Компании
„Европа АД“ ја доби битката со „Пионир“ пред српските судови

Стопанскиот суд во Белград ги отфрли сите обвинувања на српски „Пионир“ според кои „Европа“ АД – Скопје наводно фалсификувала нивни бонбони, соопшти македонската компанија во четвртокот.
Македонската компанија со 132-годишно искуство, чии количини од производот„Бонбон ноар“ пред неколку месеци беа запленети од властите кај северниот сосед, доби и правна потврда на тоа што од самиот почеток јавно го тврдеше – дека овие слатки се оригинални, односно дека воопшто не го повредуваат жигот на српскиот конкурент.
Следна постапка на „Европа“ АД – Скопје ќе биде поднесување тужба против „Пионир“ за изгубена добивка и за нарушен углед.
„Обвинувањата за фалсификат, запленувањето на стоката, како и поднесената пријава, беа настани во чие развивање „Европа АД“ немаше никаква улога. Нашата компанија со децении работи на српскиот пазар, каде што има долгогодишни, докажано лојални, купувачи. Тие самите знаат да го изберат вистинскиот квалитет, а со тоа што верно ги следат нашите производи истакнуваат дека и самите ја препознаваат разликата помеѓу плагијат и фалсификат“,вели Сава Димитрова, претседател на управниот одбор на „Европа“ АД – Скопје.
„Пионир“ поднесе тужба пред српските судови и во неа бараше: да се утврди дека „Европа“ АД – Скопје го повредила жигот на компанијата и да се забрани производството, испораката, извозот, понудата и ставањето во промет на „Бонбон ноар“. За секоја од овие точки познатиот македонски бренд доби правна потврда дека се неосновани и целосно отфрлени. Тоа значи дека македонското претпријатие ќе може слободно и во иднина да го продава овој продукт во Србија затоа што сега има и судска одлука дека тој не е плагијат на „Негро“ на „Пионир“.
„Ова решение и правно го потврди тоа што ние пред неколку месеци го нагласивме – дека е во прашање крајно несериозно обвинување што нема издржаност во реалноста. „Европа“ АД – Скопје секогаш ги има предвид потребите, почитта и ставовите на своите потрошувачи и знаејќи го тоа на ум, ние никогаш не би си дозволиле да направиме нешто со кое би ја нарушиле таа доверба. Сосема спротивно, понатаму посветено ќе продолжиме да ги подобруваме веќе долго популарните производи, но и да креираме нови“,- истакнува Димитрова.
„Европа“ АД – Скопје уште еднаш потсетува дека во поглед на содржината, „Бонбон ноар“ е непроменет продукт којшто се создава повеќе од половина век. Тој за првпат е внесен во каталогот на компанијата пред повеќе од три децении, односно во 1982 година. Под актуелната амбалажа, пак, бонбоната се продава од 2003 и оттогаш е присутна и на пазарот во Србија, значи безмалку цели 11 години. Македонската компанија нагласува дека „Бонбон ноар“ и „Негро“ имаат различен состав.
Слично е што обете се базирани на лакрицот како состојка, меѓутоа, процентот на масното полнење, филувањето и изгледот на самата бонбона немаат допирни точки. Лакрицот во светот на бонбоните е применет од неколку стотини производители. Амбалажата на најголем дел од нив е комбинација од црна, бела и црвена боја. Причина за тоа е токму лакрицот чијшто изглед најчесто се комуницира со овој колорит. И глобални марки како „Харибо“, „Салос“, „Јанки“ и „Клене“ за своите бонбони базирани на лакриц со години се придржуваат до истиот пристап, се појаснува во соопштението на скопксата компанија. /крај/
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Економија
Нови технологии, поголема удобност: Volkswagen го претстави новиот Touareg

· Подобрениот премиум SUV блеска со високотехнолошки карактеристики
· Новите LED Matrix IQ.LIGHT HD светла проектираат светлина точно на лентата на возење
· Подобрената суспензија нуди одлична комбинација на удобност и перформанси
· Touareg R eHybrid со 340 kW (462 КС) повторно е водечки модел во производната линија
Volkswagen ја надградува третата генерација на Touareg со големи подобрувања: суспензијата, како и екранот и оперативниот концепт на теренецот се променети, а предниот и задниот дизајн се изострени. Посебно впечатливи карактеристики се ново развиените HD matrix фарови напред и LED задните светла, кои се изведени како светлосна лента. За прв пат во Германија е вградено црвено-осветлено лого на Volkswagen.
„Новиот Touareg импресионира со врвен квалитет и извонредна удобност. Уште еднаш систематски ги имплементиравме желбите на нашите клиенти во овој модел: го изостривме дизајнот, интегриравме осветлено задно лого и го направивме работењето уште по интуитивно. Ние, исто така, ги подобривме карактеристиките на возење, што го прави нашиот премиум Volkswagen уште подобар. Резултатот е вистински сеопфатен автомобил кој ќе ве возбуди во секое патување“ – изјави Имелда Лабе, член на Управниот одбор на Volkswagen за продажба, маркетинг и постпродажба.
Нов систем за осветлување. Друга предност на новите опционални IQ.LIGHT HD matrix фарови е долгото светло без отсјај: ова континуирано долго светло може трајно да се остави вклучено надвор од градовите, бидејќи интерактивните LED диоди се грижат просторот за маскирање на сообраќајот и возилата кои се движат од напред, да биде попрецизен од кога било досега.
Изострен дизајн. Новиот премиум SUV може веднаш да се препознае по новиот преден и заден дизајн. Напред, агрегатот формиран од решетката на ладилникот, фаровите и предната престилка добија нов изглед. Дизајнот на задниот дел е исто така поостар: тој сега има континуирана хоризонтална LED лента за групите на задните светла и вклучува лого на Volkswagen кое е осветлено во црвено.
Сè-во-едно – максимална удобност при патувањето и оптимални перформанси. Volkswagen ја засили суспензијата на Touareg. Меѓу другото, Touareg сега е стандардно опремен со нов сензор за оптоварување на покривот кој е тесно интегриран со електрониката на суспензијата. Ако се открие оптоварување на покривот, тоа му овозможува на контролниот систем како што е ESC (Електронска контрола на стабилноста) порано да интервенира за да се зголеми стабилноста при возењето. Спротивно на тоа, ако нема оптоварување на покривот, системот овозможува уште поспортски перформанси. Во зависност од верзијата, Touareg е достапен со иновативни технологии за суспензија, како што се систем за активна компензација при пролизгување и управување со сите тркала. Ова дополнително ја подобрува динамиката на возење на премиум SUV.
Подобрена внатрешност. Стандардната опрема на новиот Touareg вклучува и Innovision Cockpit. Ова се состои од дигитален кокпит и висококвалитетен инфозабавен систем Discover Pro Max. Различни функции на Innovision Cockpit, како што се навигација на ниво на лента и податоци за мапи во HD со висока резолуција, се оптимизирани во новиот модел. Подобрена е и стандардната гласовна контрола. USB-C поврзувањата со капацитет за полнење од 45 вати (претходно 15 вати) овозможуваат значително побрзо полнење на електронски уреди како паметни телефони, таблети или лаптопи. Дополнително, со оценување на повратните информации од клиентите, висококвалитетното ниво на внатрешноста на Touareg е дополнително подобрено. На пример, облогите на централната конзола сега се помеки од порано, обезбедувајќи дополнителна удобност.
Ефикасни системи за помош при возење. Touareg е стандардно опремен со голем број системи за практичност и помош. Дополнително, достапен е широк опсег на опционални системи. Тие ги вклучуваат, меѓу другото, следните технологии:
· „Travel Assist “ (помогнато возење до максимална брзина)
· „Trailer Assist “ (за помогнато маневрирање со приколка)
· „Night Vision “ (помош за ноќно возење)
Широк избор на мотори – како бензински, дизел или plug-in хибриди. Новиот Touareg ќе биде лансиран во пет погонски верзии. Покрај бензинскиот мотор со турбополнач, има избор од два турбодизел мотори и два plug-in хибриди. Сите високоефикасни мотори се стандардно комбинирани со 8-брзински автоматски менувач и постојан погон на сите тркала 4MOTION.
Touareg R eHybrid – модел со перформанси од Volkswagen R. Touareg R eHybrid е врвниот модел на производната линија со најмоќниот погонски систем: V6 бензински мотор плус електричен мотор со системска моќност од 340 kW (462 КС). Последната генерација ја продолжува долгата традиција на моделите Touareg R со високотехнолошки карактеристики и приспособена опрема. Сите тие беа развиени од Volkswagen R, одделот за врвни перформанси на Volkswagen.
Успешната приказна на популарниот премиум теренец. Во 2002 година, Touareg беше првиот SUV од Volkswagen. Со поттикот на новиот врвен модел, марката Volkswagen последователно се разви во еден од водечките глобални даватели на целосен опсег. Touareg стана и пионер на исклучително успешен тип на возило што денес го нуди Volkswagen во секој сегмент. Со својот висококвалитетен спој на возила за долги патувања, влечење приколки и теренски возила, моделот останува многу популарен. Повеќе од 1,13 милиони единици се продадени откако Touareg за прв пат беше претставен во 2002 година.
(ПР)
Економија
Руската вотка преку Србија ќе се продава во светот

Рускиот производител на алкохолни пијалоци АСГ ќе ги извезува своите производи на странските пазари преку Србија.
Големата сибирска компанија која произведува познати брендови на вотка „Бела Бреза“, „Сибитер“ и „Пет Џезера“ го отвори АСГ Глобал Балканс во Србија за извоз на странските пазари, пренесува „Комерсант“.
Овие податоци доаѓаат од српската агенција за деловни регистри (АПР), а компанијата АСГ преку огласи бара менаџери за извоз кои се специјализирани на пазарите во Израел, Турција и Латинска Америка.
Правата на некои брендови на АСГ, како што се брендот за џин „Брум“ и вискито „Барџест“, се пренесени и на АСГ Глобал Балканс.
Изворот на „Комерсант“ наведува дека со извозот на производите на АСГ претходно се занимавала компанија од Кипар, но по воведувањето на санкциите на ЕУ против Русија ситуацијата значително се искомплицирала.
Економија
Бектеши: Секоја инвестиција на иселеник во Македонија ќе биде поддржана до 1 милион евра

„Секоја инвестиција на иселеник во Република Северна Македонија ќе биде поддржана до 1 милион евра неповратни средства од Владата, со цел да се вратат нивните напори во својата земја“ – изјави министерот Бектеши, на свеченото отворање на фабриката за производство на бакарни жици и цевки на компанијата Мултипарк Изаири во Камјанe, општина Боговиње.
Полошкиот регион и општините кои гравитираат во овој регион се поддржани со повеќе од 60% повеќе од истата инвестиција доколку тоа се случи во кој било друг регион, почнувајќи од регионот на градот Скопје, како најразвиен регион.
Бектеши истакна дека за привлекување странски инвестиции, не само од компании кои имаат странска сопственост, туку и од нашите сонародници кои живеат во странство, со најновите законски измени, секоја инвестиција што ќе се случи во Северна Македонија од кој било иселеник што работел и делувал. во дијаспората претходните 5 години ќе се поддржат со дополнителни 15% кои припаѓаат на странска компанија која не е во сопственост на граѓанин или сонародник.
„Ние како Влада ќе и дадеме приоритет на оваа компанија да ја земеме како пример кој треба да го следат оние кои можат да го направат истото. Му посакувам успех на Мултипарк Изаири и да не застанеме тука туку да ги развиваме постоечките капацитети и дека нашата поддршка ќе го имаат секогаш” – изјави Бектеши.