Спорт
SEAT Sport ќе ја брани лидерската позиција во Јапонија
Тимот на SEAT Sport е соочен со голем предизвик пред почетокот на претпоследната трка од WTCC шампионатот која ќе се одржи на 1-ви ноември на патеката во Окаума, Јапонија
Членовите на тимот на SEAT ќе ја започнат трката со цел да остварат подобар пласман и подобри позици за последната трка во Макао. Позицијата која што ја имаат во моментот е резултат на претходните победи и одлични резултати кои ги имаат постигнато како и на одличните резултати кои ги обезбедија во Имола, Италија. Габриеле Тарквини и Иван Мулер во моментот се на двете лидерски позиции во генералниот пласман на возачи, а во генералниот пласман на конструктори SEAT е на лидерската прва позиција. Тарквини има освоено вкупно 109 поени, а на втората позиција е Мулер со 102, додека пак Агусто Фарфус кој е најголем конкурент во преземањето на лидерката позиција има 91 поен. Габриеле Тарквини е целосно фокусиран за постигнување на подобри резултати: „Сметам дека возачите на SEAT за време на ова трка треба да бидат повеќе во дефанзива за разлика од трката во Имола, бидејќи ова патека не е многу наколонета кон нашите автомобили. Мојата лична цел е да освојам колку што е можно повеќе поени за тимот“. Иван Мулер, исто така, е еден од потенцијалните победници на шампионатот кој смета дека најголем фактор за време на ова трка ќе бидат временските услови: „Нашата примарна цел е да овозможиме SEAT да ја зацврсти лидерката позиција во генералниот пласман на конструктори, а потоа ќе настојуваме да ја задржиме лидерската позиција во генералниот пласамн на возачи. Патеката во Окаума е една од покомплицираните патеки, а како дополнителен проблем ќе бидат и временските услови што не’ очекуваат за време на трката“. Во генералниот пласман на конструктори, SEAT е лидер со освоени 271 поен, а на втората позиција е BMW со 250 поени, па доаѓаат Chevrolet со 175 и Lada со 78 поени. Поради тоа што има уште две трки (во Јапонија и во Макао), тешко дека првата трка во Азија ќе биде одлучувачка.Патеката во Окаума е долга 3.702 метри и се наоѓа во близина на Окаума градот, а од Осака е оддалечен само 200 км. Патеката беше реконструирана во 1994 г. за потребите на Формула 1 трките, а потоа беше користена и за меѓународните трки на мотори. Бидејќи од сите четири страни е опколена со планински предели, очекувано е временските услови да бидат неповолни. Истите временски услови ги имаше и минатата година и беа одлучувачки фактор во победата на Рикард Рајдел и SEAT León TDI и за победата на Том Коронел и SEAT León.Распоред:Сабота, 31ви октомври00.30 – 01.00: Загревање 1 03.10 – 03.40: Загревање 2 08.00 – 08.35: Квалификациски трки Недела, 1ви ноември00.00 – 00.15: Загревање05.55: Прва трка со 14 круга со старт во движење 08.05: Втора трка со 14 круга со старт во местоМинимална тежина за возилата на секој од учесниците:SEAT León TDI, 1170 кг.. + 40 кг. тежина = 1210 кг.SEAT бензин мотор, 1170 кг. – 0 кг. тежина = 1170 кг.BMW, 1155 кг. + 40 кг. тежина = 1195 кг.Chevrolet Cruze: 1170 кг. + 30 кг. тежина= 1200 кг.BMW (независен): 1180 кг.Lada 110 1170 кг. – 20 кг. тежина = 1150 кг.(Со посебно одобрени дадено од FIA, BMW ќе се натпреварува со 15 кг. помалку тежина во однос на SEAT León TDI.)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Спорт
Погба воодушевен, навивачите го поздравија со овации
По две години, два месеци и 19 дена, Пол Погба му се врати на фудбалот.
Толку време помина откако беше суспендиран поради позитивен допинг тест. И многу, многу повеќе помина од последниот пат кога одигра цел натпревар. Триесет и двегодишниот Погба влезе во игра во саботата во 84-та минута во поразот на Монако од Рен (1:4).
Навивачите го поздравија со овации.
Погба беше многу емотивен по само десет минути на теренот.
„Во моментот кога ја видов публиката како станува и аплаудира, не можев ни да замислам дека тоа некогаш ќе се случи. Сега е лесно бидејќи повторно играм фудбал, тоа е она што го сакам најмногу на светот“, им рече Погба на новинарите.
„Сè уште има многу работа, патот до враќањето во форма е долг, денот кога ќе можам да играм 90 минути е далеку. Ако не играм добро за Монако, можам да заборавам на дресот на репрезентацијата.“
Но, верувам во себе, во мојот квалитет. Знам дека она што се случи не беше моја вина, никогаш не престанав да верувам“, рече Погба.
Спорт
Некогаш и Јокиќ не може сам, Денвер поразени од Сакраменто
Пет натпревари се одиграа во НБА во ноќта помеѓу саботата и неделата. Никола Јокиќ одигра уште еден брилијантен натпревар, но неговиот Денвер доживеа пораз на домашен терен од Сакраменто Кингс 123:128.
Првото полувреме им припадна на Денвер. Јокиќ и неговите соиграчи имаа 65:61 на паузата, што се покажа како недоволно.
Во текот на третата четвртина, Кингс вратија уште три поени, а во одлучувачките 12 минути беа подобар ривал.
Расел Вестбрук беше мотивиран, а тоа го раздвижи целиот тим на Кингс. Јокиќ практично играше сам.
Кингс ги предводеше Денис Шредер со 21 поен, три скока и седум асистенции. Вестбрук го следеше со 21 поен, шест украдени топки и 11 асистенции. Кингс имаа уште четворица кошаркари со двоцифрен број на поени – Мареј додаде 19 поени, ДеРозан 17, Лавин два помалку, а Монк 12.
Кај Денвер Јокиќ забележа 44 поени со 13 скока и седум асистенции. Тој имаше 13 од 22 шута од поле, три од шест за тројки, но имаше и две изгубени топки. Мареј додаде 23 поени со девет асистенции, Џонсон имаше 20, а Вотсон имаше 15 поени.
Денвер на овој меч беа без тројца повредени играчи од стартната петорка: Кристијан Браун, Кем Џонсон и Арон Гордон.
Денвер сега има скор од 12:4, Сакраменто е претпоследен тим на Западот. Ова беше само нивната четврта победа, со 13 порази.
Резултати:
Орландо – Њујорк 133:121
/Вагнер 37 – Бренсон 33/
Њу Орлеанс – Атланта 98:115
/Квин 20 – Порзингис 29/
Чикаго – Вашингтон 121:120
/Вучевиќ 28 – Витмор 20/
Милвоки – Детроит 116:129
/Ролинс 24 – Канингем 29/
Далас – Мемфис 96:102
/Томпсон 22 – Алдама 20/
Спорт
Ферстапен победи, Норис и Пјастри дисквалификувани во Лас Вегас
Возачите на Мекларен, Ландо Норис и Оскар Пјастри, беа дисквалификувани од Големата награда на Лас Вегас.
Техничкиот делегат на ФИА, Џо Бауер, им пријави на стјуардите по трката, неправилности на болидите на Мекларен.
Инаку во Лас Вегас победи Макс ферстапен, кој ја искористи грешката на Норис во првата кривина, го презеде првото место и го задржа до крајот. Трката втор ја заврши Норис, а трет Џорџ Расел од Мерцедес, пред Пјастри и тимскиот колега Андреа Кими Антонели кој стартуваше од 17-то место.
Прегледот на болидите по трката покажа дека двата болида на Мекларен имале заштитни плочи кои биле девет милиметри потенки од пропишаниот минимум.
Таа информација беше проследена до стјуардите за потенцијално прекршување на Правилото 3.5.9.e, од Техничките прописи.
Според правилата, тоа е прекршок за дисквалификација, а по сослушувањето на возачите и претставникот на тимот, беше донесена таква одлука. Истата судбина ги снајде и возачите на Ферари оваа сезона, по трката во Кина.
Ова значи дека и Норис и Пјастри останаа без освоени бодови на патеката – Норис го освои второто место, а Пјастри по голема борба и казната што ја доби Антонели (пет секунди) стигна до четвртото место.
Првите десет ги комплетираа: Шарл Леклер, Карлос Саинц, Исак Хајар, Нико Хилкенберг, Луис Хамилтон, Естебан Окон и Оливер Берман.
На две трки до крајот на сезоната, пласманот за титулата сега изгледа вака:
Ландо Норис 390, Макс Ферстапен 366, Оскар Пјастри 366.
До крајот на сезоната остануваат уште две трки. Првата во Катар на 30 ноември и втората во Абу Даби на 7 декември. Норис може да стане шампион во Катар доколку освои два поени повеќе од Ферстапен и Пјастри.
Foto/ EPA

