Економија
Отворен првиот СОС маркет

Корисниците на социјална помош во Македонија од понеделникот може да ги купуваат најосновните производи по цени пониски од 10-25 отсто. За таа цел на најзагрозените социјални случаи им беа поделени специјални картички со кои ќе може во специјализираните продавнички да купуваат по пониски цени.
Корисниците на социјална помош во Македонија од понеделникот може да ги купуваат најосновните производи по цени пониски од 10-25 отсто.
За таа цел на најзагрозените социјални случаи денеска им беа поделени специјални картички со кои ќе може во специјализираните продавнички да купуваат по значително пониски цени.
Првите картички ги поделија министерот за финансии Зоран Ставрески и министерот за труд и социјална политика Џељаљ Бајрами, пред СП маркетот во Кисела Вода, каде што од денеска ќе може социјално загрозените да пазарат по пониски цени.
Еден корисник на ваква картичка ќе може месечно да го остваруваат своето право на купување производи по намалени цени до висина на социјалната помош што ја прима.
Предвидено е наскоро на корисниците на социјална помош да им биде овозможено да купуваат по пониски цени и во неколку други СП маркети, а за таа намена наскоро ќе бидат приспособени и неколку маркети на Тинекс.
Министерот Ставрески ја поздрави иницијативата на СП маркет и на Тинекс за давање на можност на социјалните категории на граѓани да ги купуваат основните животни продукти по пониски цени отколку што се во регуларна продажба.
Сметам дека двете фирми на ваков начин покажаа солидарност со посиромашните слоеви на населението во вакви тешки услови на криза, рече Ставрески.
Тој изрази уверување дека оваа иницијатива ќе биде поддржана и од други фирми и најави дека владата наскоро ќе разговара со стопанските комори за поголем број на компании да се вклучат во проектот.
Владата помогнала преку министерството за труд проектот да се реализира на начин кој што ќе овозможи токму оние категории на граѓани што имаат најмногу економски и социјални проблеми да можат да ги добијат картичките, со кој што ќе може да се легитимираат при купувањето на производите.
Министерот Бајрами најави дека наскоро ќе бидат отворени вакви маркети и во другите градови во Македонија.
Тој информираше дека на пошироката територија на градот Скопје има регистрирано околу 15.000 социјални случаи, што значи дека околу 60.000 граѓани ќе може да пазарат поевтино во таканаречените СОС маркети во Скопје.Бајрами извести дека биле набавени доволен број на картички, кои ќе се издаваат преку Центарот за социјална работа.
Фирмите кои што ја нудат оваа помош не добиваат ништо во замена, освен што си го зголемуваат реномето и угледот кај граѓаните.
Тие производите наменети за социјалните граѓани ги продаваат без вкалкулирана маржа, а сите дополнителни трошоци ги превземаат врз себе.
Правата картичка му беше доделена на корисникот на социјална помош Димче Крстев, кој изјави оваа претставува еден од најважните проекти за социјалните случаи.Тој и се заблагодари на владата што имала слух за социјалните случаи и изрази надеж дека наскоро вакви продавнички ќе бидат отворени и во другите градови./крај/ап
Повеќе фотографии.
Copyright 2009 makfax. Сите права се задржани. Текстов не смее да се печати или емитува, во целина или во делови, без договор со makfax.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Трипуновски од Прилеп: Заложбата е на нашите полици да се продаваат македонски преработки од земјоделски производи

Денеска министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство, Цветан Трипуновски, присуствуваше на манифестацијата организирана од Slow Food – Прилеп, која се реализираше со поддршка на Министерството.
„Интенцијата и заложбата на Министерството е преку финансирање на ваков вид настани да се промовираат домашните преработки на земјоделски производи, да се развие локалниот туризам и да се поддржат здруженијата кои постојат на ниво на државата”, истакна министерот Трипуновски.
Министерот објави дека финансиската поддршка кон сите здруженија е зголемена на 200.000 денари по корисник.
„Сточарите на овој настан можат да ги промовираат своите преработки. Кога зборуваме за сточарството, изминативе 15 месеци покажавме дека земјоделството е во фокусот на приоритетите и работењето на Владата”, додаде тој.
Министерот Трипуновски истакна дека оваа година поддршката за македонските сточари од Програмата за финансиска поддршка е зголемена за околу 50%.
„Сакаме на нашите полици да се продава македонско млеко и македонски преработки од земјоделски производи”, појасни министерот.
Економија
„Еуроимпекс“ прослави јубилеј од 35 години

Во средата на 10.9.2025 година, првата приватна македонска компанија со дејност од автомобилската индустрија „Еуроимпекс“, прослави јубилеј од 35 години успешно стопанисување. Свеченоста беше посветена на тимот вработени на компанијата, а забавата ќе остане долго да се зборува и да се памти…
„Еуроимпекс“ започнува со работа во 1990 година, кога во Македонија немаше ниту една приватна компанија за продажба на автомобили. Тие беа први. Семејството Воиновски. Започнуваат скромно со само тројца вработени, а денес се гордеат со компактен тим од 150 вработени во Скопје и Белград и застапуваат два сериозни автомобилски бренда на територија од 5 држави во регионот.
“Бележиме автомобилска традиција од 3 поколенија…. почнувајки од нашиот дедо, потоа нашиот татко, сега јас и брат ми, а веќе и следната, четврта генерација Воиновски е тука, подготвена да продолжи по истиот пат. Од тука потекнуваат и оние вистински семејни вредности кои се рефлектираат во целокупното работење, како кон клиентите така и кон нашиот тим.
Нашиот тим е компактен, постојан, кој секогаш се грижи за своите клиенти. Со таков пристап се градат нераскинливи врски помеѓу компанијата, клиентите и соработниците. Hие сите заедно – преку доверба, создаваме иднина. “ – изјави Кирил Воиновски, Генерален директор на „Еуроимпекс“.
„Еуроимпекс“ е првично позната по своето застапништво на еден од најпознатите автомобилски брендови – Peugeot во Македонија и регионот, но истовремено е и генерален увозник на брендовите: TotalEnergies, Milwaukee, Bahco, Irimo, се грижи за развојот на ловиштето Ниџе, а од 2020 година е генерален застапник и за германскиот блиц – Opel во Македонија, Србија, Косово, Албанија и Црна Гора.
„Горди сме на нашата 35 годишна традиција на раст и развој. Но, тука не застануваме. Чест ми е да најавам дека заедно со тимот на Еуроимпекс, работиме во насока на изградба на два нови репрезентативни деловни центари. Едниот во Скопје, другиот во Белград. Заедно целиме кон уште подобри 35 години!“ – – изјави Даниел Воиновски, Генерален директор на „Еуроимпекс“.
Ова беше еден од ретките настани обоени во кирилица. Гостите беа пречекани со лица во традиционални носии кои послужуваа македонски локум. Постоеше линк помеѓу минатото и иднината… Историски Peugeot возила блескаа крај црвениот килим, кои беа осветлени од најновите Peugeot и Opel модели, а по влезот во ресторанот беше искажано добредојде со шампањ и малини како симбол кој ги поведе гостите во иднината…
Гостите уживаа во македонска музика. Македонски шлагери ја преполнија просторијата со емоции. „За нас почнува живот“ и многу други, во изведба на Дина и The Ringtones. Нашата дива Калиопи, која воедно е и амбасадор на Peugeot брендот во Македонија, приреди маестрален настап, за време на кој гостите не стивнуваа од силни аплаузи и овации… Забавата продолжи на кирилица со Дина и The Ringtones, а гостите беа испратени со ракија и македонски домашен мед.
Ова не беше обична свеченост. Ова беше настан преполн со емоции, посветен на вредните колеги, соработниците и клиентите. Ова беше свеченост на која сопствениците и тимот на „Еуроимпекс“ покажаа како заеднички и тимски се гради и сака една компанија.
ПР
Економија
Божиновска: Стабилната грејна сезона е приоритет, институциите во редовна координација

На координациски состанок со претставници на сите надлежни институции од енергетскиот сектор беа разгледани тековните активности и подготвителните мерки за непречено снабдување со топлинска и електрична енергија во претстојната грејна сезона, информираат од Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини.
Редовниот ресорски состанок се одржа во Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини, каде покрај претставниците на Министерството од соодветните сектори, присуствуваа и претставници на компании и институции од енергетскиот сектор.
Во дискусијата активно учествуваа раководствата на ЕСМ, МЕПСО, НОМАГАС, како и претставници на НЕМО, кои ги изнесоа своите ставови, предизвици и предлози за натамошно унапредување на енергетскиот систем и зголемување на координацијата помеѓу институциите.
Разгледани беа: напредокот на проектите за енергетска инфраструктура; состојбата со обезбедувањето на потребните енергенси; плановите за работењето на берзата за електрична енергија и day-ahead пазарот; координацијата помеѓу институциите за одржување на стабилноста на системот.
Министерката Сања Божиновска беше информирана за досегашните подготовки и нагласи дека клучен приоритет останува сигурното и стабилно снабдување на граѓаните и индустријата во текот на целата грејна сезона.
За првпат по формирањето на Министерството за енергетика, рударство и минерални суровини, Божиновска воведе пракса на редовни координациски состаноци со сите надлежни институции од секторот. Целта е навремено информирање и координирање на активностите – практика што досега не постоела, посочуваат од министерството.