Daily news
НБРМ: Набавката на цвеќиња и чоколади за потребите на банката е практика што се реализира со години наназад
Од Народната банка на Република Македонија денеска појаснуваат дека набавките на млечни чоколади и цветни аранжмани за потребите на банката не се новитет и дека истите се реализираат повеќе години наназад.
„Набавка на цвеќе и цветни аранжмани вршат сите институции во Република Македонија, а не само Народната банка. Во случајов, истото е потребно поради запазување на протоколите при одбележување значајни датуми, запазување на протколите при организирање на некои од настаните на Народната банка и други активности коишто подразбираат почитување не само на домашни туку и на меѓународни протоколи. Значи, не станува збор за цвеќе и цветни аранжамни коишто се набавуваат за еден настан, туку за цвеќе и цветни аранжмани потребни во текот на цела една година, од денот на потпишување договор со економски оператор“, информираат од НБРМ.
Во однос на млечните чоколади, додаваат дека исто како и цвеќето и цветните аранжани, потребни се не за еден настан, туку за низа настани коишто се организираат во текот на целата година.
„Станува збор за мини млечни чоколади кои се обвиткани во хартиена фолија со логото на Народната банка и слики на банкноти, коишто по примерот на многу централни банки и НБРМ ги користи за репрезентативни, односно протоколарни цели уште од 2012 година“, нагласуваат од НБРМ.
Оттаму истакнуваат дека мини млечните чоколади се потребни при посетите на ученици и студенти коишто доаѓаат во рамки на активностите за финансиска едукација, како и децата од предучилишна возраст, учениците и студентите коишто го посетуваат Музејот на Народната банка. Најмал дел од млечните чоколади се користат и за послужување официјални гости на раководството на Народната банка.
„Нагласуваме дека мини млечните чоколади се само една од брендираните форми на материјал за репрезентативна и протоколарна намена коишто мноштво централни банки ги користат, при што е и една од најевтините. Потсетуваме дека користењето вакви брендирани производи што имаат репрезентативна намена или се користат за протоколарни цели не се новост и во Република Македонија, туку веќе години наназад ги користат низа државни и јавни институции“, информираат од Народната банка, при што нагласуваат дека критериум и за двете набавки е најниската цена.
Според објавениот оглас, млечните чоколади треба да бидат со логото на банката, слики од банкноти од 500, 1000, 200, 100, 50 и 10 денари. Според техничката спецификација, секоја чоколадата треба да биде 5 грама, а треба да се изработат 68.000 парчиња. Проценета вредност на чоколадите без ДДВ е 127.118 денари или околу 2.000 евра.
Народната банка на Република Македонија објави оглас за набавка на 68.000 парчиња млечни чоколади, од по 5 грама чија проценета вредност без ДДВ е 127.118 денари или околу 2.000 евра Истовремено, распишана е јавна набавка и за 440 цвеќиња чија проценета вредност е 257.627 денари без ДДВ или нешто повеќе од 4.000 евра. Најповолната понуда ќе се избира преку електронска аукција на крајот од февруари.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Daily news
Измамници се претставувале како Бред Пит и навеле обожавателки да веруваат дека почнале романтична врска со него
Во Шпанија уапсени се пет лица кои изнудиле 325.000 евра од две жени претставувајќи се како познатиот американски актер Бред Пит, соопшти денеска МВР на таа земја на својата официјална веб-страница.
Во текот на истрагата се покажа дека криминалците контактирале со своите жртви преку веб-страница за обожаватели на американскиот актер, ја добиле нивната доверба и ги навеле да веруваат дека почнале романтична врска со Бред Пит.
Потоа со лажно претставување ги натерале жртвите да инвестираат во комерцијални проекти.
Daily news
Спаси жена што сакаше да скокне од мост, а со години бесплатно ги хранеше бездомниците: Џон Бон Џови ја враќа вербата во човештвото
Познатиот рокер Џон Бон Џови пред десетина дена беше тема на сите светски медиуми кога убеди непозната жена да не скокне од мост. Овој потег не е единствениот што ја докажува неговата емпатија и хуманост кон луѓето што не ги познава.
Џон Бон Џови, американскиот музичар и фронтмен на познатиот бенд „Бон Џови“, на пешачкиот мост го снимал спотот за песната The People’s House кога од другата страна на оградата забележал жена.
На снимките од надзорните камери што ги сподели локалната полиција може да се види како Џон со член на својата екипа ѝ приоѓа на потресена жена. Потоа се потпрел на оградата и почнал да разговара со неа повикувајќи ја да се врати на безбедно по што ѝ помогнал да се прекачи преку оградата.
Бон Џови потоа ја прегрна и тие стоеја така околу една минута пред заедно да одат по мостот.
Полицискиот оддел Метрополитен во Нешвил го сподели видеото на нивниот канал на „Јутјуб“ и рече дека пејачот ѝ помогнал на очајна жена.
Секоја чест за Џон Бон Џови и неговиот тим што ѝ помогнаа на една жена на пешачкиот мост „Сејгенталер“ во вторникот вечерта.
„Бон Џови успеа да ја убеди да се симне од платформата на мостот на реката Камберленд на безбедно“, објави полицијата на платформата X.
Обожавателите на рокерот не беа изненадени од неговиот потег. Имено, тој во 2011 година основал непрофитна организација, односно синџир ресторани, каде што немало ценовници, а плаќањето на сметката било опционално.
Daily news
Награда за „Бизнисот на задоволството“ на фестивалот во САД, кој ги откри Спилберг и Џорџ Лукас
Долгометражниот филм „Бизнисот на задоволството“ на Гоце Цветaновски е добитник на наградата „Сребрено реми“ на „Хјустон интернешнал филм фестивал“ (WorldFest-Houston International Film Festival) во САД.
Овој значаен фестивал, кој постои цели 57 години е еден од најстарите во Америка и најстар во светот за независни филмови. Се гордее со тоа што во својата историја им ги доделил првите награди на легендарни режисери како што се Стивен Спилберг, Џорџ Лукас, Анг Ли, браќата Коен, Ридли Скот, Брајан де Палма, Оливер Стоун, Роберт Родригез, Спајк Ли, Дејвид Линч и уште многу други.
„Ова е голем успех. Да бидеш награден во конкуренција од над 4.000 филмови од 70 држави, е признание кое ја потврдува естетската вредност на филмот. Дефинитивно влеговме во убаво друштво, со оглед на тоа кој се’ е добитник на „Реми награда“ во историјата на фестивалот. И’ честитам на целата екипа којашто допринесе за меѓународниот успех на филмот и едвај чекам сите да се собереме повторно и во септември да го претставиме филмот пред македонската публика.“, рече режисерот Гоце Цветановски.
Наградата е деветта по ред на филмските фестивали во светот, а трета во САД, откако претходно „Бизнисот на задоволството“ го доби признанието за најдобар филм на „Риверсајд филм фестивал“ во Калифорнија и за највпечатлив филм во Седона, Аризона.
Улогите ги толкуваат Муса Исуфи, Слаѓана Вујошевиќ, Исмаил Касуми, Дамјан Цветановски, Осман Ахмети, Елени Декидис, Мендим Муртези, Егзона Салиху, Авни Далипи и Катерина Коцевска, а Цветановски го потпишува и сценариото. Продуценти на филмот се Дритон Рамадани, Богдан Јончевски и Гоце Цветановски.
Снимен е со поддршка на Агенцијата за филм.