденска програма.
Генералната директорка на „Скопје сити мол“, Ебру Радевски, на прес-конференцијата ги истакна досегашните достигнувања на трговскиот центар и ги најави новитетите што ќе се случуваат во иднина.
„’Скопје сити мол’ како регионален шопинг-центар е во плановите на сите големи светски брендови кои сакаат да отворат своја продавница и во Македонија и како такви најпрвин се заинтересирани за простор токму тука. Во ‘Скопје сити мол’ моментно има 175 закупци, а годишно се заинтересирани повеќе од 200 бренда за отворање своја продавница. Токму затоа во идните планови ни е зацртано проширување на нашите капацитети за да ги задоволиме нашите заинтересирани клиенти во своите барања“, изјави Радевски.
На прес-конференцијата беше соопштено дека „Скопје сити мол“ од ноември 2016 е дел од „Хајстед лимитед“, кој е водечки специјализиран фонд за трговски центри и работи портфолио на шопинг-центрите во Југоисточна Европа. „Хајпроп инвестментс лимитид“ (REIT рангирани на JSE) поседува 60 отсто од акциите во „Хајтсед“ и ПДИ-компанијата, што ја застапува Луј Норвал, ги поседува преостанатите 40 отсто од акциите. „Хајстед“ поседува четири трговски центри во Југоисточна Европа, „Делта сити“ во Подгорица (Црна Гора) „Делта сити“ во Белград (Србија), „Скопје сити мол“ во Скопје (Македонија) и „Мол“ во Софија (Бугарија).
Стратегијата на „Хајстед“ е да поседува висококвалитетни трговски центри на пазарите во развој каде што таквите средства може да се стекнат или развијат со атрактивни приноси. Трговските центри на „Хајстед“ доминираат во однос на просечната големина, а со тоа привлекуваат нови концепти и водечки продавници и ги прават нашите центри најпосакувани локации за локални и меѓународни брендови. Структурата на компанијата обезбедува цврста основа за извршување на нашата стратегија, со способни и искусни тимови и практичен пристап, кој ни овозможува ефикасно управување со нашите средства за да се постигне тековен приход и раст на капиталот.
Според Дарко Панчевски, претставник од маркетинг-секторот, „Скопје сити мол“ секогаш како и досега ќе продолжи да се грижи за своите потрошувачи и закупци.
„Ми претставува навистина чест и задоволство што сум дел од еден ваков голем објект, кој во изминатите години успеавме да го направиме регионален лидер кога се работи за шопинг-центрите. Од денот на отворањето па сè до денес во молот поминале повеќе од 35.000.000 посетители, сме организирале и поддржале повеќе од 330 хуманитарн проекти и настани, повеќе од 220 кампањи, 12 музички концерти, 4 модни шоуа, како и 4 интернационални патувачки настани. Со сето ова максимално се гордеам и тоа ми дава предизвик за наредниот период. За роденденот обезбедивме богата роденденска програма за сите посетители кои ќе имаат возбудливо шопинг-искуство од 6 до 8 октомври со попусти до 50 отсто. На 7 октомври (сабота) трговскиот центар ќе работи до полноќ и ќе делиме и бесплатни коктели со секоја сметка над 500 денари, а вечерта ќе се одржи ултраспектакуларен концерт „Хит за 5“, со многу познати пејачи и групи од македонската естрада кои ги одбележаа 90-тите години. Организираме и модна потрага, каде што актерите Тино и Атанас ќе ги бараат стилски најдобро облечените во женска и машка категорија, а ќе ги оценуваат Александар Биљановски – Дадар, Сретен Костиќ, Сергеј Варошлија, Марија Илиќ, Андреј Папаз и Елена Стефановска. За крај на вечерта ќе настапи и еден од најголемите диџеи на денешницата, DJ James Zabiela. Како и секогаш, така и овој пат не ги забораваме и нашите најмали посетители, односно на 8 октомври организираме семеен ден со настап на Петко и бендот 5+“, изјави Панчевски.
Она што со посебен интерес ја привлече јавноста е ретро забавата „Хит за 5“ од 90-тите години каде што по повеќе години „Скопје сити мол“ и Мартин Трпчевски успеаа да ги соберат на сцена изведувачите што имаат оставено голем белег во музиката.
„Навистина ми е многу драго што успеавме во реализација на овој проект, да ги собереме сите македонски изведувачи што својата слава ја доживеаа во 90-тите години, а некои од нив веќе долго време не се на сцената. Ве повикувам сите да дојдете на 7 октомври во „Скопје сити мол“ заедно да запееме со Дарио, Угро, Пере од „Нокаут“, Искра Трпева, Тамара, Александар Митевски, Гиш, Фиц од „Студени нозе“, Верица Пандиловска, Ристо Самарџиев, Ребека, Peace Brothers, како и многу други. Ве очекуваат и неколку изненадувања“, изјави Мартин Трпчевски.
Од „Скопје сити мол“ ги повикуваат сите да дојдат од 6 до 8 октомври во трговскиот центар, да уживаат во богатата програма и заедно да го прослават роденденот на најголемиот трговски центар во Скопје.
Трезор на тајни
Колку изгубени/најдени предмети се вратени – 5.160 предмети,
Пронајдени се изгубени 240 деца и 60 возрасни,
Колку автомобили сме имале – 7.562.927,
Колку километри хартија сме потрошиле – 42.240 км тоалетна харија и 42,2 тони пена за миење раце,
Колку технички операции се извршени – над 5.000 технички операции надвор од редовните,
Секојдневно 50-ина лица се грижат за хигиената, безбедноста, техничките операции,
Годишно се рециклираат 200 тони хартија и 6,5 тони најлон
Статистика за големата слика
Над 35.000.000 посетители,
Над 1.608.316 посетители во киното „Синеплекс“ до средината на септември 2017,
Над 230.000 фанови на facebook.com/skopjecitymall
Над 6.000 потрошувачи наградени за својата лојалност,
Над 330 хуманитарни настани директно се поддржани или иницирани од „Скопје сити мол“,
Над 220 кампањи и настани се огранизирани,
Над 50 дружења со фанови на врвни домашни и странски ѕвезди,
12 музички концерти,
4 модни шоуа,
4 интернационални патувачки настани.
SCM-лична карта
Број на локали: 135
Број на киосци: 40
Годишно над 200 бренда се заинтересирани за отворање продажен простор
Вкупната потрошувачка од 2013 до 2016 се зголемила 51 отсто
Потрошувачката од посетител од 2013 до 2016 се зголемила 32 отсто
Познати интернационални брендови првпат на пазарот во последните две години: MAC, O Bag, Navigare, Tom Tailor, Pandora, Orsay, Us Polo Assn, Skechers, Jack& Jones, Carpisa, Jamamay. Посакавме добредојде и на: Mona, Peko, Adidas, Buzz, Goody’s, Coin Casa, Sigma Jewelry, Altinbas, Bozinovski, Polaris, Lusso Home, Usta Donerci, Meridian food, Star Ocean, Vili fast food, Tritex, Bebe Houm, TAC,
Во локалите директно се вработени речиси 1.460 вработени, од кои 367 машки и 1.094 женски,
Над 300 компании се рекламираа во над 5.000 промоции и закуп на брендинг-позиции.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Daily news
Измамници се претставувале како Бред Пит и навеле обожавателки да веруваат дека почнале романтична врска со него
Во Шпанија уапсени се пет лица кои изнудиле 325.000 евра од две жени претставувајќи се како познатиот американски актер Бред Пит, соопшти денеска МВР на таа земја на својата официјална веб-страница.
Во текот на истрагата се покажа дека криминалците контактирале со своите жртви преку веб-страница за обожаватели на американскиот актер, ја добиле нивната доверба и ги навеле да веруваат дека почнале романтична врска со Бред Пит.
Потоа со лажно претставување ги натерале жртвите да инвестираат во комерцијални проекти.
Daily news
Спаси жена што сакаше да скокне од мост, а со години бесплатно ги хранеше бездомниците: Џон Бон Џови ја враќа вербата во човештвото
Познатиот рокер Џон Бон Џови пред десетина дена беше тема на сите светски медиуми кога убеди непозната жена да не скокне од мост. Овој потег не е единствениот што ја докажува неговата емпатија и хуманост кон луѓето што не ги познава.
Џон Бон Џови, американскиот музичар и фронтмен на познатиот бенд „Бон Џови“, на пешачкиот мост го снимал спотот за песната The People’s House кога од другата страна на оградата забележал жена.
На снимките од надзорните камери што ги сподели локалната полиција може да се види како Џон со член на својата екипа ѝ приоѓа на потресена жена. Потоа се потпрел на оградата и почнал да разговара со неа повикувајќи ја да се врати на безбедно по што ѝ помогнал да се прекачи преку оградата.
Бон Џови потоа ја прегрна и тие стоеја така околу една минута пред заедно да одат по мостот.
Полицискиот оддел Метрополитен во Нешвил го сподели видеото на нивниот канал на „Јутјуб“ и рече дека пејачот ѝ помогнал на очајна жена.
Секоја чест за Џон Бон Џови и неговиот тим што ѝ помогнаа на една жена на пешачкиот мост „Сејгенталер“ во вторникот вечерта.
„Бон Џови успеа да ја убеди да се симне од платформата на мостот на реката Камберленд на безбедно“, објави полицијата на платформата X.
Обожавателите на рокерот не беа изненадени од неговиот потег. Имено, тој во 2011 година основал непрофитна организација, односно синџир ресторани, каде што немало ценовници, а плаќањето на сметката било опционално.
Daily news
Награда за „Бизнисот на задоволството“ на фестивалот во САД, кој ги откри Спилберг и Џорџ Лукас
Долгометражниот филм „Бизнисот на задоволството“ на Гоце Цветaновски е добитник на наградата „Сребрено реми“ на „Хјустон интернешнал филм фестивал“ (WorldFest-Houston International Film Festival) во САД.
Овој значаен фестивал, кој постои цели 57 години е еден од најстарите во Америка и најстар во светот за независни филмови. Се гордее со тоа што во својата историја им ги доделил првите награди на легендарни режисери како што се Стивен Спилберг, Џорџ Лукас, Анг Ли, браќата Коен, Ридли Скот, Брајан де Палма, Оливер Стоун, Роберт Родригез, Спајк Ли, Дејвид Линч и уште многу други.
„Ова е голем успех. Да бидеш награден во конкуренција од над 4.000 филмови од 70 држави, е признание кое ја потврдува естетската вредност на филмот. Дефинитивно влеговме во убаво друштво, со оглед на тоа кој се’ е добитник на „Реми награда“ во историјата на фестивалот. И’ честитам на целата екипа којашто допринесе за меѓународниот успех на филмот и едвај чекам сите да се собереме повторно и во септември да го претставиме филмот пред македонската публика.“, рече режисерот Гоце Цветановски.
Наградата е деветта по ред на филмските фестивали во светот, а трета во САД, откако претходно „Бизнисот на задоволството“ го доби признанието за најдобар филм на „Риверсајд филм фестивал“ во Калифорнија и за највпечатлив филм во Седона, Аризона.
Улогите ги толкуваат Муса Исуфи, Слаѓана Вујошевиќ, Исмаил Касуми, Дамјан Цветановски, Осман Ахмети, Елени Декидис, Мендим Муртези, Егзона Салиху, Авни Далипи и Катерина Коцевска, а Цветановски го потпишува и сценариото. Продуценти на филмот се Дритон Рамадани, Богдан Јончевски и Гоце Цветановски.
Снимен е со поддршка на Агенцијата за филм.