Ловци на вонземјани тврдат дека нашле марсовка во оваа фотографија од NASA.ВИДЕО

Ловци на вонземјани тврдат оваа слика покажува мртва жена облечена во фустан и дека сликата е направена на планетата на Марс.

НЛО фанови бизарното место го опишаа како „откритие на векот”, откако беше сликата беше споделена на блог за заговори.

Опседнатиот со вонземјани Скот В. Веринг ја сподели сликата во UFO Sightings Daily – и таа вклучуваше обоена верзија за да се потенцира облик на жена.

Скот напиша: “Ова е една од ретките резби кои ги пронајдов за Марс на кои се прикажува човечки вид.”

“Најдов стотици, но никогаш не личеле на луѓе, и нејзиниот фустан е подигнат на предната страна кај нозете и е подолг на задната страна кај грбот – слично како кај дамите – мода типична на таа во 1700-тите овде на Земјата,” вели Скот.

Чудната глетка беше забележана само неколку недели по заговорот кој тврди дека постојат “вонземјени проектили” на Месечината.

За сликата се верува дека била направена на 20 јули 1969 година за време на мисијата Аполо 11 на Месечината, и покажува мистериозно летало што се движи над небеско тело. /крај/мф/вс

Новиот вселенски телескоп првпат го сними Марс

Телескопот „Џејмс веб“ на американската агенција НАСА, чии фотографии од длабоката вселена ги воодушевуваат научниците и јавноста, првпат го сними Марс – соседот на Земјата.

Новообјавените податоци доаѓаат од инфрацрвените инструменти на телескопот и им даваат на научниците информации за површината на Марс и составот на атмосферата. Европската вселенска агенција во понеделникот објави дека „Веб“ ја направил првата слика од Марс на 5 септември со помош на камера и спектрограф во блискиот инфрацрвен регион.

Првиот „веб“-поглед на Црвената планета е, всушност, составен од две слики направени на две инфрацрвени бранови должини, пишува „Гизмодо“. Ја прикажува сончевата источна хемисфера на Марс, гледана од „Веб“ од речиси 1,5 километар оддалеченост од точката Лагранж 2.

Првата фотографија покажува поглед на Марс со пиксели од 2,1 микрона, а втората е направена на 4,3 микрони – двете бранови должини што одговараат на блискиот инфрацрвен регион невидлив за човечкото око.

„Веб“ исто така собрал некои спектроскопски податоци за атмосферата на Марс. Откриени се соларните молекули, кои ја сочинуваат тенката атмосфера на планетата, вклучувајќи јаглероден диоксид, вода и јаглероден моноксид. Иако не е откриено ништо ново, тоа ја покажува способноста на телескопот прецизно да го карактеризира составот на атмосферата на другите планети, истакнува „Гизмодо“.

Интернетот досега има обезбедено неверојатни слики од Јупитер, маглината Тарантула и многу повеќе.

Сончева бура утре ќе ја погоди Земјата

Се очекува утре Земјата да биде погодена од умерена геомагнетна бура бидејќи сончевиот ветер ќе излезе од огромна дупка во атмосферата на Сонцето.

Во четвртокот, Центарот за предвидување на времето во вселената (SWPC) на американската Национална океанска и атмосферска администрација (NOAA) предупреди дека геомагнетната бура Г2 е „веројатно“ да се случи оваа недела.

Геомагнетната бура е големо нарушување на магнетосферата на Земјата – регионот околу Земјата во кој доминира магнетното поле на нашата планета.

Магнетосферата може да се наруши секој пат кога сонцето исфрла материјал кон нас, како прилив на наелектризирани честички познати како сончев ветер.

Овие интеракции помеѓу сончевиот материјал и магнетосферата произведуваат интензивни струи и ги загреваат горните делови на нашата атмосфера. Ова може да има секакви ефекти, вклучително и зголемување на отпорот на сателитите во ниската орбита на Земјата, менување на патеката на радио сигналите и создавање грешки во сателитската навигација, па дури и создавање штетни струи во електричните мрежи на земјата. Овие интеракции можат да предизвикаат и разнобојни полови на небото.

Геомагнетните бури се мерат во зголемување на јачината од G1 до G5 – од најслаба до крајна.

SWPC вели дека бурата G2 може да вклучи прекин на радио сигналот со кратки бранови, што може да влијае на радио-операторите и навигациските системи, но не се очекува да предизвика шумски пожари или прекини на електрична енергија како најголемата соларна бура во историјата.

Сепак, жителите на поголеми географски широчини ќе можат да го набљудуваат „танцот“ на поларната светлина на ноќното небо.

Во последните месеци имавме можност да видиме слични настани поради зголемената сончева активност поврзана со циклусот на активност на Сонцето.

Сонцето се движи кон фазата на сончев максимум кога неговата активност ќе биде најголема. НАСА тврди дека овој врв се очекува во 2023 година, а може да очекуваме и поинтензивни соларни бури да ја погодат нашата планета.

Шпански колбас прикажан како нова ѕвезда снимена со телескопот Џејмс Веб

Француски научник упати јавно извинување откако твитна фотографија од парче колбас чоризо, тврдејќи дека се работи за далечна ѕвезда снимена од вселенскиот телескоп Џејмс Веб.

Етјен Клајн, прославениот физичар и директор на француската Комисија за алтернативна и атомска енергија, сподели фотографија од зачинетиот шпански колбас на Твитер, истакнувајќи ја количината на детали што ги нуди фотографијата.

“Фотографијата на Проксима Кентаури, најблиската ѕвезда до Сонцето, која се наоѓа на 4,2 светлосни години од нас. Фотографијата е направена од вселенскиот телескоп Џејмс Веб. Ова ниво на детали… Секој ден се открива нов свет”, физичарот им порача на своите следбеници на Твитер.

Илјадници корисници го споделија овој твит и ја коментираа објавата, земајќи го за збор истакнатиот научник. Подоцна тој призна дека фотографијата всушност била крупен кадар на парче колбас chorizo ​​на црна позадина.

„ Па, кога е час за коктел, когнитивната пристрасност има многу за уживање… Бидете свесни за тоа. Според модерната космологија, ниту еден предмет поврзан со шпанскиот деликатес не постои никаде на друго место освен на Земјата“, напиша Клајн.

Откако се соочи со реакции од заедницата на Твитер, тој мораше да објасни дека тоа е шега.

„ Да научиме да бидеме внимателни со аргументите кои доаѓаат од позиција на моќ, како и со спонтаната елоквентност на одредени слики“, рече Клајн. На почетокот на август уште еднаш и се извини на јавноста, изјавувајќи дека намерата му била да го привлече вниманието на сликите кои како да „зборуваат сами“, а вистината е дека всушност е далеку од тоа!

Телескопот Џејмс Веб е најмоќниот телескоп кој некогаш бил испратен во вселената. Официјално започна со работа на 12 јули, а на нашата планета испраќа слики со огромна резолуција од SSD.

Арсовска со реакција до премиерот: Поради континуирано задоцнетите мерки, сите плаќаме поскапа електрична енергија и парно

Градоначалничката на Град Скопје, Данела Арсовска вечерва со реакција по изјавите на премиерот Димитар Ковачевски. Тој порача „ВМРО-ДПМНЕ да се...

Трас: Украинците го надмудрија Путин

Британската премиерка Лиз Трас ја коментираше најавата за руска мобилизација и инвазијата на Украина во своето прво интервју за американската...

Рускиот патријарх Кирил со повик до Русите: Одете во војна, ако умрете, ќе бидете со Бога

Поглаварот на Руската православна црква, патријархот Кирил ги повика руските граѓани да не се плашат од смртта поради одлуката на...

Трка на пијани возачи кобна за семејството Крстиќ кај Мостар

Тешката сообраќајна несреќа што се случи синоќа во близина на Мостар, во која четири лица загинаа, а четворица се тешко...

Има рак на кожа, не гледа и не слуша добро, а го мобилизирале во руската војска

Виктор Дјачок – 59 годишен началник на хируршкото одделение на болницата во Азбест, град во руската област Свердловск во источното...

Папата ги повика Италијанците да имаат повеќе деца

Папата Франциск денеска отпатува во јужна Италија за да го затвори конгресот на Италијанската црква што се совпадна со националните...

(Видео) Стоилковски: Сопругата на Бочварски и нејзината сестра ухлебени во штипската болница директно „од клупа“?

Продолжуваме со објавување на скандалозни непотистички вработувања и злоупотреби на позиции од клептоманите на власт, додека Македонија тоне во сиромаштија...