Daily news
ФИФПро: Фудбалерите ќе може да си одат доколку не земаат плата
ФИФА и Синдикатот на професионалните фудбалери (ФИФПро) потпишале договор кој ќе ги штити играчите од самовилието на клубовите и ќе ги зголеми нивните права.
Најважниот договор за фудбалерите, по паравилото на Босман од 1995 година, ќе го смени системот на трансфери и ќе ги реши нивните проблеми со доцнењето на платите и проблемот со мобинг.
ФИФПро со години води борба за зголемување на правата на фудбалерите, дури и ја тужеше ФИФА во Советот на Европа бидејќи, иако играчите се вработени, ги немаа истите права како и другите работници во Европската Унија.
Синдикатот не успеа до крај да ги протурка своите барања, но е задоволен со одредени промени што се договорени со ФИФА и УЕФА.
Најважната работа за фудбалерите е што ќе може да го раскинат договор со клубот доколку платата им доцни повеќе од два месеца и доколку се жртви на навредливо однесување.
Инаку, доколку Советот на Европа позитивно се изјаснеше по тужбата на ФИФПро и правата на фудбалерите беа идентични како оние што ги имаат работниците според европското законодаввство, тогаш тие како и другите работници ќе можеа да одадт од компанија во компанија. Немаше да постојат никави обесштетувања, тренинг-компензации и слични други работи.
Доколку тоа се случеше, ќе предизвикаше вистинска фудбалска револуција.
„Овој договор покажува меѓусебно разбирање помеѓу двете организации и преставува чекор напред, најголем уште од 2001 година. Убеден сум дека ќе донесе големи и позитивни промени во фудбалот. Морам да потсетам дека големите богати клубови водат грижа за играчите, но исто така постојат многу мали клубови што не ги почитуваат работничките и синдикалните права на фудбалерите и тоа мора да се смени. Овој договор ќе ги заштити фудбалерите во светот и се радувам на идната соработка“, рекол претседателот на ФИФПро, Филип Пјат.
Првите промени треба да бидат само почеток на процесот кој во иднина би можел да донесе револуција во фудбалот, како што во минатото револуција предизвика правилото на Босман.
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Daily news
Измамници се претставувале како Бред Пит и навеле обожавателки да веруваат дека почнале романтична врска со него
Во Шпанија уапсени се пет лица кои изнудиле 325.000 евра од две жени претставувајќи се како познатиот американски актер Бред Пит, соопшти денеска МВР на таа земја на својата официјална веб-страница.
Во текот на истрагата се покажа дека криминалците контактирале со своите жртви преку веб-страница за обожаватели на американскиот актер, ја добиле нивната доверба и ги навеле да веруваат дека почнале романтична врска со Бред Пит.
Потоа со лажно претставување ги натерале жртвите да инвестираат во комерцијални проекти.
Daily news
Спаси жена што сакаше да скокне од мост, а со години бесплатно ги хранеше бездомниците: Џон Бон Џови ја враќа вербата во човештвото
Познатиот рокер Џон Бон Џови пред десетина дена беше тема на сите светски медиуми кога убеди непозната жена да не скокне од мост. Овој потег не е единствениот што ја докажува неговата емпатија и хуманост кон луѓето што не ги познава.
Џон Бон Џови, американскиот музичар и фронтмен на познатиот бенд „Бон Џови“, на пешачкиот мост го снимал спотот за песната The People’s House кога од другата страна на оградата забележал жена.
На снимките од надзорните камери што ги сподели локалната полиција може да се види како Џон со член на својата екипа ѝ приоѓа на потресена жена. Потоа се потпрел на оградата и почнал да разговара со неа повикувајќи ја да се врати на безбедно по што ѝ помогнал да се прекачи преку оградата.
Бон Џови потоа ја прегрна и тие стоеја така околу една минута пред заедно да одат по мостот.
Полицискиот оддел Метрополитен во Нешвил го сподели видеото на нивниот канал на „Јутјуб“ и рече дека пејачот ѝ помогнал на очајна жена.
Секоја чест за Џон Бон Џови и неговиот тим што ѝ помогнаа на една жена на пешачкиот мост „Сејгенталер“ во вторникот вечерта.
„Бон Џови успеа да ја убеди да се симне од платформата на мостот на реката Камберленд на безбедно“, објави полицијата на платформата X.
Обожавателите на рокерот не беа изненадени од неговиот потег. Имено, тој во 2011 година основал непрофитна организација, односно синџир ресторани, каде што немало ценовници, а плаќањето на сметката било опционално.
Daily news
Награда за „Бизнисот на задоволството“ на фестивалот во САД, кој ги откри Спилберг и Џорџ Лукас
Долгометражниот филм „Бизнисот на задоволството“ на Гоце Цветaновски е добитник на наградата „Сребрено реми“ на „Хјустон интернешнал филм фестивал“ (WorldFest-Houston International Film Festival) во САД.
Овој значаен фестивал, кој постои цели 57 години е еден од најстарите во Америка и најстар во светот за независни филмови. Се гордее со тоа што во својата историја им ги доделил првите награди на легендарни режисери како што се Стивен Спилберг, Џорџ Лукас, Анг Ли, браќата Коен, Ридли Скот, Брајан де Палма, Оливер Стоун, Роберт Родригез, Спајк Ли, Дејвид Линч и уште многу други.
„Ова е голем успех. Да бидеш награден во конкуренција од над 4.000 филмови од 70 држави, е признание кое ја потврдува естетската вредност на филмот. Дефинитивно влеговме во убаво друштво, со оглед на тоа кој се’ е добитник на „Реми награда“ во историјата на фестивалот. И’ честитам на целата екипа којашто допринесе за меѓународниот успех на филмот и едвај чекам сите да се собереме повторно и во септември да го претставиме филмот пред македонската публика.“, рече режисерот Гоце Цветановски.
Наградата е деветта по ред на филмските фестивали во светот, а трета во САД, откако претходно „Бизнисот на задоволството“ го доби признанието за најдобар филм на „Риверсајд филм фестивал“ во Калифорнија и за највпечатлив филм во Седона, Аризона.
Улогите ги толкуваат Муса Исуфи, Слаѓана Вујошевиќ, Исмаил Касуми, Дамјан Цветановски, Осман Ахмети, Елени Декидис, Мендим Муртези, Егзона Салиху, Авни Далипи и Катерина Коцевска, а Цветановски го потпишува и сценариото. Продуценти на филмот се Дритон Рамадани, Богдан Јончевски и Гоце Цветановски.
Снимен е со поддршка на Агенцијата за филм.