Спорт
SEAT Sport ќе ја брани лидерската позиција во Јапонија
Тимот на SEAT Sport е соочен со голем предизвик пред почетокот на претпоследната трка од WTCC шампионатот која ќе се одржи на 1-ви ноември на патеката во Окаума, Јапонија
Членовите на тимот на SEAT ќе ја започнат трката со цел да остварат подобар пласман и подобри позици за последната трка во Макао. Позицијата која што ја имаат во моментот е резултат на претходните победи и одлични резултати кои ги имаат постигнато како и на одличните резултати кои ги обезбедија во Имола, Италија. Габриеле Тарквини и Иван Мулер во моментот се на двете лидерски позиции во генералниот пласман на возачи, а во генералниот пласман на конструктори SEAT е на лидерската прва позиција. Тарквини има освоено вкупно 109 поени, а на втората позиција е Мулер со 102, додека пак Агусто Фарфус кој е најголем конкурент во преземањето на лидерката позиција има 91 поен. Габриеле Тарквини е целосно фокусиран за постигнување на подобри резултати: „Сметам дека возачите на SEAT за време на ова трка треба да бидат повеќе во дефанзива за разлика од трката во Имола, бидејќи ова патека не е многу наколонета кон нашите автомобили. Мојата лична цел е да освојам колку што е можно повеќе поени за тимот“. Иван Мулер, исто така, е еден од потенцијалните победници на шампионатот кој смета дека најголем фактор за време на ова трка ќе бидат временските услови: „Нашата примарна цел е да овозможиме SEAT да ја зацврсти лидерката позиција во генералниот пласман на конструктори, а потоа ќе настојуваме да ја задржиме лидерската позиција во генералниот пласамн на возачи. Патеката во Окаума е една од покомплицираните патеки, а како дополнителен проблем ќе бидат и временските услови што не’ очекуваат за време на трката“. Во генералниот пласман на конструктори, SEAT е лидер со освоени 271 поен, а на втората позиција е BMW со 250 поени, па доаѓаат Chevrolet со 175 и Lada со 78 поени. Поради тоа што има уште две трки (во Јапонија и во Макао), тешко дека првата трка во Азија ќе биде одлучувачка.Патеката во Окаума е долга 3.702 метри и се наоѓа во близина на Окаума градот, а од Осака е оддалечен само 200 км. Патеката беше реконструирана во 1994 г. за потребите на Формула 1 трките, а потоа беше користена и за меѓународните трки на мотори. Бидејќи од сите четири страни е опколена со планински предели, очекувано е временските услови да бидат неповолни. Истите временски услови ги имаше и минатата година и беа одлучувачки фактор во победата на Рикард Рајдел и SEAT León TDI и за победата на Том Коронел и SEAT León.Распоред:Сабота, 31ви октомври00.30 – 01.00: Загревање 1 03.10 – 03.40: Загревање 2 08.00 – 08.35: Квалификациски трки Недела, 1ви ноември00.00 – 00.15: Загревање05.55: Прва трка со 14 круга со старт во движење 08.05: Втора трка со 14 круга со старт во местоМинимална тежина за возилата на секој од учесниците:SEAT León TDI, 1170 кг.. + 40 кг. тежина = 1210 кг.SEAT бензин мотор, 1170 кг. – 0 кг. тежина = 1170 кг.BMW, 1155 кг. + 40 кг. тежина = 1195 кг.Chevrolet Cruze: 1170 кг. + 30 кг. тежина= 1200 кг.BMW (независен): 1180 кг.Lada 110 1170 кг. – 20 кг. тежина = 1150 кг.(Со посебно одобрени дадено од FIA, BMW ќе се натпреварува со 15 кг. помалку тежина во однос на SEAT León TDI.)
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Спорт
Родриго падна во црна дупка, 30 натпревари не постигнал гол
Родриго успеа да го израмни негативниот рекорд на Реал Мадрид.
Бразилецот врза 30 натпревари во дресот на Реал во кој не постигна гол, што е најлошата серија, на напаѓач во историјата на „кралскиот клуб“.
Со доаѓањето на Чаби Алонсо, Родриго целосно падна во втор план, откако беше незаменлив под водство на Карло Анчелоти. Ова лето, дури се шпекулираше дека Флорентино Перез го проценува на 100.000.000 евра и дека е подготвен да го продаде.
Беа споменати бројни клубови како – Ливерпул, Баерн Минхен, Арсенал и Челзи, но на крајот никој не беше подготвен да плати таква сума.
И очигледно, беа во право. Родриго е сигурна и, како што велат, „лоша“ резерва, бидејќи веќе со недели и месеци не придонесува во играта.
Тој го постигна својот последен гол за Реал на 4 март против Атлетико Мадрид во Лигата на шампионите, додека во Ла Лига последен пат постигна гол на 19 јануари против Лас Палмас.
Спорт
Матјаж Кек повеќе не е селектор на Словенија
Матијаж Кек повеќе не е селектор на фудбалска репрезентација на Словенија. По седум години соработка, 64-годишниот стручњак и Фудбалскиот сојуз на Словенија (НЗС) одлучија да тргнат по различни патишта, потврди НЗС во официјално соопштение.
Договорот на Кек истече на 30 ноември, а по разговор со претседателот на НЗС, беше заклучено дека соработката нема да продолжи, пишува Siol.net.
„На 30 ноември истече договорот на селекторот на сениорската репрезентација, Матјаж Кек. Претседателот на Фудбалскиот сојуз на Словенија и селекторот Матјаж Кек се сретнаа и по разговорот заклучија дека по седум години многу добра и коректна соработка, која донесе и исклучителен успех со пласманот на Европското првенство и осминафиналето, соработката да не продолжи“, се вели во соопштението за јавноста на НЗС.
Со ова, официјално започна потрагата по нов тренер, а медиумите веќе го поврзуваат Кеко со враќање во Хрватска, каде, наводно, Звонимир Бобан сака да го види на клупата на Динамо Загреб.
НЗС се заблагодари на Кек за сè што постигна. Достигнувањата, како што наведуваат, засекогаш ќе останат запишани во историјата на словенечкиот фудбал.
Кек остави длабока трага во словенечкиот фудбал, водејќи ја репрезентацијата во два наврати, вкупно повеќе од една деценија. Во својот прв мандат (2007 – 2011), тој ја предводеше Словенија до Светското првенство во 2010 година, каде што победија против Алжир.
Вториот, уште подолг мандат започна на крајот од 2018 година и беше крунисан со пласман за ЕП 2024, каде што Словенија стигна до осминафиналето и беше елиминирана од Португалија по изведување на пенали.
Раководството на НЗС, предводено од претседателот Раденко Мијатовиќ и директорот на репрезентацијата Миленко Ачимовиќ, сега има задача да го пронајде наследникот на Кек. Здружението вели дека нема да брза со одлуката, бидејќи следниот собир на репрезентацијата е дури во март 2026 година.
Спорт
Почина Никола Пјетранѓели, легенда на италијанскиот тенис
Никола Пјетранџели, поранешен италијански тенисер, почина на 93-годишна возраст.
Двоен шампион во сингл на Ролан Гарос (1959, 1960), тој беше првиот Италијанец што освоил Гренд слем титула, а во текот на својата кариера крена 48 трофеи.
Беше селектор на тимот на Италија во Дејвис купот што ја освои „Салатара“ во 1976 година, по што ќе поминат речиси четири децении пред „Азурите“ со Јаник Синер да го повторат тој успех.
Тој е рекордер на тоа натпреварување со дури 164 натпревари, како и победи во сингл (78) и двојки (42). Неодамна изјави дека на неговиот наследник Синер ќе му бидат потребни неколку животи за да го сруши неговиот рекорд за најмногу настапи во Дејвис купот.
„На Синер ќе му требаат три или четири животи за да ги сруши сите мои рекорди. Особено затоа што имам еден што е ненадминат – 164 натпревари во Дејвис купот. Сакам да кажам дека тој е на вистинскиот пат, има само 23 години. Секако, со исклучок на бројот на одиграни натпревари. Тој не може да го достигне тоа“, рече Пјетранџели.
Тој е единствениот Италијанец кој беше вклучен во Куќата на славните на тенисот во 1986 година.
Од 2006 година, стадионот во комплексот Форо Италико го носи неговото име.

