Спорт
Ањели: Сегашниот систем на УЕФА не нуди иднина за Ајакс, Андерлехт, Црвена звезда…
Поранешниот претседател на Јувентус, Андреа Ањели нема намера да се откаже од фудбалот, ниту од проектот наречен европска Суперлига, кој неодамна беше обновен со одлуката на Високиот суд во Мадрид. Одлуката на Судот им ги врза рацета на УЕФА и ФИФА. кои ќе сторат се за да го блокираат ова натпреварување. Судбината на европската Суперлига ќе биде решена кога конечна пресуда ќе донесе Европскиот суд на правдата.
Во интервју за холандски „Телеграф“, Ањели вели дека Суперлигата е од витално значење за бројни европски клубови, како и дека сегашниот монопол на УЕФА придонесува само за европската куќа на фудбалот.
Според него, неопходно е клубовите да имаат стабилни финансии и да имаат гаранции дека нема да доживеат колапс доколку не се пласираат во европските натпреварувања.
„Тоа е проблем за секој клуб. Со таква неизвесност не е можно да се носат одржливи, здрави и долгорочни одлуки. Затоа сум за лигашки систем во врвниот европски фудбал, со поголеми финансиски и спортски можности. за секој клуб“, изјави Ањели за „Телеграф“.
Поранешниот први човек на „Старата дама“ од Торино вели дека во 2019 година имал договор со Александар Чеферин и членовите на Асоцијацијата на европски професионални клубови (ЕЦА) за нов формат, но дека првиот човек на УЕФА потоа се откажал.
„Помалите клубови, челнициците на големите лиги и некои национални асоцијации го гледаа новиот формат како закана и затоа Чеферин се повлече. Кога УЕФА одлучи да го блокира проектот, беа направени проекти надвор од УЕФА за организирање на ново натпреварување со сите клубови на ЕЦА. Можноста проектот да биде реализиран ќе зависи од Европскиот суд на правдата… Зошто не се борев за промени додека бев внатре? Таа војна внатре не можев да ја добијам. Дури и знаејќи дека сегашниот систем не му нуди иднина на Ајакс, Андерлехт, Селтик, Бенфика, Панатинаикос, Црвена Звезда и многу други. Сега не стоиме во место, туку одиме по различни патишта за да стигнеме таму каде што сакаме со европскиот клупски фудбал. Покрај недостатокот на финансиска стабилност, во многу натпреварувања, домашни и меѓународни, победниците се однапред познати. Главно поради приходите што клубовите ги заработуваат од домашните пазари. Англија води во овој поглед и можете да видите колку великодушно е претставена Премиер лигата во последните фази од европските натпреварувања. Шпанија е блиску, а тука се и Пари Сен Жермен и Баерн“.
Организацијата на европски професионални клубови (ЕЦА) засега нема слух за овој потфат.
„Имам многу контакти со клубовите и тие се за поинаков фудбалски пејзаж. Но, ако разговарате со мене, се согласувате со мене или ме поддржувате, УЕФА ќе ве забрани. Клубовите не сакаат отворено да се изјаснат дали сакаат подобар и поправеден модел на Лига Европа.Така клубовите ја бранат својата позиција и се прилагодуваат на УЕФА. Мојот наследник во ЕЦА е Насер Ал Келаифи, претседател на Пари Сен Жермен. Добар дечко, не ја следеше Суперлигата. Ја поддржуваше УЕФА затоа што друго првенство не е во нивен интерес. Од него не можете да очекувате промени, но на подолните нивоа има доволно ентузијазам за нови лигашки иницијативи кај многу клубови, но и играчи, јавноста, радиодифузери, инвеститори. Проблем е што УЕФА има монопол и блокира се, се додека тоа го дозволува Европскиот суд на правдата. Пресудата се очекува на пролет, многу ме интересира дали Судот ќе ја потврди монополската позиција на УЕФА на слободниот европски пазар. Дали Судот ќе ја почитува или не фудбалската индустрија, со годишен обрт од околу 50.000.000.000 евра и 700.000 ра ниски места, како економска активност, но како мала игра базирана на волонтери кои играат фудбал со скратено работно време“.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Спорт
(Видео) Дончиќ и Ирвинг за брејк на Далас против Минесота
Далас Маверикс ја совлада Минесота Тимбервулвс со 108:105 во првиот натпревар од финалето на Западната конференција.
Лука Дончиќ блескаше во „Таргет центарот“ и со 15 поени во четвртата четвртина беше најзаслужен за победата на тимот.
Дончиќ го заврши натпреварот со 33 поени, шест скока и осум асистенции, а имаше и три украдени топки, една блокада и четири загубени топки.
Го следеше одличниот Кајри Ирвинг со 30 поени, пет скока и четири асистенции. Ирвинг 24 поени постигна во првото полувреме.
Кај поразениот тим МекДаниелс постигна 24 поени, Едвардс 19 (6-16), Таунс 16, а Рид 15.
Следниот натпревар се игра ноќта меѓу петок и сабота од 02:30 часот.
Спорт
Депај спогодбено ќе се раздели со Атлетико
Репрезентативецот на Холандија Мемфис Депај по завршувањето на сезоната ќе го напушти Атлетико Мадрид. Шпанците тврдат дека тој се договорил со клубот за спогодбен раскин на договорот.
Депај во Атлетико дојде на сличен начин во јануари 2023 година, кога се раздели со Барселона.
Депај е убеден дека со добри настапи на Европското првенство ќе си ја крене цената и дека повторно ќе може да игра во голем клуб.
Тој постигна девет гола и додаде две асистенции на 31 натпревар оваа сезона, но поради честите повреди не беше прва опција во нападот на Диего Симеоне.
Спорт
Мерцедес нема намера да го ангажира Саинц
Карлос Саинц ќе го загуби своето место во Ферари во 2025 година бидејќи тимот од Маранело го ангажираше Луис Хамилтон. Шпанецот нема голем простор за маневар околу тоа каде ќа ја продолжи кариерата.
Медиумите шпекулираа дека токму тој ќе го замени Хамилтон во Мерцедес, но според последните информации овој тим нема намера да го ангажира Карлос Саинц.
„Скај спортс“, дознава дека Мерцедес не размислуваат да го доведат Шпанецот, не затоа што мислат дека е лош возач, туку затоа што не сакаат да избрзуваат со потпишувањето.
Имено, Крег Слејтер, новинар на „Скај спортс“, во Монте Карло дознал дека Мерцедес сака да види какви опции има со Макс Ферстапен. Доколку тоа е далеку од реализација, а лесно би можело да биде така, Мерцедес би го ангажирал младиот Италијанец Кими Антонели, кој во август ќе наполни 18 години.
Ред Бул исто така не е реална опција за Саинц.
„Скај спортс“, дознава дека Саинц е најблиску до потпис за Ауди, кој ќе влезе во Формула 1 во 2026 година. Тогаш Карлос би добил голема плата од новиот конструктор.