Daily news
Популарната литература и фаворизираните наслови најбарани во првите два саемски дена
Разновидни изданија, оптимална посетеност, инцидентно, и креативно уредени штандови, вообичаен џагор на посетителите, возбуда кај издавачите што подготвуваат промоции, и очекувано најголема продажба на преводи од бестселери, ја оформува општата слика за текот на годинешниот Саем на книгата.
Најголемата книжевна манифестација од изложбен карактер кај нас,традиционално опфаќа најмногу домашни книгоиздателства. Оние странските се, малку на број, и нудат профилирана литература со религиозни и други теми.
Освежување на саемот е креативноста на неколку издавачки куќи, што внеле новини во уредувањето на штандовите, декорирани и со плакати од најавените промоции, дигитални детали и присуство на писатели што непосредно можат да ги потпишат книгите на потенцијалните купувачи. Наспроти овие, повеќе се оние издавачки куќи што “времето не ги менува“ кога е во прашање иновативноста.
Што се однесува до продажбата според издавачите, нема значителна промена и се движи во иста линија од година во година. Независно од фаворитите што ги нудат секој во својот домеин, и натаму најпродавани остануваат преводите од делата на авторите како Ден Браун, високо продавани и во светот. Од домашната литература, се продаваат делата на наградените автори, и секако ниските цени ги привлекуваат и купувачите на книги за најмладите.
Голем интерес и масовна продажба во овие два дена постигнуваат насловите „Фајронт во Сараево“ на Неле Карајлиќ како и книгата на монтипајтоновецот Џон Клис.
Според Гоце Дртковски од книгоиздателството „Љубовта е петтиот елемент“, недостигаат дела што треба да ја афирмираат нашата земја, Тој е горд на обемното издание на англиски јазик „Македонски водич“ кое е подготвено ентузијастички од тим од 40 луѓе во период од 5 години.
– Гајдот за Македонија, е исклучително издание, работено е со тим 40 луѓе, истражувањата се правени 15 години, а текстовите и фотографиите се подготвувани 5 години. Беше промовирано на Охридско лето, но неговото историско значење допрва треба да се валоризира. Овие изданија се работат или со милионски суми, или со многу желба, знаење и ентузијазам како во нашиот случај. Горди сме на ова издание, уште повеќе што е на англиски јазик, и може да биде одличен референт за убавините на нашата земја. Со оглед на тоа што Македонија е млада држава посебно треба да внимава со книжевната продукција, бидејќи литературата на суптилен начин ја формира сликата за нашата земја.
Некои издавачи сметаат дека промоциите во рамките на Саемот се непотребни, а продажбата на домашната и преводната литература е иста.
– Интересот е стандарден, особено во првите два дена и не можеме да очекуваме некоја значителна продажба. Тоа што не радува, барем за нашата издавачка куќа, што интересот на посетителите е подеднакво насочен и кон домашната и кон преводната литература. Тука особено мислам на наградените изданија,како што е романот на Давор Стојановски, што ја доби наградата Роман на годината на Утрински весник, потоа романите на Лидија Димковска, Оливера Ќорвезировска, и други. Сметам дека промоциите во рамките на Саемот се сосема непотребни. Посетеноста не е променета и некако е идентична секоја година, смета Ненад Стевовиќ од издавачката куќа „Или-Или“.
Организаторите во обид да ја привлечат и најмладата публика, годинава организирале креативни катчиња за деца. Во наредните денови се предвидени уште 40 промоции што ќе се одржат во промотивниот центар во втората саемска хала.
Очигледно општата политичка состојба во земјава, не влијае врз бројноста на посетителите, но иако станува збор за културен настан, ведрина и позитивни насмевки на лицата тешко се забележува. Крај/мф/ав
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Daily news
Измамници се претставувале како Бред Пит и навеле обожавателки да веруваат дека почнале романтична врска со него
Во Шпанија уапсени се пет лица кои изнудиле 325.000 евра од две жени претставувајќи се како познатиот американски актер Бред Пит, соопшти денеска МВР на таа земја на својата официјална веб-страница.
Во текот на истрагата се покажа дека криминалците контактирале со своите жртви преку веб-страница за обожаватели на американскиот актер, ја добиле нивната доверба и ги навеле да веруваат дека почнале романтична врска со Бред Пит.
Потоа со лажно претставување ги натерале жртвите да инвестираат во комерцијални проекти.
Daily news
Спаси жена што сакаше да скокне од мост, а со години бесплатно ги хранеше бездомниците: Џон Бон Џови ја враќа вербата во човештвото
Познатиот рокер Џон Бон Џови пред десетина дена беше тема на сите светски медиуми кога убеди непозната жена да не скокне од мост. Овој потег не е единствениот што ја докажува неговата емпатија и хуманост кон луѓето што не ги познава.
Џон Бон Џови, американскиот музичар и фронтмен на познатиот бенд „Бон Џови“, на пешачкиот мост го снимал спотот за песната The People’s House кога од другата страна на оградата забележал жена.
На снимките од надзорните камери што ги сподели локалната полиција може да се види како Џон со член на својата екипа ѝ приоѓа на потресена жена. Потоа се потпрел на оградата и почнал да разговара со неа повикувајќи ја да се врати на безбедно по што ѝ помогнал да се прекачи преку оградата.
Бон Џови потоа ја прегрна и тие стоеја така околу една минута пред заедно да одат по мостот.
Полицискиот оддел Метрополитен во Нешвил го сподели видеото на нивниот канал на „Јутјуб“ и рече дека пејачот ѝ помогнал на очајна жена.
Секоја чест за Џон Бон Џови и неговиот тим што ѝ помогнаа на една жена на пешачкиот мост „Сејгенталер“ во вторникот вечерта.
„Бон Џови успеа да ја убеди да се симне од платформата на мостот на реката Камберленд на безбедно“, објави полицијата на платформата X.
Обожавателите на рокерот не беа изненадени од неговиот потег. Имено, тој во 2011 година основал непрофитна организација, односно синџир ресторани, каде што немало ценовници, а плаќањето на сметката било опционално.
Daily news
Награда за „Бизнисот на задоволството“ на фестивалот во САД, кој ги откри Спилберг и Џорџ Лукас
Долгометражниот филм „Бизнисот на задоволството“ на Гоце Цветaновски е добитник на наградата „Сребрено реми“ на „Хјустон интернешнал филм фестивал“ (WorldFest-Houston International Film Festival) во САД.
Овој значаен фестивал, кој постои цели 57 години е еден од најстарите во Америка и најстар во светот за независни филмови. Се гордее со тоа што во својата историја им ги доделил првите награди на легендарни режисери како што се Стивен Спилберг, Џорџ Лукас, Анг Ли, браќата Коен, Ридли Скот, Брајан де Палма, Оливер Стоун, Роберт Родригез, Спајк Ли, Дејвид Линч и уште многу други.
„Ова е голем успех. Да бидеш награден во конкуренција од над 4.000 филмови од 70 држави, е признание кое ја потврдува естетската вредност на филмот. Дефинитивно влеговме во убаво друштво, со оглед на тоа кој се’ е добитник на „Реми награда“ во историјата на фестивалот. И’ честитам на целата екипа којашто допринесе за меѓународниот успех на филмот и едвај чекам сите да се собереме повторно и во септември да го претставиме филмот пред македонската публика.“, рече режисерот Гоце Цветановски.
Наградата е деветта по ред на филмските фестивали во светот, а трета во САД, откако претходно „Бизнисот на задоволството“ го доби признанието за најдобар филм на „Риверсајд филм фестивал“ во Калифорнија и за највпечатлив филм во Седона, Аризона.
Улогите ги толкуваат Муса Исуфи, Слаѓана Вујошевиќ, Исмаил Касуми, Дамјан Цветановски, Осман Ахмети, Елени Декидис, Мендим Муртези, Егзона Салиху, Авни Далипи и Катерина Коцевска, а Цветановски го потпишува и сценариото. Продуценти на филмот се Дритон Рамадани, Богдан Јончевски и Гоце Цветановски.
Снимен е со поддршка на Агенцијата за филм.