Спорт
SEAT Sport ќе ја брани лидерската позиција во Јапонија
Тимот на SEAT Sport е соочен со голем предизвик пред почетокот на претпоследната трка од WTCC шампионатот која ќе се одржи на 1-ви ноември на патеката во Окаума, Јапонија
Членовите на тимот на SEAT ќе ја започнат трката со цел да остварат подобар пласман и подобри позици за последната трка во Макао. Позицијата која што ја имаат во моментот е резултат на претходните победи и одлични резултати кои ги имаат постигнато како и на одличните резултати кои ги обезбедија во Имола, Италија. Габриеле Тарквини и Иван Мулер во моментот се на двете лидерски позиции во генералниот пласман на возачи, а во генералниот пласман на конструктори SEAT е на лидерската прва позиција. Тарквини има освоено вкупно 109 поени, а на втората позиција е Мулер со 102, додека пак Агусто Фарфус кој е најголем конкурент во преземањето на лидерката позиција има 91 поен. Габриеле Тарквини е целосно фокусиран за постигнување на подобри резултати: „Сметам дека возачите на SEAT за време на ова трка треба да бидат повеќе во дефанзива за разлика од трката во Имола, бидејќи ова патека не е многу наколонета кон нашите автомобили. Мојата лична цел е да освојам колку што е можно повеќе поени за тимот“. Иван Мулер, исто така, е еден од потенцијалните победници на шампионатот кој смета дека најголем фактор за време на ова трка ќе бидат временските услови: „Нашата примарна цел е да овозможиме SEAT да ја зацврсти лидерката позиција во генералниот пласман на конструктори, а потоа ќе настојуваме да ја задржиме лидерската позиција во генералниот пласамн на возачи. Патеката во Окаума е една од покомплицираните патеки, а како дополнителен проблем ќе бидат и временските услови што не’ очекуваат за време на трката“. Во генералниот пласман на конструктори, SEAT е лидер со освоени 271 поен, а на втората позиција е BMW со 250 поени, па доаѓаат Chevrolet со 175 и Lada со 78 поени. Поради тоа што има уште две трки (во Јапонија и во Макао), тешко дека првата трка во Азија ќе биде одлучувачка.Патеката во Окаума е долга 3.702 метри и се наоѓа во близина на Окаума градот, а од Осака е оддалечен само 200 км. Патеката беше реконструирана во 1994 г. за потребите на Формула 1 трките, а потоа беше користена и за меѓународните трки на мотори. Бидејќи од сите четири страни е опколена со планински предели, очекувано е временските услови да бидат неповолни. Истите временски услови ги имаше и минатата година и беа одлучувачки фактор во победата на Рикард Рајдел и SEAT León TDI и за победата на Том Коронел и SEAT León.Распоред:Сабота, 31ви октомври00.30 – 01.00: Загревање 1 03.10 – 03.40: Загревање 2 08.00 – 08.35: Квалификациски трки Недела, 1ви ноември00.00 – 00.15: Загревање05.55: Прва трка со 14 круга со старт во движење 08.05: Втора трка со 14 круга со старт во местоМинимална тежина за возилата на секој од учесниците:SEAT León TDI, 1170 кг.. + 40 кг. тежина = 1210 кг.SEAT бензин мотор, 1170 кг. – 0 кг. тежина = 1170 кг.BMW, 1155 кг. + 40 кг. тежина = 1195 кг.Chevrolet Cruze: 1170 кг. + 30 кг. тежина= 1200 кг.BMW (независен): 1180 кг.Lada 110 1170 кг. – 20 кг. тежина = 1150 кг.(Со посебно одобрени дадено од FIA, BMW ќе се натпреварува со 15 кг. помалку тежина во однос на SEAT León TDI.)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Спорт
(Видео) Вардар без пораз до есенската круна
Вардар по пауза од шест години ја освои есенската титула во домашниот шампионат. Првото место, црвено-црните го обезбедија со победата над Македонија ЃП. Веднаш зад Вардар, со бод помалку, есенскиот дел го заврши Струга Трим Лум.
Фудбалерите на Вардар, по пресврт, славеа победа на гостувањето кај Македонија ЃП. Вардар победи со 2:1, со головите на Омерагиќ во 63-та и 66-та минута, откако екипата од Ѓорче Петров водеше со голот на Есупињан вод 54-та минута.
!function(r,u,m,b,l,e){r._Rumble=b,r[b]||(r[b]=function(){(r[b]._=r[b]._||[]).push(arguments);if(r[b]._.length==1){l=u.createElement(m),e=u.getElementsByTagName(m)[0],l.async=1,l.src=”https://rumble.com/embedJS/u4″+(arguments[1].video?’.’+arguments[1].video:”)+”/?url=”+encodeURIComponent(location.href)+”&args=”+encodeURIComponent(JSON.stringify([].slice.apply(arguments))),e.parentNode.insertBefore(l,e)}})}(window, document, “script”, “Rumble”);
Rumble(“play”, {“video”:”v70g5q4″,”div”:”rumble_v70g5q4″});
Вардар во 16 натпревари освои 42 бода, забележа 13 победи и три пати одигра нерешено. Македонија ЃП, со 15 поени се наоѓа на деветото место, во зависност од резултатот на Пелистер, може да назадува една позиција.
Струга, 13-та победа во есенскиот дел од сезоната ја забележа во Кавадарци, против Тиквеш. Голот вреден три бода го постигна Хамза во 36-та минута.
Табела:

Спорт
Нов скандал во Лион: Фиктивни трансфери вредни 120 милиони евра
Олимпик Лион повторно се поврзува со скандалозна афера. Како што објавија француските медиуми, станува збор за проневера, која се случила во периодот кога клубот го водеше Џон Текстор. Наводно, откриени се фиктивни трансфери вредни повеќе од 120 милиони евра.
Во последните неколку дена, Олимпик Лион контактираше со неколку компании кои ги купија долговите на Ботафого, кој исто така е во сопственост на Текстор, барајќи исплата на пари за трансфери на играчи кои никогаш не пристигнале во Франција.
Француските медиуми објавуваат дека меѓу тие играчи се споменуваат Луис Енрике, Игор Жесус и Саварињо. Според достапната документација, тие играчи требало да бидат дел од внатрешни трансфери во рамките на групацијата „Игл“.
Целиот скандал излезе во јавноста со протекување на преписка која на прв поглед не изгледа безопасна. Анализата покажа дека документите всушност кријат сериозни финансиски проблеми за францускиот клуб.
Лион едвај избегна испаѓање во втората лига минатата година. Откако беше поднесена жалба, казната на Лион беше намалена, а клубот се обврза да работи штедливо и рационално. Сега старите проблеми се враќаат како бумеранг, секако во најлош можен момент за клуб кој се обидува финансиски да се стабилизира и да ја врати довербата на навивачите.
„Лекип“, тврди дека оваа документација покажува наводни трансфери иако никогаш не била идеја овие играчи да играат за Лион. Главното прашање е дали станува збор за случајна грешка, недоразбирање или многу свесна намера и проневера?
Како што е наведено, во оваа скандалозна приказна се вклучени и трети страни. Компаниите што ги купија долговите на Ботафого ги сакаат своите пари, а Лион сè уште официјално молчи.
Стручњаци од Франција веруваат дека ова би можело да се претвори во еден од најголемите финансиско-административни скандали во поновата историја на европскиот фудбал. И тоа не само затоа што станува збор за огромна сума пари, туку и поради сложеноста на водењето бизнис во една сопственичка структура.
Foto/ EPA
Спорт
Мекларен: Ќе користиме тимски наредби за наш возач да биде шампион
Мекларен е подготвен да го „искористи“ Оскар Пјастри за да му помогне на Ландо Норис да ја освои светската титула овој викенд на патеката „Јас Марина“ во Абу Даби, доколку Пјастри се најде во ситуација повеќе да не е во конкуренција да стане шампион.
Во Мекларен велат дека борбата меѓу возачите била дозволена во текот на целата сезона, дека и на Ландо Норис и на Оскар Пјастри им била дадена најдобра можна шанса да ја освојат титулата.
Пред последната трка, ситуацијата е таква што Норис има 16 поени предност пред Пјастри, меѓу нив е и бранителот на титулата Макс Ферстапен, кој е 12 поени зад Норис.
„Додека двајцата возачи имаат шанса да бидат шампиони, ќе направиме сè како порано – тие имаат слобода да се тркаат. Доколку работите се развијат за време на трката така што ќе стане јасно дека само еден од нив може да биде шампион, ќе направиме сè за нашиот возач да ја освои титулата“, рече Зек Браун, извршниот директор на Мекларен.
„Ќе се водиме со здрав разум, нема да ја отфрлиме можноста нашиот возач да биде шампион поради петтото или шестото место или кое било место, ако се случи еден од возачите да остане без шанса“, додаде тој.
А ситуациите во кои од Пјастри би можело да се побара да се откаже од позицијата за Ферстапен да не биде шампион се многубројни.
Најочигледното сценарио е секако она во кое Ферстапен победува, Пјастри е втор или трет, а Норис е четврти. Во таа ситуација, Норис треба да заврши трет за да биде шампион. Сега е сосема јасно дека во тој случај Мекларен би му наредил на Пјастри да му ја препушти позицијата на Норис.
Браун вели дека Пјастри би прифатил тимска наредба:
„Нашите возачи отсекогаш ги почитувале желбите на тимот, како што ние ги почитуваме нивните желби. Не се сомневам дека доколку треба нашите возачи ќе работат во најдобар интерес на тимот.“
Ако го прашате Ландо Норис – тоа е непристојно прашање и тој самиот „никогаш не би побарал такво нешто“.
Инаку Норис доминираше на првите два слободни тренинзи, пред Ферстапен, додека Пајстри возеше само на вториот (првиот тренинг во неговиот болид го возеше Пато О’Ворд) и заврши на 11-то место.
Првите два тренинга покажаа дека Икс-фактор може да биде Џорџ Расел во Мерцедес, кој беше шестти и трети. На вториот тренинг беше за само 16 илјадити делови од секудата побавен од Ферстален.

