Daily news
Бразилските критичари го пофалија „Бикини Мун“: „Манчевски е режисер филозоф“
Новиот филм на Милчо Манчевски „Бикини Мун“, сниман во Њујорк како американска продукција, ја имаше светската премиера на фестивалот во Сао Пауло, Бразил. По премиерата, бразилските медиуми се преполни со пофалби за новото остварување на Манчевски, кој веќе со години живее во Њујорк, па за „Бикини Мун“ вели дека е филм за неговата втора дома.
Фелипе Брида од „Синема на веб“ вели: „Брилијантен авторски филм, позициониран на деликатната линија меѓу играното и документарното, ‘Бикини Мун’ е модерна урбана бајка со фасцинатна приказна. Тој се наметнува како еден од најдобрите филмови на 2017 со чудесната Кондола Рашад. Лажен документарец кој елоквентно ги истражува границите на употребата на социјалните мрежи, спонтани медиуми, селфи и ‘снимам, значи постојам’. Филмот иницира дијалог за растурените семејства и животот на бездомниците во Америка“.
Џуи Аугусто пишува во „О Кве тем на носа естанте“: „Милчо, провокативен како и секогаш, го дава најгенијалниот и најжесток коментар на информатичкото општество. Манчевски ни покажува колку е болно современото општество. Низ објективот на Манчевски гледаме лицемерно и демагошко општество населено со т.н. добри граѓани полни со добри намери, кои се, всушност, автоматизирани, апсолутно невротични и шизофрени и кои живеат во декадентно општество кое само што не колабирало. Делото на Манчевски флертува со надреализмот со цел да ја прикаже стварноста. Тој е режисер филозоф“.
Гилерме Франко пишува: „Приказната е многу добро конструирана“.
Критичарот на „Рота култ“ пишува: „Во ‘Бикини Мун’ имаме филм во филм, со структура која е поважна од заплетот со цел да се разложи и испита начинот на кој општеството го набљудува светот низ медиумите“.
„Сине 10“, кој на филмот му дава четири ѕвезди, вели: „Филмот на Милчо Манчевски го поставува прашањето колку е јавноста манипулирана од медиумите. Во генерација каде што секој може да употребува камера, постира видеа и станува ‘инфлуенсер’, ‘Бикини Мун’ нè потсеќа дека не е вистина сè што гледаме“.
„Адоро синема“ вели: „Како металингвистичка шега, резултатот е фасцинантен затоа што предизвикува дистанца од секоја слика: предложено ни е да се сомневаме во сè што гледаме. Појавата на Бикини (Кондола Рашад) има ефект на експлозија. Таа е смешна, заводлива, насилна, спонтана, лажлива. Тешко е да престанеш да ја гледаш оваа хипнотична фигура. Бикини се чини во исто време перфектно нормална и комплетно луда“.
Критичарот на „Нервос“ пишува: „Отровна критика која не штеди никого, од предградијата до елитата, до американската војска. Манчевски додава уште еден слој, божем се шета низ неколку филма во еден. Тој ја екстраполира играта меѓу вистинското и вештачкото“.
Главните улоги во „Бикини Мун“ ги играат Кондола Рашад, ѕвезда на серијата „Милијаради“ и трикратно номинирана бродвејска актерка, и Сара Голдберг. Директор на фотографијата е Џош З. Вајнстин, а монтажерка Ен Хусеин.
Филмот ќе биде прикажан на повеќе фестивали и во комерцијална кинодистрибуција во текот на 2018 и 2019.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Daily news
Измамници се претставувале како Бред Пит и навеле обожавателки да веруваат дека почнале романтична врска со него
Во Шпанија уапсени се пет лица кои изнудиле 325.000 евра од две жени претставувајќи се како познатиот американски актер Бред Пит, соопшти денеска МВР на таа земја на својата официјална веб-страница.
Во текот на истрагата се покажа дека криминалците контактирале со своите жртви преку веб-страница за обожаватели на американскиот актер, ја добиле нивната доверба и ги навеле да веруваат дека почнале романтична врска со Бред Пит.
Потоа со лажно претставување ги натерале жртвите да инвестираат во комерцијални проекти.
Daily news
Спаси жена што сакаше да скокне од мост, а со години бесплатно ги хранеше бездомниците: Џон Бон Џови ја враќа вербата во човештвото
Познатиот рокер Џон Бон Џови пред десетина дена беше тема на сите светски медиуми кога убеди непозната жена да не скокне од мост. Овој потег не е единствениот што ја докажува неговата емпатија и хуманост кон луѓето што не ги познава.
Џон Бон Џови, американскиот музичар и фронтмен на познатиот бенд „Бон Џови“, на пешачкиот мост го снимал спотот за песната The People’s House кога од другата страна на оградата забележал жена.
На снимките од надзорните камери што ги сподели локалната полиција може да се види како Џон со член на својата екипа ѝ приоѓа на потресена жена. Потоа се потпрел на оградата и почнал да разговара со неа повикувајќи ја да се врати на безбедно по што ѝ помогнал да се прекачи преку оградата.
Бон Џови потоа ја прегрна и тие стоеја така околу една минута пред заедно да одат по мостот.
Полицискиот оддел Метрополитен во Нешвил го сподели видеото на нивниот канал на „Јутјуб“ и рече дека пејачот ѝ помогнал на очајна жена.
Секоја чест за Џон Бон Џови и неговиот тим што ѝ помогнаа на една жена на пешачкиот мост „Сејгенталер“ во вторникот вечерта.
„Бон Џови успеа да ја убеди да се симне од платформата на мостот на реката Камберленд на безбедно“, објави полицијата на платформата X.
Обожавателите на рокерот не беа изненадени од неговиот потег. Имено, тој во 2011 година основал непрофитна организација, односно синџир ресторани, каде што немало ценовници, а плаќањето на сметката било опционално.
Daily news
Награда за „Бизнисот на задоволството“ на фестивалот во САД, кој ги откри Спилберг и Џорџ Лукас
Долгометражниот филм „Бизнисот на задоволството“ на Гоце Цветaновски е добитник на наградата „Сребрено реми“ на „Хјустон интернешнал филм фестивал“ (WorldFest-Houston International Film Festival) во САД.
Овој значаен фестивал, кој постои цели 57 години е еден од најстарите во Америка и најстар во светот за независни филмови. Се гордее со тоа што во својата историја им ги доделил првите награди на легендарни режисери како што се Стивен Спилберг, Џорџ Лукас, Анг Ли, браќата Коен, Ридли Скот, Брајан де Палма, Оливер Стоун, Роберт Родригез, Спајк Ли, Дејвид Линч и уште многу други.
„Ова е голем успех. Да бидеш награден во конкуренција од над 4.000 филмови од 70 држави, е признание кое ја потврдува естетската вредност на филмот. Дефинитивно влеговме во убаво друштво, со оглед на тоа кој се’ е добитник на „Реми награда“ во историјата на фестивалот. И’ честитам на целата екипа којашто допринесе за меѓународниот успех на филмот и едвај чекам сите да се собереме повторно и во септември да го претставиме филмот пред македонската публика.“, рече режисерот Гоце Цветановски.
Наградата е деветта по ред на филмските фестивали во светот, а трета во САД, откако претходно „Бизнисот на задоволството“ го доби признанието за најдобар филм на „Риверсајд филм фестивал“ во Калифорнија и за највпечатлив филм во Седона, Аризона.
Улогите ги толкуваат Муса Исуфи, Слаѓана Вујошевиќ, Исмаил Касуми, Дамјан Цветановски, Осман Ахмети, Елени Декидис, Мендим Муртези, Егзона Салиху, Авни Далипи и Катерина Коцевска, а Цветановски го потпишува и сценариото. Продуценти на филмот се Дритон Рамадани, Богдан Јончевски и Гоце Цветановски.
Снимен е со поддршка на Агенцијата за филм.