Спорт
Симончели загина во Малезија

Италијанскиот мотоциклист Марко Симончели, загина во тешкиот судар на трката на големата награда на Малезија.
Италијанскиот мотоциклист Марко Симончели, загина во тешкиот судар на трката на големата награда на Малезија. Симончели во вториот круг од трката на патеката „Сепанг“ ја загуби контролата врз својот мотор во инцидентот во кој учествуваа тој со неговиот мотор „Хонда“, а потоа во него удрија возачите на „Јамаха“ Колин Едвардс и Хироши Аојама исто така од „Хонда“, а подоцна налета и на „Дукати“, Валентино Роси. Медицинските екипи брзо реагираа и Симончели веднаш беше префрлен во медицинскиот центар, но иако првите вести кажуваа дека тој бил свесен, првиот човек на Дорна, Кармело Еспелета потврди веднаш дека неговата состојба е многу сериозна. По пол час неизвесност беше соопштено дека 24-годишниот Симончели починал. Со смртта на Симончели мотоциклизмот загуби многу од својата привлечност бидејќи Италијанецот беше еден од најдобрите возачи, но и го пленеше вниманието на медиумите. Многумина го сметаа за вистински наследник на својот сонародник и неприкосновен владетел на мото пистите Валентино Роси, кој и самиот во повеќе наврати истакна дека би сакал неговиот пријател Симончели еден ден навистина тоа и да стане.Уште до своето деби во класата до 125 кубици во 2002 година, Симончели покажа дека мотоспортот треба да очекува многу од него, а веќе две години подоцна на „Хеерс“ и тоа по силен дожд дојде до својот прв триумф. По три сезони минати во најслабата класа, тој мина во класата до 250 кубици, и две години се мачеше да постигне забележителни резултати, за дури во 2008 година да го искаже целиот талент и да ја освои титулата. Следната година, титулата му избега за малку. Веднаш потоа премина во најсилната „кралската класа“, каде во првата сезона како член на „Сан Карло Ходна Гресини“ постигнуваше скромни резултати а шампионатот го заврши на осмо место. Но уште на почетокот од сезоната покажа дека на него треба да се смета, предизвикувајќи ги докажаните асови од „Репсол Хонда“ и „Јамаха“, а умееше и да се поигра и со шампионот Роси. Тој ја освои и првата пол позиција во Каталонија, а потоа и првпат се искачи на победничкиот подиум во Чешка. За најдобриот пласман да го оствари пред една седмица со второто место на Големата награда на Австрија. Смртта на Симончели е втора трагедија во авто-мото спортот последната седмица, откако минатиот викенд загина и поранешниот шампион на Индикар шампионатот, Ден Велдон.Симончели е првиот возач кој го загуби живото на патека од Мото Гран при шампионатот од минатогодишната Голема награда на Сан Марино, којга настрада Јапонецот Шоа Томизава./крај/анса/б92/сн
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Спорт
Сакал да го купи Евертон, сега е обвинет за измама вредна над 500 милиони

Еден од основачите на инвестициската фирма „777 Partners“, која се обиде да го купи Евертон, е обвинет за наводна измама на инвеститори за повеќе од 500 милиони долари.
Наводно, Џош Вандер користел лажни финансиски документи за да донесе пари во „777 Partners“. Барем така велат федералните истражители од Њујорк.
Групата „777 Partners“ се обиде во јуни 2024 година да го купи Евертон, но тој обид неславно пропадна.
„Вандер ја користеше својата инвестициска фирма, „777 Partners“, за да ги измами приватните инвеститори и инвеститорите за стотици милиони долари, презентирајќи финансиски документи што се состоеја од фалсификувани банкарски извештаи и лажно претставувајќи ја финансиската состојба на фирмата во која тој беше ко-сопственик“, рече обвинителот Џеј Клејтон.
Специјалниот агент кој ја водеше истрагата, Рики Џ. Пател, рече дека Вандер ги фалсификувал финансиите на компанијата за да изгледа стабилна и дека злоупотребите биле долготрајни, а вистината била де ка фирмата е кула од карти.
Според инспекторите, сè започнало во 2018 година, кога Вандер почнал да инвестира во „нови сектори со помали финансиски текови, вклучувајќи платформи за стриминг, авиокомпании и професионални спортски тимови како Севилја и Џенова“.
Инспекторите наведуваат дека сè што направил Вандер го направил знаејќи дека компанијата или нема пари или веќе била во долг кон инвеститорите, и дека се обидел да има корист од тоа.
Вандер е обвинет за заговор за извршување тешка измама, тешка измама и заговор за извршување измама. Секоја од овие три точки носи максимална казна од 20 години затвор. Тој е обвинет и за заговор за извршување безбедносна измама, што е казниво со максимална казна од пет години затвор.
Адвокатот на Вандер, Џордан Естес, рече дека неговиот клиент ги негира обвинувањата и рече дека станува збор за „деловно недоразбирање што некој сака да го претстави како измама“ и дека ќе направи сè што може за да докаже дека неговиот клиент е во право.
Спорт
Тоти: Спалети се врати во Рома за да ме избрка

Принцот на Рим, Франческо Тоти, целата своја кариера ја мина во Рома. Започна во март 1993 заврши во мај 2017. Одигра 619 натпревари постигна 250 голови за Рома.
Тоти е легенда, икона на „Волчицата“, но последната сезона не ја памети по добро. Познато е дека односот меѓу Лучано Спалети и Тоти не беше добар, но малкумина можеа да претпостават дека односот меѓу двајцата е толку лош што Тоти веруваше дека поранешниот селектор на Италија се вратил во Рим за да го принуди да го напушти клубот.
„Спалети се врати во Рома во 2016 година само за да ме избрка, со поддршка од клубот. Отсекогаш имав проблем со него. Тој е сосема поинаков човек од оној што беше во 2005 година кога првпат пристигна. Можеби сега мисли дека работев на тоа за да може Клаудио Раниери да го заземе неговото место, но тоа не е вистина. Управата нè повика мене и другите играчи да нè праша кого сакаме за тренер. Кандидатите беа Роберто Манчини, Раниери и уште неколку други. Луѓе од клубот почнаа да ми кажуваат дека морам да престанам да играм. Можеби Рома ме разочара повеќе од Спалети. Реков дека ќе играм бесплатно, ќе дадам сè за клубот, но работите не се движеа во добра насока“, рече Франческо Тоти во интервју за Прајм Спорт.
Спорт
(Видео) Пет тима од Ф1 пристигнаа во Остин во специјални униформи

Вилијамс, Рејсинг Булс, Мекларен, Хас и Астон Мартин открија специјални бои со кои ги и украсија своите автомобили за време на Ф1 викендот во Остин, Тексас.
Вилијамс оддава почит на својот дизајн од 2002 година, што ја означува годината на основање на главниот партнер Атласијан, а легендарниот Хуан Пабло Монтоја, колумбискиот возач кој возеше за Вилијамс таа година заедно со Ралф Шумахер, го откри новиот изглед на автомобилот токму во Тексас.
A chance for you to see our United States GP livery up close and personal at our Fan Zone in Austin, presented by @krakenfx 🇺🇸 🤩 pic.twitter.com/iNth8mqkea
— Atlassian Williams Racing (@WilliamsRacing) October 17, 2025
Рејсинг Булс се одлучија за изглед на оклопот од желка и го претставија заедно со познатиот пејач Шабуци, додека Исак Хаџар и Лиам Лосон, исто така, го покажаа тимскиот комплет за овој викенд дизајниран на истата тема.
When someone asks what our best angle is: #F1 #VCARB #USGP pic.twitter.com/ld4ba43HNe
— Visa Cash App Racing Bulls F1 Team (@visacashapprb) October 15, 2025
Во Астон Мартин, првата уникатна ливреја на тимот ја слави „невидливата наука“ на Формула 1, со нивните автомобили АМР25 украсени со математички формули.
Introducing our first ever special edition livery at the #USGP.
See the Science behind F1 with #Aramco. pic.twitter.com/2VXU8ZkdZp
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) October 15, 2025
Мекларен, шампионот на конструктори за 2025 година, се одлучи за „бои кои се преливаат“, во согласност со нивниот спонзор Гугл и нивниот вештачки интелигентен ум Џемини, кој исто така ќе ги украси нивните автомобили во Мексико.
Introducing our 2025 US GP Livery 🤩✨#McLaren | @geminiapp pic.twitter.com/YSYIPw50Ua
— McLaren (@McLarenF1) October 15, 2025
Американскиот тим Хас се одлучи за класичниот изглед „ѕвезди и ленти“ од американското знаме за нивните автомобили ВФ-25, возени од Естебан Окон и Оливер Берман.
Stars, stripes and a fresh new suit 🤩🇺🇸#HaasF1 #F1 | @OllieBearman @OconEsteban @wonderspaces @wonderspacesATX pic.twitter.com/LefnrqyVFk
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) October 16, 2025
Гран При на САД во Остин е закажана за недела во 21 часот по наше време.