Uncategorized
Енио Мориконе – Once Upon A Time in Macedonia…
Честа да го отвори овогодинешното издание на нашата најголема културна манифестација „Охридско лето“ на 12 јули ќе ја има композиторот и аранжер Енио Мориконе, придружуван од Унгарскиот филхармониски оркестар и хорот на Македонската опера и балет
Енио Мориконе е најверојатно најпознатиот композитор на филмска музика на дваесетиот век. Исто така, тој е и меѓу најпрофилираните композитори поради неговата работа во безброј различни медиуми. Сигурна бројка не е достапна, но тој изработил филмски теми за неколку стотици филмови низ минатите неколку децении. Се претпоставува дека се работи за преку 500. Иако, неговите теми се нашле во секој филмски жанр кој што може да се замисли (истото важи и за музичките стилови кои ги користи), тој најмногу се идентификува со шпагети вестерн стилот на звучна позадина за филм. Тој е всушност пионерот на овој правец, прославувајќи се со темите за филмовите на режисерот Серџо Леоне. Палетата на делата на Мориконе е неверојатно разнолика, движејќи се од класична музика, џез, поп, рок, електроника, авангардна музика, италијанска музика итн. Проценуван од најважните личности во модерната музика како Џон Зорн, (не споменувајќи ги модерните филмски режисери како Мартин Скорсезе), Мориконе не може да се смести само во класата на најдобри композитори на филмска музика, туку и во најважните современи композитори од кој било вид.Мориконе започнал со студии на само 12 години на римскиот конзеваториум „Санта Сесилија“. Мотивиран од своите инструктори да се фокусира на композиција, Мориконе се издржува свирејќи труба во џез оркестри, за потоа, откако дипломира да се вработи во италијанската национална радио мрежа. Тој не почнал да компонира теми за филм се‘ до раните шеесетти, а меѓународното внимание го стекнува дури кога ја започнува соработката со Леоне. Клучниот момент е филмот „За грст долари” („A Fistful оf Dollars“) во средината на шеесеттите. Шпагети вестерн филмовите одбележуваат само мал дел од кариерата на Мориконе, но за многумина овој период важи за најдобар и најиновативен. Мориконе ги засилуваше филмските заплети и самата драма низ непредвидливи инструментализации и аранжмани. Дисонантни хармоники, играчки пикола, бомбастични црковни оргуљи, симпатични свиркања и викални коруси-сето ова стана заштитен знак на продукциското дуо Мориконе-Леоне, но и на целиот шпагети вестерн жанр. Влијанието од рокенролот се чувствуваше во тивките, демнечки и застрашувачки гитари кои влијаеа (случајно или намерно) врз творештвото на низа артисти и групи како „The Ventures“, Двајн Еди, „The Shadows“ и Џон Бери. Најпознатата тема на Мориконе е носечката мелодија на филмот „Добриот, лошиот и грдиот“ („The Good, the Bad and the Ugly“). Кога Хуго Монтенегро ја преработи оваа песна, таа стигна на првото место на официјалната американска топ листа. Иако извесно време беше зафатен со филмовите на Леоне, Енио Мориконе секогаш наоѓаше време за најразлични филмски проекти како класиките „Алжирска битка” („Battle of Algiers“) и ”Гори!” („Burn“). На крајот на седумдесетите, Мориконе почна да се оддалечува од Леоне и шпагети вестерн филмовите, фокусирајќи се на соработката со бројни режисери ширум светот. Грандиозните оркестрации и незаборавните мотиви за Мориконе се нешто сосема вообичаено. На пример, Ворен Бити не ја пропушти приликата во едно свое интервју за Los Angeles Times да забележи : „Не постои подобар композитор од Мориконе кога треба да се направи филмска тема!”. Добрите резултати продолжија и кога Енио Мориконе почна да експериментира со електронска музика. Возраста не го запре Мориконе. Всушност, во последниве три декади тој го доживува својот најголем комерцијален успех и добива највисоки признанија од сите страни на светот. Дури, беше и номиниран за Оскар за музиката во филмот „Мисијата” („The Mission“) во 1986 година. Од тогаш, па до денес, Мориконе соработувал со најдобрите светски режисери како : Педро Алмодовар, Брајан де Палма, Роман Полански, Мајк Николс, Оливер Стоун и Бери Левинсон. Најверојатно, од поновите филмски теми на Мориконе, најзабележителна е музиката за филмот „Синема Парадизо” („Cinema Paradiso“).
©Makfax.com.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.
Uncategorized
Дуа Липа ужива во Бразил и објавува фотографии од плажата и градот
Дуа Липа објави фотографии од Бразил за време на паузите од нејзината „Radical Optimism“ турнеја.
За Инстаграм позираше на плажа, на jet-ski и во градот, носејќи минијатурно виолетово бикини, црн и бел фустан. Фотографите претходно ја снимија и на базен на поткровје во луксузен хотел во Рио де Жанеиро, во црно-жолто бикини.
View this post on Instagram
Uncategorized
(Фото) Редно беше да ја видиме во проѕирен фустан: тело како ова не заслужува ништо помалку
Актерката Кејт Хадсон, која ја обожававме во романтичните комедии, сè уште нè остава без здив со својата природна убавина и совршен изглед, а честопати се чини дека не остарела ниту еден ден.
Таа е сигурно една од холивудските ѕвезди кои стареат грациозно, а благодарение на редовните тренинзи и внимателно избраната исхрана што ја практикува со години, Кејт Хадсон е меѓу дамите кои со најголема самодоверба знаат како да носат проѕирен фустан – и сигурно заслужуваат да се појават во него.
Кејт позираше во Берлин со Хју Џекмен на премиерата на нивниот нов филм „Song Sung Blue“, а за оваа пригода нè почасти со неочекуван, но исклучително впечатлив и елегантен фустан.

Таа носеше елегантен син, проѕирен фустан со длабоко деколте, зад кој стои потписот на познатата дизајнерка Вера Ванг. Фустанот има големо деколте напред, долги пуфкасти ракави и набори, но и отворен грб, а всушност е целосно направен од тил.
Под фустанот, Кејт носеше црн спортски градник и свиленкасти шорцеви, покажувајќи дека не е една од оние колешки кои „дозволуваат“ премногу да се открие.

Зачудувачката актерка ја врза косата во пунџа, носеше впечатливи обетки и шминка во природни тонови за овој свечен изглед.
фото: принтскрин
Uncategorized
Европол разби група платеници ангажирани за киднапирање водач на албанска мрежа за трговија со дрога
Европол вчера поддржа голема операција предводена од Германија, насочена кон група платеници ангажирани од криминална мрежа за киднапирање на водачот на соперничка банда за трговија со дрога.
Агенциите за спроведување на законот од Данска, Франција, Латвија и од Обединетото Кралство учествуваа во операцијата.
Координираната акција се фокусира на латвиски државјани, од кои некои беа активни во Француската легија на странци.
„Овие високообучени лица беа опремени со професионална опрема и дејствуваа во име на организирана криминална група. Ним им беше доверено киднапирањето на водачот на албанската мрежа за трговија со дрога, кој е осомничен за оркестрирање на кражбата на неколку тони канабис во вредност од милиони евра“, се вели во соопштението на Европол.
На денот на акцијата четири лица беа уапсени во Данска, Франција, Латвија и во Обединетото Кралство, а две во Германија.
„Европол одигра клучна улога со олеснување на размената на информации, обезбедување оперативна координација и обезбедување аналитичка поддршка. На денот на акцијата Европол распореди експерти во Ница за да ги олесни размената на информации во реално време и вкрстената проверка на оперативните информации во базите на податоци на Европол обезбедувајќи директни траги до истражителите на терен“, соопшти Европол.
Европол додава дека оваа операција е поврзана со феноменот насилство како услуга, во кој сторителите ги нудат своите услуги за извршување насилни дела во име на други криминални организации. Во овој конкретен случај високообучени експерти се ангажирани од организирани криминални групи за извршување насилни дела. Овој начин на дејствување се открива сè повеќе во разни операции поврзани со сериозен и организиран криминал.
Неколку осомничени во овој случај се поранешни војници на Француската легија на странци. Европол наведува дека ова претставува алармантен тренд што произлегува од војната во Украина.
„Борбено обучените поранешни војници, кои се враќаат од фронтот, би можеле да ги користат своите вештини за организиран криминал претставувајќи потенцијална закана. Како што војната во Украина продолжува и потенцијално се интензивира по нејзиното завршување, Европа би можела да се соочи со зголемен број на овие високообучени лица вклучени во криминални активности“, соопшти Европол.

